Jump to content

Arsenal Player


Arsenalboy93

Recommended Posts

Hentet fra denne siden!

 

I am an Arsenal TV Online Subscriber with an annual subscription

As an Arsenal TV Online annual subscriber you will continue to be able to use your Arsenal TV Online login details to access Arsenal Player until your renewal date.

 

When it's time to renew:

If you want to continue to access Arsenal Player from your renewal date then we will automatically make you an Arsenal member. This is cheaper than an annual Arsenal TV Online subscription and you will also get all the other great benefits of being an Arsenal member.

 

The expiry date for each membership is May 31 every year. You will only be charged for the months remaining between your old TV Online renewal date and that point

 

For example, if your renewal date is November 5, you will be charged £21 as there are seven months left on your membership and the price for the full year is £36. (i.e. seven months multiplied by £3 per month = £21)

 

Once you are an Arsenal member you will need to log in with your new membership number and password.

 

Don't worry though, we will email you shortly before this date to remind you what will happen!

 

If you don't want to renew:

If you do not want to access Arsenal Player after your renewal date then make sure you cancel your subscription.

 

Slik jeg forstår det så vil du når ditt nåværende ATVO-abonnement går ut automatisk (som du selv skriver) få det omgjort til medlemskap i klubben (Red Membership). Alle medlemmer, som undertegnede også er, har "fri" adgang til Arsenal Player. Hvor raskt du vil få "faktura"/bli belastet er det vanskelige å svare på. Men hvis du ønsker å være medlem så er det bare å "vente", kanskje blir du en gratismedlem :P , hvis du ikke vil bli medlem så si opp abonnementet ditt. Hvis du ønsker å få mer konkret informasjon om ditt medlemskap må du nok kontakte klubben f.eks. på denne mailadressen: arsenalplayer@arsenal.co.uk

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg forstår det så vil du når ditt nåværende ATVO-abonnement går ut automatisk (som du selv skriver) få det omgjort til medlemskap i klubben (Red Membership). Alle medlemmer, som undertegnede også er, har "fri" adgang til Arsenal Player. Hvor raskt du vil få "faktura"/bli belastet er det vanskelige å svare på. Men hvis du ønsker å være medlem så er det bare å "vente", kanskje blir du en gratismedlem :P , hvis du ikke vil bli medlem så si opp abonnementet ditt. Hvis du ønsker å få mer konkret informasjon om ditt medlemskap må du nok kontakte klubben f.eks. på denne mailadressen: arsenalplayer@arsenal.co.uk

Var også slik jeg forstod det ja. Planen er selvsagt å bli medlem. Er nå gått over 1,5 måned som "gratismedlem"...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hei folkens,

 

Jeg har en stund forsøkt å se gamle highlights på Arsenal Player uten å få det til. Man kommer inn på den gamle ATVO siden, men uansett hva jeg gjør får jeg ikke sett noen videoer. Er det noen som har fått det til?

Link to comment
Share on other sites

Fungerer helt greit for meg.

 

Du går inn på Arsenal Player - trykker på matches - finner kampen du ønsker å se med match finder helt nederst og nyter historien med f. eks Arsenal - Tottenham 3-0 som jeg gjorde nå nettopp ;)

 

Prøvde det akkurat og får opp akkurat det samme som vanlig. "Delivering license" så ber den meg om å logge inn på Arsenal player. Så trykker jeg log in og etter det så dukker det bare opp "this content is only available to existing service" bla bla bla.

 

Skjønner ikke hvorfor det er sånn.

Link to comment
Share on other sites

Det var merkelig siden jeg kommer lett inn på alle kampene. Har du prøvd å logge deg inn på både hjemmesiden til Arsenal og arsenalplayer? Kan være at det ligger noe problem der siden den gamle ATVO gikk gjennom pålogging på hjemmesiden. Dette blir bare ren forskning fra min side så det er sagt...

Link to comment
Share on other sites

Prøvde det nå nettopp og niks. Fungerte ikke det heller.. skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke fungerer for meg. Logget meg inn på Arsenal Player gjennom den gamle ATVO kontoen min og søkte opp en kamp. Når jeg kom inn på ATVO da så stod det at jeg skulle logge meg inn gjennom Arsenal Player og når jeg gjorde det så fikk jeg opp akkurat det samme som tidligere.

 

Helt håpløst tydeligvis.. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...