Jump to content

Gary Speed død.


1Bergkamp0

Recommended Posts

Wales legenden Gary Speed hengte seg tidligere i dag, han hadde en flott karriere og var lenge sammen med Ryan Giggs eneste spiller som hadde scoret i hver sesong i Premier League. Han var Wales landslagssjef og var gjest på et talkshow senest i går.

www.telegraph.co.uk/news/8918628/Wales-boss-Gary-Speed-found-dead.html

 

Sitter her helt i sjokk, en av mine favoritter når jeg begynte å følge med på Premier League. Ufattelig trist!

 

Aaron Ramsey twitret dette om saken:

"I was given the tragic news this morning. To say I am devastated is an understatement. My thoughts and prayers go out to Gary's family and friends. Today the world has lost a great football manager but even more sadly a great man. He will be missed by all."

Link to comment
Share on other sites

Sjokkerende, er nok spesielt en meget vanskelig tid for Aaron Ramsey, Gary Speed gav han ansvar som landslagskaptein og de har nok sammarbeidet ganske tett. En av de få eks-spillerne jeg føler er viktig nok for Premier League til å få alle lag til å ha et minutts stillhet.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig trist. En spiller og person jeg har hatt veldig sansen for lenge. Er det bekreftet at han tok sitt eget liv? Underlig er det i allefall.

 

Ja, det er bekreftet at han tok sitt eget liv. Kona skal ha funnet han hengende i garasjen. Rett og slett forferdelig. Det var virkelig rørende å høre Emirates synge "there's only one Gary Speed" i dag, når det skulle være et minutts stillhet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Går mange rykter om Gary Speeds død nå. Fellesnevneren er at den tidligere lagkameraten Duncan Ferguson skal ha hatt et forhold til enten kona til Speed eller han selv. Det florerer rykter om at Speed tok livet sitt siden Big Dunc skulle gå ut offisielt med deres 13 års lange forhold. Det skrives også om at Dunc har hatt et forhold til kona til Speed over lengre tid, og at han også er far til det ene barnet Speed skal ha med kona.

 

Det mest pålitelige ryktet jeg har er hva @Angryman_UK skriver på twitter. Han skal visstnok være journalist i BBC, men jeg er litt skeptisk i og med at de andre på BBC går ut med offisielt navn, mens denne karen er anonym bortsett fra bildet. Han skriver hvertfall dette:

"Gary Speed committed suicide as Duncan Ferguson was about to go public on their 13 year gay affair." og "Was going to be in The Sun tomorrow........ Until the injunction of course."

 

Er skeptisk til hele opplegget, men det vil være en syk historie om det er et snev av sannhet i dette. Som at dette ikke var sjokkerende nok i seg selv fra før av...

Link to comment
Share on other sites

Slike dødsfall setter moralen på prøve. De fleste blir nysgjerrige og ønsker å vite hvorfor. Samtidig sier alle hvil i fred. Da bør man gjøre nettopp det: La ham hvile i fred, ikke med lys og lykter rote rundt i gammel sengehalm! Av engelske tabloider forventer jeg likevel ikke all verdens..

 

Når det er sagt. Hvor mange engelske fotballspillere har egentlig stått frem som homofile? Eller fotballspillere generelt? Anton Hysén. Det er den eneste jeg kommer på i farten. Et kjapt google-søk på "fotballspiller homofil" og øverste treff er: " Phillipp Lahm fraråder fotballspillere å stå fram som homofile." Det forteller nok om problemene fotballen har på dette området. De fleste skjebnene får vi aldri høre om.

Link to comment
Share on other sites

Slike dødsfall setter moralen på prøve. De fleste blir nysgjerrige og ønsker å vite hvorfor. Samtidig sier alle hvil i fred. Da bør man gjøre nettopp det: La ham hvile i fred, ikke med lys og lykter rote rundt i gammel sengehalm! Av engelske tabloider forventer jeg likevel ikke all verdens..

 

Når det er sagt. Hvor mange engelske fotballspillere har egentlig stått frem som homofile? Eller fotballspillere generelt? Anton Hysén. Det er den eneste jeg kommer på i farten. Et kjapt google-søk på "fotballspiller homofil" og øverste treff er: " Phillipp Lahm fraråder fotballspillere å stå fram som homofile." Det forteller nok om problemene fotballen har på dette området. De fleste skjebnene får vi aldri høre om.

http://en.wikipedia.org/wiki/Justin_Fashanu

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...