Jump to content

Football Manager 2013


NoPain

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Jeg kjøpte aldri FM12. Tror det er det første jeg ikke har kjøpt siden CM en gang på nittitallet. Det er et understatement at jeg er klar for FM 2013.

 

Blir nok kun spilling av den 'vanlige' FM. Scenarier og online er ikke noe for meg. Og som vanlig blir det Lower League Management.

 

Håper at jeg får en langvarig sykdom, som gjør at jeg må holde meg mye hjemme i vinter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte aldri FM12. Tror det er det første jeg ikke har kjøpt siden CM en gang på nittitallet. Det er et understatement at jeg er klar for FM 2013.

 

Blir nok kun spilling av den 'vanlige' FM. Scenarier og online er ikke noe for meg. Og som vanlig blir det Lower League Management.

 

Håper at jeg får en langvarig sykdom, som gjør at jeg må holde meg mye hjemme i vinter.

Forhåndsbestilte det og driver med beta-versjonen nå, opprykk med Bath i første sesong og gull i FA Trophy, spilt ti kamper i andre sesong og ligger i toppen av BSP. Alltid like gøy i bunnen, er ekstremferdighetene som teller og at de passer inn i taktikken. Så er det som regel bare å drite i hva assistent og speider sier, har en spiller som har over 90% pasingsprosent i snitt og han vil assistenten kvitte seg med..

Link to comment
Share on other sites

Forhåndsbestilte jeg også. Satt noen timer på søndag for å finpusse Bodø/Glimt-laget før sesongstart med spillerkjøp- og salg, treningskamper, taktikkerier og hele pakka. Så kom første seriekamp og bare tre innbyttere er tillatt på benken. Helt for jævlig festlig. Greit nok at det er beta, men den der var sur.

 

Spørs om jeg orker å spille så veldig mye denne gangen, lidenskapen for FM var større før i tiden for min del. Med Arsenal er det uansett altfor lett, selv om jeg tipper det er litt vanskeligere nå enn tidligere år.

Link to comment
Share on other sites

Trykker du inn cd-keyen i steam kan du i det minste laste ned og spille betaen frem til den ferdige versjonen slippes tror jeg.

Usikker på om jeg spiller betaen eller fullversjonen atm, er meget likt uansett, to strake opprykk med Bath og ligger an til et tredje, vant FA trophy to ganger i Blue square divisjonene.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å starte det nye FM i kveld!

Sitter å laster ned titalls gigabytes med grafikk, jeg er detaljfreak, og synes spillet blir dobbelt så bra med alt av bilder, logoer etc.

Fant en gigantisk facepackpakke på Sortitoutsi.net på 5 GB, mye bra grafikk der.

Link to comment
Share on other sites

One or more of the products in the transaction have not yet been released and are not currently available. These products will automatically be made available to you or your gift recipient via Steam upon their release. Release dates for products are subject to change.

 

 

Jeg får denne meldingen når jeg forsøker å kjåpe spillet på Steam. Noen som kan fortelle om jeg skal fortsette kjøpet, eller hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

LURER PÅ OM ARSENAL ER LIKE DÅRLIGE PÅ FM2013 SOM DE ER I VIRKELIGHETEN? OM SPILLET ER REALISTISK, BLIR DET NOK VANSKELIG Å BEHOLDE PLASSEN I PL...

 

Om du ikke evner å beholde plassen i PL med Arsenal, sier nok det mer om dine ferdigheter på spillet, enn om Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Om du ikke forstod hva jeg mente med den setningen, sier nok det mest om deg. Er rimelig sikker på at de fleste her inne. Bortsett fra deg, forstod at jeg ikke er særlig imponert over Arsenal om dagen.

 

At du er negativ til Arsenal er ikke noe nytt refser. Jeg driter forsåvidt i hva du mener om ting og tang, jeg tar for meg det du faktisk skriver. Du skriver at du tror det blir vanskelig å holde seg i PL dersom laget er like dårlig på spillet som i virkeligheten. Nå er ikke Arsenal i nærheten av å være involvert i noen nedrykkstrid eller ha noe problem med å holde seg oppe, så hvis du presterer å rykke ned med Arsenal på spillet, så er det dine evner som manager som er for dårlige

Link to comment
Share on other sites

Kanskje jeg egentlig er Tottenhamsupporter? Dine leseferdigheter er ikke særlig gode, om du tror du tar for deg det jeg faktisk skriver. Jeg har aldri skrevet at JEG tror det bli vanskelig. Jeg skrev at da BLIR det nok vanskelig. Har ikke spilt mye FM de siste årene, men regner med at det blir noen sesonger på 13-versjonen. Og om jeg skulle rykke ned, skal jeg sørge for at styret får vite om deg, da jeg regner med at dine ferdigheter ikke står særlig tilbake for de som styrer i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri skrevet at JEG tror det bli vanskelig. Jeg skrev at da BLIR det nok vanskelig.

 

Med tanke på at Arsenal ikke er i nærheten av å være et lag som kommer til å havne i nedrykkstriden, så vil det ikke være noe problem overhode å holde Arsenal i Premier Leauge. Så dersom du presterer å rykke ned, så er det dine evner som manager som ikke holder mål.

Link to comment
Share on other sites

Går godt Kim. Har bare spilt 2 seriekamper, men kom tilbake fra å ligge under 2-0 mot Shitty, og tok 1 poeng. Neste kamp ble Fulham nedsablet av Cavani, som jeg hentet for årets overgangsbudsjett på ca 30 mill. Så joda, det skal vel gå an å berge plassen ;)

Link to comment
Share on other sites

Går godt Kim. Har bare spilt 2 seriekamper, men kom tilbake fra å ligge under 2-0 mot Shitty, og tok 1 poeng. Neste kamp ble Fulham nedsablet av Cavani, som jeg hentet for årets overgangsbudsjett på ca 30 mill. Så joda, det skal vel gå an å berge plassen ;)

 

Høres bra ut ;)

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skrev her om dagen bruker jeg å styre unna Arsenal i FM siden er for lett, men det er noe med de dårlige resultatene i det virkelige liv i det siste som har gjort meg litt motivert...

 

Så da druste jeg igjennom en halv sesong med Arsenal i går. Ligger foreløpig i tetstriden sammen med City og United. Chelsea vaser rundt midt på tabellen mens de nå managerløse Spurs og Liverpool er godt plassert i nedrykksumpa.

 

Foreløpig høydepunkt: Denne perlen fra Per Mertesacker. :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ja7n12xdQps&feature=player_embedded

 

Ellers har jeg følgende stikkord om spillestilen min: Hard tackling, hassle opponents, gets stuck in, aggression og høyt tempo. Leder kortstatistikken suverent!

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skrev her om dagen bruker jeg å styre unna Arsenal i FM siden er for lett, men det er noe med de dårlige resultatene i det virkelige liv i det siste som har gjort meg litt motivert...

 

Så da druste jeg igjennom en halv sesong med Arsenal i går. Ligger foreløpig i tetstriden sammen med City og United. Chelsea vaser rundt midt på tabellen mens de nå managerløse Spurs og Liverpool er godt plassert i nedrykksumpa.

 

Foreløpig høydepunkt: Denne perlen fra Per Mertesacker. :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ja7n12xdQps&feature=player_embedded

 

Ellers har jeg følgende stikkord om spillestilen min: Hard tackling, hassle opponents, gets stuck in, aggression og høyt tempo. Leder kortstatistikken suverent!

I virkeligheten er det vel soft tackling, get out of opponents way, don't get stuck in, cheerful aggression, snail pace :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...