Jump to content

Nicholas Yennaris


Umlaut

Recommended Posts

Håper det, ikke spilleren som har utmerket seg på veien slik som Wilshere gjorde, men han kommer inn og gjør en fin jobb på a-laget og burde være et andrevalg bak Sagna IMO

 

Nei, hvor mange er det som kan utmerke seg alá Wilshere og Fabregas? 1 av 10 000 000 ?

Link to comment
Share on other sites

 

Nei, hvor mange er det som kan utmerke seg alá Wilshere og Fabregas? 1 av 10 000 000 ?

Greit, for å ta et eksempel da, Aneke og Afobe har det blitt snakket med i fire-fem år, men dem av de som har gjort mest og det best for oss pdd er "ukjente" Yennaris.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yennaris sammen med Iceman.

 

xwvzb.jpg

 

Arsenal through n' through. Håper han får sjansen som Sagna's backup når sesongen starter. Syntes det er blodig urettferdig om Jenkinson som ikke beviser noe bedre enn denne gutten under kamper skal slippe å "gå gradene" og hoppe såpass foran i køen når han ikke virker som en like god spiller som Yennaris bare fordi han ble kjøpt inn fremfor at han ble "lagd" som Yennaris.

 

Ble ikke akkurat mye spilletid for Jenkinson i Charlton heller kan man si så det er ikke som om han har noe særlig med erfaring heller. Yennaris har også spilt mer for landslaget til tross for at han er året yngre enn Jenkinson også.

Link to comment
Share on other sites

Urettferdig og urettferdig.... Det er sunn konkurranse, man plukker ikke lag på ansiennitet. Wenger ser disse trene hver dag og har gjort det en god stund nå. Jenkinson har vært litt variabel de gangene han har fått prøve seg, Yennaris har klart seg greit når han har fått spille. Pr. nå har jeg Jenkinson som en favoritt, men det kan sikkert fort endre seg underveis. Regner med vi får se mye til begge kommende sesong.

Link to comment
Share on other sites

Tenker da kun på slik de har fremstått under kamp. Hvem som gjør hva på trening er selvfølgelig også relevant, men det hjelper fint lite om man er briljant på trening og svak når man får press på seg. Utifra hva de presterer i kamp så syntes jeg Yennaris fremstår som det beste valget. Deretter Coquelin og til slutt Jenkinson.

 

Er flere personer jeg har vært innom som forsvarer Jenkinson og nærmest samtlige har vært innom "argumentet" at han er en skikkelig Gooner og at de derfor er litt mer tolerante med han fremfor spillere som ikke er "local boys". Derfor jeg tok med bildet.

 

Når det gjelder Jenkinson så er han rett og slett en håpløs forsvarsspiller så langt. Skal han spille slik han har gjort siden han kom til klubben så kommer det til å ende opp med å koste oss poeng. Da vil jeg heller ha en litt smartere spiller som Yennaris som ikke presser opp og etterlater seg et gigantisk rom hver gang vi angriper, men vi vet vel alle at Wenger elsker angripende backer på overlapp fremfor balanse. Krysser og ber til høyere makter om at hvis Jenkinson er Sagna's "erstatter" at han tar et ufattelig stort hopp innen lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med deg Stefan, virker raskere, bedre teknisk og kvikkere i tankegangen enn Jenkinson, tydelig at denne karen har vokst opp med Arsenalfotball for å spille back virker veldig naturlig for karen, til tross for dette var det vel som defensiv midtbanespiller han har fått flest kamper i ungdommen.

 

Litt mer usikker på hva Wenger tenker om Jenkinson, du finner ikke et innlegg av meg her hvor jeg sier han er et stort talent, han har hatt et par gode kamper, men langt flere hvor han har stinket. Kan ikke protestere på at han har en fantastisk fysikk dog, rask og sterk. Posisjoneringen hans og spilleforståelsen derimot er desverre elendig noe som fort straffer seg når vi står så høyt. Vil minne folk om sluttkampen i PL i fjor mot WBA, hadde ikke dommeren vært snill mot oss hadde Tottenham kommet foran oss på tabellen og Jenkinson lagd tre-fire straffer på holding i boksen..

 

Jeg tror ingen av de har potensiale til å bli verdensklasse eller faste på England, men jeg syns at Yennaris har vært bedre(han er vel også yngre) og burde få starte kampen mot Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Helt enig med deg Stefan, virker raskere, bedre teknisk og kvikkere i tankegangen enn Jenkinson, tydelig at denne karen har vokst opp med Arsenalfotball for å spille back virker veldig naturlig for karen, til tross for dette var det vel som defensiv midtbanespiller han har fått flest kamper i ungdommen.

 

Litt mer usikker på hva Wenger tenker om Jenkinson, du finner ikke et innlegg av meg her hvor jeg sier han er et stort talent, han har hatt et par gode kamper, men langt flere hvor han har stinket. Kan ikke protestere på at han har en fantastisk fysikk dog, rask og sterk. Posisjoneringen hans og spilleforståelsen derimot er desverre elendig noe som fort straffer seg når vi står så høyt. Vil minne folk om sluttkampen i PL i fjor mot WBA, hadde ikke dommeren vært snill mot oss hadde Tottenham kommet foran oss på tabellen og Jenkinson lagd tre-fire straffer på holding i boksen..

 

Jeg tror ingen av de har potensiale til å bli verdensklasse eller faste på England, men jeg syns at Yennaris har vært bedre(han er vel også yngre) og burde få starte kampen mot Sunderland.

 

http://justarsenal.com/hodgson-wants-arsenal-right-back-for-england/16839

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Bare å ønske han lykke til videre. En Gooner tvers igjennom. Syntes han som oftest har vært veldig frisk når han har fått spille for førstelaget og var også en av de dominerende spillerene for NextGen laget forrige sesong, men veien til førstelaget er nok altfor lang. Kunne vært en god squadplayer dog mtp. at han kan spille høyreback og sentral/defensiv midtbane.

 

All hell og lykke videre til deg Nico! :)

 

1559654_10153725675395562_219710083_n.jp

 

article-2208446-1532CEC1000005DC-906_102

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...