Jump to content

2005.02.12 Crystal Palace H


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen er til for Arsenal-spillere som ønsker å overbevise fansen (meg) om at de er best! I denne kampen skal Arsenal gi fansen en opplevelse av de sjeldne. Jeg forventer et orkanangrep mot Crystal Palace sitt mål. Etter en flott prestasjon mot Villa, må man vise at man igjen klarer å prestere over mer enn en kamp om gangen. Vi må "on the road again".

 

Akkurat nå bør Vieira, Pires, Ljunberg og Henry spisse fokuset på hvordan Palace skal knuses. Lørdag må ikke være en vanlig arbeidsdag.

 

Vi har muligheten til å gå forbi United (de taper for City vet dere!) og nærme oss Chelsea.

 

... Jeg VIL eller SKAL se Arsenal vinne et trofe i år også!!! Og, JEG har ikke gitt opp ligatrofeet.

Link to comment
Share on other sites

Enig i det du sier Rufsen. De etablerte spillerne som Vieira, Pires og Henry må ta i et kraftak, så får det være samme f*** om det blir et par gule kort av det. Denne kampen skal være seier, og det med bra margin. Et clean sheet er vel også på sin plass. Håper Lehmann står i denne. Almunia er desverre ikke keeperen vi trenger, (ikke at Lehmann er det da).

Link to comment
Share on other sites

;) Må bare henge meg på det dere to har sagt. Vi skal fortsette slik vi spilte i første omgang mot Villa og bare knuse på. Jeg vil se at effektiviteten stiger litt, slik at det ikke blir så mange brente sjanser. Ser også at vi fortsetter med Lehmann og at Senderos for plassen ved siden av Toure. Vi burde slutte å bruke Cygan. Hans tid er forbi synes ihvertfall jeg. Burde satse litt ungt nå og tror at vi kan få mye moro med Senderos i framtiden. Eneste jeg er litt skeptsk med er at vi bruker Edu, men jeg håper han får meg til å ta feil. Han gjorde ivhertfall en grei kamp mot Villa. Hadde kanskje litt for mange feilpasninger, men rutinen hans kan bli god å ha når vi kommer til C-L.

 

Mitt tips...

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Ljungberg-Vieria-Edu-Pires

Bergkamp-Henry

 

Benken: Almunia-Eboue-Hoyte-Flamini-Reyes

 

4-0. Mål av Henry (2), Bergkamp og Ljungberg

Link to comment
Share on other sites

Nokså enig med dere. Jeg vil også se spillere som blør for drakta si nå. Villa kampen er vel det beste etter tapet for United 0-2.

Ljungberg er spilleren jeg vil fremheve nå. Han har vært et forbilde på banen når det gjelder innsats.

Ellers tror jeg på samme lag som mot Villa med unntak av Toure som kommer inn for Senderos.

Vi må passe på Johnsen og jeg tror vi vinner 2-0.

Henry og Ljungberg

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp vi skal vinne, og vi skal ikke bare vinne, vi skal vinne stort.

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Lauren, Toure, Cygan, Clichy

 

Ljungberg, Vieira, Edu, Reyes

 

Bergkamp, Henry

 

 

Jeg tror vi vinner 4-0: Henry(2), Ljungberg, Vieira.

 

Årsaken til at jeg ønsker Clichy på backen, er at jeg mener Cole ikke bør få spille, før vi har fått noen avklaring på hva som eventuelt har foregått i "tapping-up"-saken, og til han eventuelt legger egoet tilside og signerer ny kontrakt. Det er tvilsomt at han blir satt ut av laget, for det er Wenger for feig til.

Link to comment
Share on other sites

Årsaken til at jeg ønsker Clichy på backen, er at jeg mener Cole ikke bør få spille, før vi har fått noen avklaring på hva som eventuelt har foregått i "tapping-up"-saken, og til han eventuelt legger egoet tilside og signerer ny kontrakt. Det er tvilsomt at han blir satt ut av laget, for det er Wenger for feig til.

85[/snapback]

 

Ikke helt enig med deg der Kim. Jeg synes Arsenal bør verdsette de spillerne som har gått gradene i klubben mer enn det som blir gjort. Cole må jo være en av de dårligst betalte spillerne i førsteellveren.

Må han skifte klubb for å tjene på samme nivå som de vi har kjøpt inn?

Er det riktig det jeg ser så bør Arsenal gå inn i seg selv her. Jeg forstår Cole godt. Er sikker på at du ville gjort det samme i samme situasjon Kim.

Link to comment
Share on other sites

Årsaken til at jeg ønsker Clichy på backen, er at jeg mener Cole ikke bør få spille, før vi har fått noen avklaring på hva som eventuelt har foregått i "tapping-up"-saken, og til han eventuelt legger egoet tilside og signerer ny kontrakt. Det er tvilsomt at han blir satt ut av laget, for det er Wenger for feig til.

85[/snapback]

 

Ikke helt enig med deg der Kim. Jeg synes Arsenal bør verdsette de spillerne som har gått gradene i klubben mer enn det som blir gjort. Cole må jo være en av de dårligst betalte spillerne i førsteellveren.

