Jump to content

FIFA 13


Jazze

Recommended Posts

Om ca 2 ukers tid er FIFA 13 ute i butikkene her til lands og i den anledning vil jeg starte en FIFA 13 tråd her i underforumet.

 

FIFA 13 demoen kom jo som noen vet for 2 dager siden eg jeg ble positvt overraska over hvor bra det har blitt siden i fjor, men det er en ganske stor bug i demoen og det er at når man gjerne har spilt ca 30 min og det forekommer bytter, innkast eller cornere, så krasjer spillet. (PC)

Er det slik hos dere også når dere spiller demoen?

 

 

Forresten her har dere direkte link til demo: http://www.arsenalfc...2013%20Demo.rar

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke demoen, regner med at det er fordi spillere som Wilshere og Walcott bare har tre stjerner i skill moves nå, dessuten hater jeg å spille mot CPU. Blir digg når Ultimate Team kommer, selv om jeg får til stort sett ingenting offensivt nå så blir det nok enklere å spille når motstanderne er menneskelige og gjør flere feil.

Link to comment
Share on other sites

Spillet er fortsatt boks til boks. Ingen midtbane "krig" og spillet føles vesentlig mye raskere enn FIFA 12. Førstetouchen syntes jeg også er temmelig laber til tider. Ofte så spretter ballen opp i lufta til tross for at jeg mottar en temmelig løs pasning som ender med at jeg mister alt av fremdrift og heller må gjøre noe annet.

 

Annet som også er skuffende er at Wilshere har fått 3 stjerners skillmoves og at Diaby bare har 2 (Djourou har 3 til sammenligning). Syntes også at dribblingen i demoen er veldig uresponsiv i forhold til FIFA 12 og enkelte bugs er fortsatt ikke fikset. F.eks. at keeperen bare står og glaner på en ball som er på vei til å gå ut til corner og det samme med spillerene når det kommer til en løs ball. Eller når jeg forsvarer meg og bare prøver å skjerme ballføreren ut mot dødlinja så bestemmer plutselig bare CPU-en seg for å kaste inn en takling til tross for at det er jeg som styrer spilleren. Den siste der er bare noe så jævlig irriterende.

 

Ellers virker spillet langt mer "smooth", men for å være ærlig så syntes jeg nesten det til tider kan være nesten for smooth (hvis det gir mening) :P det ordentlige spillet vil trolig være langt bedre enn demoen som det som regel alltid er. Skal straks forhåndsbestille det :P

 

@Jazze

 

Ikke opplevd at det har krasjet. Spiller på PS3 her.

Link to comment
Share on other sites

Har noen av der Cazorla på demoen deres? eneste som mangler på min demo.

 

Nei Cazorla er ikke på demoen. Temmelig kjipt, men det er forståelig mtp. at demoen ble lagd i slutten av juni eller helt i begynnelsen av juli og siden Malaga ikke er med på selve demoen så har de ingen måte å hente han inn på annet enn å måtte patche demoen og det er jo temmelig håpløst.

 

Song og van Persie derimot var med på original demoen (altså hvis man spiller uten innlogging til EA serverene), men når man er pålogget så oppdaterer spillerene seg og de lagdelene som er mulig. Altså er Song og van Persie ikke med i demoen lenger når man er pålogget og samtidig så peker formkurven til Mannone, Mertesacker, Vermaelen, Diaby, Arteta og Podolski oppover mtp. hva de har bidratt med hittil. Blir artig å se hva som skjer i løpet av sesongen, men de skal visstnok oppdateres jevnlig hele veien disse formkurvene. Altså etter hver serierunde.

 

Det som derimot er litt skremmende er hvor lavt Arteta bla. er rangert. Står vel pdd. med bare en 81. Til kontrast så er Ramsey 79.

Link to comment
Share on other sites

Han er likevel helt fantastisk og Arsenal sin beste spiller på demoen.

 

Liker også Arteta på demoen, samme med chamberlain som jeg tror blir sinnsykt god etter tid i f.eks karrieremodus.

Gode gamle Per virket ikke fullt så treg som på fifa 12, men det er sikkert hallusinasjoner..

Syntes det er vanskelig å få Giroud til å fungere hittil, syns angrepsspillet generelt er ganske vanskelig, og jeg spiller på profesjonal.

Ellers virker spillet ganske friskt i forhold til det forrige, litt mer uforutsigbart også heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

Han er likevel helt fantastisk og Arsenal sin beste spiller på demoen.

 

Veldig god på demoen ja, men mangler litt på det defensive til å være effektiv i den rollen han har pdd.. Forhåpentligvis så blir han boostet litt på de defensive kategoriene når spillet slippes.

 

Liker også Arteta på demoen, samme med chamberlain som jeg tror blir sinnsykt god etter tid i f.eks karrieremodus.

Gode gamle Per virket ikke fullt så treg som på fifa 12, men det er sikkert hallusinasjoner..

Syntes det er vanskelig å få Giroud til å fungere hittil, syns angrepsspillet generelt er ganske vanskelig, og jeg spiller på profesjonal.

Ellers virker spillet ganske friskt i forhold til det forrige, litt mer uforutsigbart også heldigvis.

