Jump to content

Arsenal Player


Arsenalboy93

Recommended Posts

Arsenal Player

 

Fra 8. juni vil Arsenal TV Online bli erstattet av et nytt opplegg, med navn "Arsenal-spiller". Alle nivåer av Arsenal medlemskap, vil ha ubegrenset tilgang. Dette vil jo da si "red member" osv.

 

Fra i sommer, vil "Arsenal-player" gir deg alle nyeste action og intervjuer, i en ny video-spiller som lar deg se HD-kvalitet!

 

http://www.arsenal.com/player

Link to comment
Share on other sites

Hva er det billigste abonnementet man kan få, slik at man kan se alle klippa og videoene ?

 

Vanlig abonnoment som ligger på rundt 40 kr i måneden såfremt det ikke har blitt satt opp den siste tiden B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Er det noen som har kjøpt Arsenal Player abonnementet og som kan svare på noen spørsmål jeg har ?

 

 

1. Er det verdt å kjøpe Arsenal Player ?

 

2. Får man se mere fra Asia turen, som fks: Videoer av spillere som ikke har med trening, fotball, og intervjuer, men mere utenomfotball ?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har kjøpt Arsenal Player abonnementet og som kan svare på noen spørsmål jeg har ?

 

 

1. Er det verdt å kjøpe Arsenal Player ?

 

2. Får man se mere fra Asia turen, som fks: Videoer av spillere som ikke har med trening, fotball, og intervjuer, men mere utenomfotball ?

1. I mine øyne ja

2. Det er intervjuer med spillere og Wenger fortløpende

 

Koster 30kr i måneden og det går til en god sak så det er absolutt verdt det. Du kan alltids si opp etter asia turen :)

Link to comment
Share on other sites

Er det slik å forstå at jeg nå har tilgang til Arsenal Player i mine Gold og Red Membership?

 

Er riktig det. Jeg kjøpte meg et Red Membership tidligere og har adgang til Arsenal Player. Bruker medlemsnummeret og passordet til å logge deg inn.

Link to comment
Share on other sites

Er riktig det. Jeg kjøpte meg et Red Membership tidligere og har adgang til Arsenal Player. Bruker medlemsnummeret og passordet til å logge deg inn.

 

Me like :D

 

Det har vært noe av det jeg har reagert på tidligere, at ikke Arsenal TV online var inkludert i Red Member, da du ikke akkurat får så veldig mye igjen for det medlemskapet koster, bortsett fra muligheten til å kjøpe billetter. Derfor har jeg rett og slett valgt å boikotte Arsenal TV online. Å måtte betale ekstra bare for å kunne se intervjuer, ble jo rett og slett for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Me like :D

 

Det har vært noe av det jeg har reagert på tidligere, at ikke Arsenal TV online var inkludert i Red Member, da du ikke akkurat får så veldig mye igjen for det medlemskapet koster, bortsett fra muligheten til å kjøpe billetter. Derfor har jeg rett og slett valgt å boikotte Arsenal TV online. Å måtte betale ekstra bare for å kunne se intervjuer, ble jo rett og slett for dumt.

 

Siden jeg ikke har vært Red Member før nå så har jeg som regel abonnert på Arsenal TV Online, men det er som du sier merkverdig at dette ikke har vært inkludert for Arsenal medlemmer.

 

Det skal forøvrig også være mulig å logge inn gjennom Arsenal Player til ATVO for å se "arkivet", men for meg så fungerer det bare ikke. Sånn i tilfelle du ville se eldre interjuver o.l. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen andre som sliter med å få Arsenal Player til å fungere i dag? Tenkte jeg skulle se kampen igjen i opptak, men selve spilleren vil ikke laste for meg..

 

Heller ikke fått det til å fungere. Sendte mail for 6-7 timer siden, men enda ikke noe svar. Syns det har vært mye tull med Arsenal Player nå i starten.

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke fått det til å fungere. Sendte mail for 6-7 timer siden, men enda ikke noe svar. Syns det har vært mye tull med Arsenal Player nå i starten.

 

Bortsett fra den første kampen så syntes jeg Arsenal Player har vært enestående bra. Meget høy kvalitet på videoene og etter de fikset problemet under den første kampen har jeg ikke hatt noe tull med det frem til nå.

 

Utrolig svakt av de å ikke gi et svar på mailen din engang. Det er rett og slett utrolig dårlig service.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sitter å følger med med ett øye og ett øre. Det er Cesc som er den store snakkisen blandt innringerne.

 

Cesc og Nasri samt signeringer generelt sett, men utifra treningene så er hvertfall Cesc og Bendtner med. Cesc ser forøvrig utrolig rusten ut mens Ramsey (?) hinket av for et par minutter siden.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

3500-4000 mennesker på Emirates. 10.000 i fjor. Kun været sin feil?

 

Wenger virker som vanlig sikker i sin sak. Litt betryggende. Gleder meg til Benfica matchen

 

Ja vi får skylde på været. London er ikke vant til regn, og vil selvsagt ikke møte opp da -_-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg begynte før forrige sesong å abonnere på ATVO, og slik jeg forstod det når arsenalplayer kom ville abonnenter ved utløpsdatoen bli gjort om til et vanlig membership som inkluderte ArsenalPlayer. Mitt årlige abonnement ble startet 17/07/2010 og hvis jeg har forstått det riktig skulle dette da 17/07/2011 bli omgjort til et membership. Per i dag har jeg ennå ikke fått noen ny regning/kontotrekk eller lignende, men må fremdeles logge inn med ATVOdetaljene. Jeg har ikke mottatt noe medlemskort eller annet...

 

Noen som kan oppklare dette? Er det jeg som har misforstått, eller er det en feil fra Arsenals side?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg begynte før forrige sesong å abonnere på ATVO, og slik jeg forstod det når arsenalplayer kom ville abonnenter ved utløpsdatoen bli gjort om til et vanlig membership som inkluderte ArsenalPlayer. Mitt årlige abonnement ble startet 17/07/2010 og hvis jeg har forstått det riktig skulle dette da 17/07/2011 bli omgjort til et membership. Per i dag har jeg ennå ikke fått noen ny regning/kontotrekk eller lignende, men må fremdeles logge inn med ATVOdetaljene. Jeg har ikke mottatt noe medlemskort eller annet...

 

Noen som kan oppklare dette? Er det jeg som har misforstått, eller er det en feil fra Arsenals side?

Ingen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...