Må han skifte klubb for å tjene på samme nivå som de vi har kjøpt inn?

Er det riktig det jeg ser så bør Arsenal gå inn i seg selv her. Jeg forstår Cole godt. Er sikker på at du ville gjort det samme i samme situasjon Kim.

89[/snapback]

 

Er helt enig i at Cole fortjener bedre lønn. Men i følge rapportene, så har han fått tilbud om dobling av lønnen sin. Men det er tydeligvis ikke nok, etter som han vet at han kan få mere i Chelsea. Tiden vil vise om Cole virkelig er en ekte Arsenal-gutt, eller om det er bare pengene som står i hodet på han.

 

Hvis jeg hadde fått muligheten til å spille for laget jeg har fulgt siden jeg var liten, så hadde jeg ikke latt penger ødelegge for dette nei. Selv om han kanskje er en av de dårligst betalte av stjernene i laget, så tjener han fremdeles godt, og hvis han ikke er fornøyd med dobling av lønnen sin, så er det bare å selge han til sommeren. Han er absolutt ikke uerstattelig. Og vi ser jo hvordan det har gått med tidligere stjerner som har latt penger overstyre hjertet for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg at han ikke er uerstattelig. Om han signerer eller ei vet vi ikke men jeg håper han gjør det.

Vi trenger spillere som Cole i klubben som har gått gradene. Enten det eller så får vi kjøpe Romford's Pele tilbake ;)

Link to comment
Share on other sites

Kampen mot Palace er som flere av dere er inne på kampen vi skal vise at vi er et virkelig topplag! Lehmann står forhåpentligvis mellom stengene for Almunia er rett og slett håpløs! Ikke at Lehmann er noen kongekeeper men veldig mye bedre enn spanjolen!

La oss håpe de beste følger Freddies eksempel på innsats og vilje, for det er noe jeg har etterlyst den siste tiden blant spillere som Vieira og Henry. Freddie er vel kanskje vår bestemann så langt denne sesongen og det på grunn av 100% tenning som får det beste ut av ham.

Jeg vil se Edu på sentral midtbane fordi han har rutinen som vi har manglet hele sesongen på den plassen, faen så viktig Gilberto har vært for vår sportslige suksess, det har vi smertelig fått erfare det siste halve året. Edu mener jeg altså er det nest beste alternativet på den plassen og derfor med fra start på mandag, syns forøvrig vi skal glemme de spekulasjonene om overgang for Edu ved sesongslutt, kanskje hvis han blomstrer opp i Arsenal frem til sommeren vil skrive under en ny avtale?? Vil bare understreke at jeg ikke har glemt Flamini og Cesc, men de får sitte på benken. Byrden har blitt for stor for de to ungguttene som har spilt mange viktige kamper denne sesongen, på langt nær alle faktisk!

Cole kan vi ikke sette utenfor laget før det eventuelt kommer noen innrømmelse fra en av partene om at møtet med Chelsea har funnet sted.

Vil ha Senderos i midtforsvaret sammen med Kolo fordi at jeg mener Cygan har fått nok sjanser i drakta vår.

På topp er selvfølgelig Henry og jeg vil se Bergkamp ved siden av ham til tross for at dette er en kamp Reyes kanskje kunne satt sitt preg på. Vi kan rett og slett ikke benke Dennis nå fordi han har vært vår beste i de siste kampene, utrolig nok! Slutter aldri og imponere meg den mannen, gi han en ny kontrakt er tipset mitt!

La oss håpe denne kampen mot palace kan føre oss forbi Man U igjen, de møter jo som kjent City, og der vet man aldri utfallet før det er spilt 90 minutter.

Har også mine tvil om at Chelski plukker tre på goodison mot årets overraskelseslag Everton, jeg har på følelsen at Robbens skade kan få dyre konsekvenser for russerlaget.

Jeg har ikke gitt opp håpet om PL trofeet selv sjansene selvfølgelig er veldig små!

 

 

 

Laget vil derfor se slik ut:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Freddie Vieira Edu Pires

 

Bergkamp Henry

Link to comment
Share on other sites

.... og jeg glemte lagoppstillingen.

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Ljungberg Edu Vieira Pires

 

Henry Reyes

 

Sub: Almunia, Cygan, Fabregas, Van Persie, Bergkamp

 

 

Arsenal vinner 6-0 (Henry 3, Reyes 2 og Senderos 1 !!)

 

That`s football !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

trur lagoppstillinga blir slik:

Lehmann (håper for øvrig at eg aldri får sjå aluminium i ei Arsenaldrakt igjen)

Lauren-Kolo-Cygan (men vil gjerne at Senderos får prøve seg)-Ashley

Freddie-Vieira-Edu-Reyes

Bergkamp-Henry

 

Palace vil vere kompakte og satse på uavgjort, men eg trur vi vinn med eit par mål.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Cygan bør få spille mot Palace, hvis vi ser på den formen han har vært i, i det siste. Men jeg kommer alltid til å være usikker på Cygan.. Vet liksom aldri hvor vi har ham. Og Senderos har jo et veldig bra talent og er en god back-up.

