Jump to content

2005.05.11 Everton H


Wurku

Recommended Posts

For en kamp! Synd formen ikke var slik i november. Og hvem skal noensinne erstatte mannen, fotballhjernen og pasningene DB10 i den hengende rollen i det offensive spillet til arsenal? De dagene spillet vårt sitter 110 % er de dagene den mannen er i form, han spiller på siste verset og slik sett må han erstattes, men av hvem? Jeg kommer ikke på noen av samme kaliber i akkurat den rollen.

Det er synd å si det, men vi ser det altså i år igjen, feiende flott fotball i starten og slutten av sesongen og en skikkelig down i okt/nov og ingen PL-trofe.

Ekstra gledelig i dag er at vi holder nullen bakover på tross av 7 forover.

 

 

Uansett en utrolig deilig og flott seier og fin avslutning med rød drakt på THOF. Ekstra stolt av gutta i dag!

 

Og neste år, men det forsvarspillet vi har vist siste måndene :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply
Guest Van Persie

Utrolig deilig med en skikkelig storseier!

Nå må United frykte oss!

Synd vi ikke hadde denne formen i november...

 

Flott at Flamini fikk sitt aller første mål. Har ventet lenge på det :D

Og Bergkamp, gi han en ny kontrakt. Han har vært bedre enn på lenge denne sesongen. Scoret 7 mål sålangt, mot 4 i fjor. Og vi har fortsatt Birmingham igjen.

Må si jeg blir skuffet dersom Dennis ikke får ny kontrakt. Arsenal blir liksom ikke helt det samme uten han.

 

Og Sola er tilbake i forsvaret :D :D :D :D :) :D !!!!!

Link to comment
Share on other sites

One of those wonderful, wonderful Highbury nights!

- Eller hva Chaz? :D

 

Ja, hva kan en si folkens?

 

Har du noen gang hatt ønske om å få 10 minutter alene med Henry, Vieira, Bergkamp eller noen av de andre bare for å fortelle dem hvor mye glede de gir deg i løpet av livet? Jeg flyter på skyer når Arsenal gjør slikt som i dag, og jeg skulle så inderlig har fortalt dem hvor mye jeg setter pris på hva de gjør for min mentale sinnstilstand.

 

Idag var vi rett og slett overlegne, og kampen var full av store øyeblikk. Jeg må innrømme at tårer kom i øyekroken når Lauren gav straffen til Edu, og Highbury svarte med å ære vår eminente brasilianer med stående applaus. Et verdig punktum for en stor spiller, men desto større person....Man kunne se på de andre spillerne at de har høye tanker om Edu, og de kommer til å savna ham... Det var rett og slett fantastisk.. Bergkamp avsluttet fantastisk, og den mannen bør få kontrakt i morgen....

 

Nei, livet som Arsenal supporter kan neppe bli bedre, og jeg kan ikke helt se hvordan vi skal tape FA-cup finalen mot United. Ikke tale om....

 

Øyvind

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk! Jeg håpte/regna med at vi skulle vinne i kveld, men at vi gjorde det på denne måten er bare helt vanvittig. Utrolig stolt av gutta! :D

 

Kjempegøy at Edu også får et mål, det fortjener han! :)

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig en flott kamp, og flotte oppvisninger av Arsenal-laget. Alle var i leikehumør, og fekk lov til det av giddalause Evertonspelarar. Dei må ha en flau bismak. Likevel var vi GODE! Det må vi ikkje ta frå oss :D

 

Bergkamp passer perfekt i en slik lowpace, nonphysical fotballkamp. Kor mange slike kampa har vi per år dog? Ikkje mange nok til at det er verdt en ny sesong, trur eg. En fantastisk kamp i dag, og skulle gjerne sett han med vidare, men er det formålstjenlig?

 

Kjekt at Edu får en siste hyllest (sjølv om det holdt på å gå ad undas).

 

 

Gleder meg til 21. mai. Formen er der.

Link to comment
Share on other sites

Dette var faktisk Evertons største nederlag i ligaen noensinne. Det største før denne kampen var 4 - 10 hjemme mot Tottenham i 1958. Ihvertfal i følge boka Engelsk Fotball 2004/05.

8534[/snapback]

0-7 Sunderland (b.) 26. des 1934 Liga

0-7 Wolverhampt. (b.) 22. feb 1939 Liga

0-7 Portsmouth (b.) 10. sept 1949 Liga

0-7 Arsenal (b.) 11. mai 2005 Liga

 

se linken jeg satt inn :D

Link to comment
Share on other sites

Hvilken lekestue! INGEN andre klubber er i nærheten av Arsenals overgangsspill. Og selv om Everton spillerne raskt gav opp, jeg føler på mange måter at dette viser den egentlige FOTBALLMESSIGE forskjellen på disse lagene. For at Everton skal ha noen sjanse mot Arsenal må de ha topp konsentrasjon og hard jobbing hele kampen. Sover du mot Arsenal blir du raskt straffet. En verdig sesongavslutning hjemme!

 

Boring!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Dette kan beskrives med to ord; HELT SINNSYKT!!

8527[/snapback]

 

 

Et ord kan beskrive denne kampen: Magisk

Et ord kan beskrive Bergkamp: Magisk

ET ord kan beskrive Arsenal: MAGISK

8551[/snapback]

 

Bra ord dere har funnet der for å beskrive kampen, men jeg har noe litt bedre :D

LØKKEFOTBALL!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn
Er så utrolig typisk meg å gå glipp av denne kampen... :D

8560[/snapback]

 

jeg også :D

Har heldigvis fått med meg målene, og gjetordene går!

Jeg fikk nærmest sjokk når jeg hørte resultatet- 7-0 mot fjerdeplassen???

Det er jo fantasiresultater!!!

For et lag vi holder med,ingen i verden spiller som good old Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen er noe av det mest sinnsyke jeg har opplevd som supporter, maken til oppvisning!

Alt gikk på skinner og hva skal man si om DENNIS BERGKAMP? Jeg har svaret: NY KONTRAKT!!!

 

Fin gest at Edu fikk ta straffesparket! Det fortjente han!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...