Jump to content

Alexander Milosevic


Arsenalboy93

Recommended Posts

Alexander Milosevic

 

6168519_1181x1181_0,295_168x168.jpg

 

Født: 30.01.1992 (19 år)

Land: Sverige

Høyde: 191 cm

Vekt: 82 kg

Draktnummer: 6

Klubb: AIK

Posisjon: Forsvar

 

Ny svenske unggutt linkes til Arsenal

Arsenal skal sammen med Sunderland, Liverpool og Tottenham, være ute etter den svenske midtstopperen. Alexanders agent sier til SkySports at han veit om at det er interesse rundt unggutten men, at det ikke har kommet noen konkrete bud enda. Milosevic stilte til intervju etter Søndagens kamp mot Malmø og svarte dette rundt ryktene:

 

 

-Jag spelar i AIK och är jävligt nöjd över det. Jag lever drömmen.

 

Men litt påvirkes man av interessen fra stor klubbene?

- Man kommer alltid höra grejer. Jag tänker inte så mycket på det, jag försöker bara göra mitt bästa för att laget ska vinna.

 

Arsenal og Liverpool, lite påvirket må du vel bli?

- Ja, men man kan ju inte säga att de bara tittar på mig. De är väl ute och tittar på 1000 andra spelare också, så det är inget jag tänker på så mycket.

 

Du er bare 19 år – når er du klar for å flytte?

- Det är svårt att säga. Just nu spelar jag i AIK och nöjd över att vara här. Jag har fyra år kvar på kontraktet och jag vill fullfölja min tid här. Sedan får vi se, någon dag kanske det leder någon annanstans.

Link to comment
Share on other sites

Er det flere enn meg som får grøsninger av etternavnet til denne gutten? Ser ikke helt behovet for enda en ung stopper nå. Vi har Miguel som har debutert for a-laget, Bartley som har gjort det godt for Rangers og i Championship, samt nysignerte Carl Jenkinson. Jeg er absolutt positiv til at vi henter inn unge forsvarstalenter, men det er ett par andre spillere jeg ville prioritert før denne gutten.

Link to comment
Share on other sites

"Man kommer alltid höra grejer. Jag tänker inte så mycket på det, jag försöker bara göra mitt bästa för att laget ska vinna."

 

Det er så bullshit.. Selvfølgelig tenker man på det når man er 19 år og Arsenal vil ha deg!!

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig tenker han på det og føler seg flattert, men han holder seg på bakken og det er bare positivt. Trust me, når Marcus Pedersen hørte det var interesse fra Ajax så tok han helt av i sine yngre år på Hamar, var nok hverken bra for karrieren hans eller omdømmet hans.

Link to comment
Share on other sites

"Man kommer alltid höra grejer. Jag tänker inte så mycket på det, jag försöker bara göra mitt bästa för att laget ska vinna."

 

Det er så bullshit.. Selvfølgelig tenker man på det når man er 19 år og Arsenal vil ha deg!!

 

Så lenge dette kun er rykter, så ser jeg på dette som en meget klok og moden uttalelse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...