Jeg håper Reyes starter på topp med Henry, og at Edu fortsetter sammen med Paddy. Freddie har bare vært konge i det siste, elsker det engasjementet hans, og at han gir 110 %! Håper Henry begynner å komme i scoringsform igjen, etter målet mot Villa. Vi trenger ham tilbake med blod på tann! Men jeg syns ikke han kan kritiseres for ikke å ha scort så mye på de siste 8 kampene, for han har vært involvert i veldig mange av måla vi har scort.

Uansett, vi trenger 3 poeng, og håpe at Chelsea kommer inn i en litt dårlig periode snart, og at City banker Manu!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Kampen vi må og skal vinne!

 

:D Lehmann

 

Lauren

:ph34r: Toure

:D Cygan

:D Cole

 

:blink: Ljungberg

:D Vieira

Edu

;) Pires

 

Bergkamp

:D Henry

 

Mitt tips er at Henry blir man of the match med to scoringer. Ljungberg og Pires bidrar med en hver. Håper for øvrig at Reyes kommer inn og bidrar med godt spill og gjerne et mål, slik at selvtillit og humør kommer tilbake.

 

I forsvaret fortsetter en offensiv Lehmann med godt spill. Tror også at Cygan vil spille "over evne" og overrasker (selv meg) med godt spill. Stillingen blir altså enetn 4-0 eller 5-0.

Link to comment
Share on other sites

Blir vel Cygan og Kolo i midtforsvaret.

 

Men det er kanskje på tide å få se Fabregas igjen i start elver'n?

Dette bør jo være en perfekt kamp for å matche vår unge juvel.

 

Lehmann

Lauren Kolo Cygan Cole

Ljungberg Fabregas Vieira Pires

Henry Reyes

Link to comment
Share on other sites

jeg håper at Wenger spiller med gutta som skal ut mot Bayern. Jeg har ikke så veldig stor tro på det men jeg håper at Senderos spiller selv om det antakeligvis blir Cygan :blink: . jeg håper Wenger bruker Edu i startern men at han setter innpå Cesc etterhvert, mener også at Reyes bør få en sjanse til å vise hva han er god for igjen.

 

jeg tror(håper) at laget blir slik:

Lehman

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Freddie-Edu-Vieira-Pires

Henry-Reyes

 

Benk: DB10,Cesc,Cygan,Flamini og Hoyte

 

Tror resultatet blir 4-1 med Henry(2), Reyes og Freddie og at Mr. Johnson putter ett for Palace på en tabbe fra Kepper/midtbane Lehman :)

Link to comment
Share on other sites

Har tre ønsker før kampen:

 

At Lehman igjen får tillit som førstevalg mellom stengene. :blink:

 

At Senderom blir makker til Toure på stopperplass. :)

 

Og sist men ikke minst, at Reyes får starte. ;)

 

Har tre ønsker for kampen:

 

At Reyes spiller på seg sjøltillit og scorer. ;)

 

At ingen blir skadet. :D

 

At Arsenal vinner (klart). :D

Link to comment
Share on other sites

Guest GoonerStian

Er det bare meg, eller virker Bergkamp utrolig pigg mot Villa?....

Så hvertfall ikke "gammel" ut....... mere mere....... :D

 

Edu var en etterlengtet frisk pust på sentral midtbane, litt mere sprut en fabregas... ;)

 

fantastisk passningsfot, vi må beholde han! (arsenal ledelsen må være seg ansvars beviste med nytegning av kontrakter, gi bort klassespillere gratis har selv ikke vi råd til) :blink:

 

Lehmann er nok vårt beste kort mellom stengene! Almunia, selg selg.... ;)

 

Van persie har jeg go tro på.... han og Fabregas blir våre faste menn på Emirates Stadium.... :)

 

Lag mot palace :

 

Lehmann

 

Lauren Toure Cygan Cole

 

Ljungberg Edu Vieira Reyes

 

Henry Bergkamp

 

Sub: Almunia, Senderos, Fabregas, Van Persie, Pires.

Link to comment
Share on other sites

Guest postman

Er redd palace vill ha elleve mann bak ballen hele tiden så det er viktig å score tidlig for å hindre gutta i å bli frustrerte.Får man mål kommer mest sannsylig denne deilige ketchup effekten.Håper og tror at crystal pallace ikke har kvaliteter nok til å stå imot Arsenal på highbury i 2 x 45 min.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Heisann, deilig med forum igjen, har savnet dere!!!

Artig at samtlige er blitt så positive til Jensemann, hva har skjedd????

Aluminium var ikke akkurat sikker som banken, men jeg var over der og fikk med meg birmingham og rosenborg, og da var han brukbar....

En ting er klinkende klart, og det er at de VIKTIGE kampene kommer nå utover, dvs champions league og fa-cup i første rekke, men også det å avslutte med stil i premier league

er viktig.

Kveldens kamp skal og bør vinnes, og med Jensemann og Edu, fikk laget et mere solid utseende mot villa, og Cygan har også spilt meget bra de siste kampene.

Kolo er vel tilbake, så da får vi bare håpe at Bergkamp fortsetter storspillet fra forrige kamp og bidrar til at Henry blir en verdensklassespiller igjen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...