 

Faktisk så syntes jeg også Mertesacker er langt raskere enn tidligere. Kanskje faktisk for rask? :P

 

Når det gjelder Giroud så fikk jeg han til å fungere i et par kamper, men etterhvert så har jeg byttet han ut for Podolski og heller dyttet Arshavin ut på kant med Wilshere som den offensive midtbanen (scorer flere mål med Wilshere enn hva jeg gjør med noen annen spiller til tross for dårlig avslutningsstats) og Gervinho på høyre. For meg fungerer det langt bedre :P

 

Podolski er forøvrig forbløffende svak på demoen. Blir dyttet av ballen utrolig lett til tross for at fysikken hans på ordentlig er meget god.

Link to comment
Share on other sites

 

Faktisk så syntes jeg også Mertesacker er langt raskere enn tidligere. Kanskje faktisk for rask? :P

 

Når det gjelder Giroud så fikk jeg han til å fungere i et par kamper, men etterhvert så har jeg byttet han ut for Podolski og heller dyttet Arshavin ut på kant med Wilshere som den offensive midtbanen (scorer flere mål med Wilshere enn hva jeg gjør med noen annen spiller til tross for dårlig avslutningsstats) og Gervinho på høyre. For meg fungerer det langt bedre :P

 

Podolski er forøvrig forbløffende svak på demoen. Blir dyttet av ballen utrolig lett til tross for at fysikken hans på ordentlig er meget god.

 

Skal prøve å rotere litt på laget jeg også!

Synes også Poldi er alt for svak i kroppen på demoen, når han på ordentlig er en kraftplugg. Ganske rask dog, og gode avslutninger såklart.

Link to comment
Share on other sites

 

Skal prøve å rotere litt på laget jeg også!

Synes også Poldi er alt for svak i kroppen på demoen, når han på ordentlig er en kraftplugg. Ganske rask dog, og gode avslutninger såklart.

 

Temmelig irriterende det der ja. Rask og gode avslutninger samt et monsterskudd, men når han ikke er spesielt sterk og er forholdsvis dårlig/midt på treet teknisk sett så blir han temmelig ineffektiv som ensom spiss eller kantspiller på FIFA dessverre. Veldig irriterende..

Link to comment
Share on other sites

Sikkert alene om dette, men synes det er mye enklere å slå innlegg. Klarte aldri å slå et godt innleg på 12 tiltross for sikkert flere hundre kamper. Komme rundt på kant, slå inn til Giroud som enkelt header inn mål. Liker 13 hittil.

Link to comment
Share on other sites

Vi får se hva som blir laget mitt i FIFA13. Gidder sjeldent å spille online med Arsenal i FIFA12 siden det "tilfeldigvis" alltid blir kamp mot Barcelona eller Real Madrid. Santos er veldig gøy å spille med, så jeg har brukt de en del. Mot kompiser spiller jeg med Arsenal, ligger lavt og kontrer dem i senk. Ratings gidder jeg ikke bry meg noe om egentlig. Førsteinntrykket av demoen var veldig bra i hvertfall. Alt går litt mer sømløst og tempoet virker mye høyere. Offensivt er det bedre med løp og sånn selv om jeg sliter litt med å score nå i starten, så det er litt å bli vant til. Føler meg heller ikke komfortabel med forsvarsspillet, så her må det trenes litt.

 

Hvilken konsoll spiller dere på? Kanskje det er mulig å dra i gang en Gunners.no-liga på f.eks Xbox 360?

Link to comment
Share on other sites

Vi får se hva som blir laget mitt i FIFA13. Gidder sjeldent å spille online med Arsenal i FIFA12 siden det "tilfeldigvis" alltid blir kamp mot Barcelona eller Real Madrid. Santos er veldig gøy å spille med, så jeg har brukt de en del. Mot kompiser spiller jeg med Arsenal, ligger lavt og kontrer dem i senk. Ratings gidder jeg ikke bry meg noe om egentlig. Førsteinntrykket av demoen var veldig bra i hvertfall. Alt går litt mer sømløst og tempoet virker mye høyere. Offensivt er det bedre med løp og sånn selv om jeg sliter litt med å score nå i starten, så det er litt å bli vant til. Føler meg heller ikke komfortabel med forsvarsspillet, så her må det trenes litt.

 

Hvilken konsoll spiller dere på? Kanskje det er mulig å dra i gang en Gunners.no-liga på f.eks Xbox 360?

Det hadde vært noe! går jo ant å lage en egen tråd, der man avtaler når man skal spille kamper o.l.

Link to comment
Share on other sites

Spillet er best på PS3 :)

 

+1

 

 

-1

 

Tull og fjas! Du er så på bærtur at du har plukka både blåbær, tyttebær og multe på veien!

 

Spillet er spesialdesignet for en konsoll, Xbox. Alle andre kan ta seg en stor bolle med daim.

 

:)

 

DoubleFacePalm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har ikke prøvd noen utgaver etter denne versjonen. Mye pga. det laget vi hadde på den tiden, eller rettere sagt kun pga. det laget vi hadde på den tiden. :P

Hehe, har spilt en del Fifa 04 opp igjennom tidene, mye grunnet Invincibles-laget.

 

Men, dette er det første Fifa-spillet på gud vet hvor lenge, jeg faktisk er giret på. Dette tror jeg blir bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...