Jump to content

2005.05.11 Everton H


Wurku

Recommended Posts

Jeg tror at Everton kommer til å vinne C.L 2005-2006 :D

8538[/snapback]

Vinner gjer dei nok ikkje, men ser ikkje vekk frå at dei kjem lenger enn oss!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply
Guest espenstoele

7-0 mot 4.plass i ligaen...Det er intet mindre enn imponerende. Virker som om vi er tilbake der vi var ved starten av sesongen. Neste sesong blir MORO - Chelsea skal få noe å bryne seg på..De har ALDRI været like gode som Arsenal fremover og når Wenger nå også har fått skikk på det defensive kan Chelsea bare bringe inn så mange stjerner han ønsker...

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som siter på et opptak av kampen fra igår, jeg var så heldig å få set den, men dessverre så tok min videospiller kvelden tidligere i uken! Så jeg fikk ikke gjort optak av den idag tidlig!

Send meg en mail på "egemannen@hotmail.com" dersom du har et opptak!

Link to comment
Share on other sites

Dette var faktisk Evertons største nederlag i ligaen noensinne. Det største før denne kampen var 4 - 10 hjemme mot Tottenham i 1958. Ihvertfal i følge boka Engelsk Fotball 2004/05.

8534[/snapback]

 

ja der banka vi Tottenham enda ett sted. hehe :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

utrolig fotball men at vi ikke har med edu neste sesong. :D edu tilfører laget enormt mye blir vanskelig å erstatte han i troppen men han kan ikke få klippekort på laget så skjønner wenger hva tror dere andre?

 

gjelder å nullstille mot utd nå.. tror henry scorer 2 mot utd.. kasnkje servert av majestro'n.

 

 

one more year.one more year walking in bergkamp wonderland

Link to comment
Share on other sites

Og Oskar? Vi snakker ikke om Reddkamp, gjør vi vel?

8631[/snapback]

 

For diskusjonens skyld:

Bergkamp var STOR...i denne kampen.

Men det han har prestert sesongen under ett, er ikke noe å rope hurra for.

Da har han vært et stort frispark, pga sin frykt for å få "juling".

Så at han får en sesong til er ikke akkurat nok til å møte neste sesong ene og alene med dette så rosenrødt.

Vel jeg har nok forhpninger om at Arsenal skal vinne ligaen, men ikke pga at Bergkamp får en ny ettårs kontrakt.

 

Burde kanskje ikke skrevet dette, men siden du lyster å provosere en smule. :D

 

Jeg vil heller suge på denne karamell, og nyte disse 90 minuttene med Bergkamp....selv om jeg frykter at det var siste sprell av denne kvalitet fra en gedigen Arsenalspiller.

8647[/snapback]

 

Bergkamp er STOR ennå. Det beviste han i denne kampen.

 

Ser du på alle børsene så er ikke alle enige med deg at han har

prestert så dårlig.

Gi DB et år til som annenfiolin og læremester for unggutta.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Vel...som vanlig kommer jeg 2-3 dager etterpå for å si mening om kampen.

 

Må bare si ar, jeg har ALDRI sett Arsenal spille bedre, jeg mener, vi har vunnet 5-0 flere ganger men det har aldri vært over det (så lenge jeg har følgt med), men idag så ble det 7-0. Elsker å se at ALLE gutta er i KJEMPEFORM. Pires har vært helt fantastisk, Bergkamp er jo helt RÅ, vel kan nevne hele laget akkurat nå. Bør vel bare si at hele laget spilt SINNSYKT god fotball, og at dette var helt UTROLIG FANTASTISK DEILIG :lol:

 

Var også deilig å se Edu putte en, ble veldig rørt akkurat da. Fikk litt tårer i øyne med tanken på at vi ikke får se han i den drakta igjen! :(

 

Henry spilte veldig bra med tanken på skaden hans. Neste kamp er han i form igjen, men mot Man Scum så BRAKER det løs.

 

Herlig at også Flamini fikk skrevet seg på scoringslista :D

 

Nei....kampen var på onsdag, men jeg klarer fortsatt ikke å slutte og smile :D :lol: :) :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...