Jump to content

Huntelaar


joppe

Recommended Posts

Hvor vidt det er et rykte skal være usagt, men hørte under Juventus - Torino matchen at Bendtner kanskje skulle til Schalke, og Huntelaar til Arsenal. Og at Alessandro Matri også skulle til Arsenal.

Kan ikke fra Huntelaar's side se en eneste grunn til å gå til Arsenal slik som situasjonen er. Han kan velge og vrake blant klubber som gjør det mye bedre og som også kan garantere fast plass. For ikke å glemme CL spill neste år!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke fra Huntelaar's side se en eneste grunn til å gå til Arsenal slik som situasjonen er. Han kan velge og vrake blant klubber som gjør det mye bedre og som også kan garantere fast plass. For ikke å glemme CL spill neste år!

Han kan ikke velge og vrake i store klubber som Arsenal tross alt er. Selv om vi resultatmessig er svakere enn vi pleier er vi en storklubb - som Liverpool også er, men ikke Schalke. Klubber som vil være opp mot eller i toppen. Schalke kan fort være på nivå to over lang tid. Bare som eksempler å nevne.

Link to comment
Share on other sites

Er vel også mer av den oppfatningen at vi burde hentet han for 2-3-4 år siden, er redd han kanskje får samme skjebne som Shevchenko fikk i Chelsea, glimmrende spiss men dro til premier league litt for sent. Han ble vel aldri det helt store.

Er prisen rett så hvorfor ikke, kan vel ikke bli så mye verre enn det vi allerede sitter med.

Link to comment
Share on other sites

Prisen er nok ikke så stor. Men hvorfor skulle han gå til oss når han allerede spiller på ett bedre lag (ref. champions league iår). Ville trodd han siktet høyere og samtidig kunne hentet seg klekkelig lønning itilegg.

 

Når det er sagt hadde det kost meg om han kom å gjorde sine ting bra. Han er vel ikke akuratt bestevenn med van persie fra før av, så å gi ett lite stikk mot han hadde gjort godt. Han har vel kritisert RVP på landslaget mang en gang, og Huntelaar har bedre statistikk på landslag en RVP.

Link to comment
Share on other sites

Sier som sagt ikke nei takk til Huntelaar da jeg syntes han er en forbedring på Giroud, men han er langt ifra den spilleren jeg mener Arsenal burde gå til anskaffelse av.

 

Vi trenger en verdensklassespiss. Huntelaar tikker et par av boksene, men han er ikke verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Blir da ikke på free transfer hvis vi skal ha han i januar. ;)

 

Men, Huntelaar inn i sommer fremfor Giroud hadde vært bra. Syntes dog de begge to ikke passer optimalt til vår spillestil og ditto det samme med Podolski..

 

Personlig ville jeg av billigere alternativer heller tatt til takke med Demba Ba hvis han ikke var afrikaner mtp. at vi da ville mistet han til ACN.

Link to comment
Share on other sites

Har blandede følelser for Huntelaar. På den ene siden er han en notorisk målscorer med en fantastisk statistikk, på den andre siden tror jeg egentlig ikke han er løsningen på vårt problem. Jeg tror det er viktigere å få inn noen virkelig kan skape sjanser istedenfor en som bare kan avslutte. Jeg mener Podolski, Giroud og Walcott kan score plenty med mål, jeg vil heller ha noen på kant/midten som kan hjelpe oss å dominere spill og skape for spissene - for det gjør vi ikke nå.

 

Når det er sagt ville jeg selvfølgelig tatt i mot Huntelaar med åpne armer, uten at jeg tror han alene vil være redningen vår. En skikkelig midtbanespiller/ving til derimot, så snakker vi dynamitt. La spillere som Podolski, Giroud, Cazorla, Wilshere & co. føle presset av å ha noen skikkelig utfordrere til plassene deres og spillet deres vil heve seg umiddelbart.

Link to comment
Share on other sites

Blir da ikke på free transfer hvis vi skal ha han i januar. ;)

 

Men, Huntelaar inn i sommer fremfor Giroud hadde vært bra. Syntes dog de begge to ikke passer optimalt til vår spillestil og ditto det samme med Podolski..

 

Personlig ville jeg av billigere alternativer heller tatt til takke med Demba Ba hvis han ikke var afrikaner mtp. at vi da ville mistet han til ACN.

 

Står ikke noen plass at han skal i Januar:P Men jeg snakka bare om generelt, Får vi en spiller av Huntelaar sitt kaliber gratis. Go for it:D

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar er vel grei nok han, men hjelper ikke Arsenal å få inn en god spiss når vi har et helt lag som ikke evner å skap sjanser...

 

Dermed mine ønsker for en kreativ kantspiller/kreativ midtbanespiller og en spiss som er i stand til å skape noe selv. Isco & Jovetic.

Link to comment
Share on other sites

Ønsk hva dere vil. Så lenge vi har en manager som ikke bruker spillernes beste egenskaper hverken praktisk eller taktisk så spiller det ingen rolle hvem som spiller for laget.

 

Blir i så fall Jovetic på kant, Gervinho på topp, Isco som DM. :genius:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jamie Sanderson@YoungGunsBlog

Klaas Jan Huntelaar slipping away for Arsenal. Schalke confident he'll renew 'within days'

Klaas-Jan Huntelaar ends Arsenal and Liverpool interest by ‘signing new Schalke deal’

 

I mine øyne er det like greit. Syntes det finnes bedre alternativer enn Huntelaar der ute og for £100k i uka så blir det en litt vel dyr affære hvis ting går skeis.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...