Safe Hands Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Dag Solheim? Kilde: Ukjent.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Hehe, er vel ikke han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Hahaha, fantastisk.. Fikk meg til å tenke på denne karen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Dag Solheim glimtet til med sitt nærvær på oktoberfesten på Majorstua. Fungerte som assisterende vokalist. Det var gøy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Dag Solheim glimtet til med sitt nærvær på oktoberfesten på Majorstua. Fungerte som assisterende vokalist. Det var gøy! Møtte Hr.Solheim på Neuf, fikk hilst og tatt bilde med han, en av de mest kjente Arsenalfansa i Norge, så var kult å hilse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Jeg regner med det er flere enn jeg som savner ham på TV-skjermen i PL-sammenheng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Absolutt Og det beste av alt: På tross av sin lidenskap til Arsenal så var han faktisk objektiv i både vurderinger og meninger under sending. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 Jeg regner med det er flere enn jeg som savner ham på TV-skjermen i PL-sammenheng. Jeg minnes at dette var diskutert under begivenheten ja. Et sjarmerende vesen som gjør seg godt på TV-skjermen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.