Jump to content

Craig Eastmond


vieira04

Recommended Posts

http://goonertalk.com/2010/10/16/arsenal-y...ashing-incident

 

Ikke bra.

 

En ung spiller som jeg trodde ville ta steget nærmere spilletid tidlig denne høsten, etter at han fikk noen sjanser sist sesong. Ikke den spilleren som hadde det største talentet som ung, men som har jobbet hardt for å komme dit han er.

Virket som om han hadde god spilleforståelse, jobbet bra, og som virket moden når han fikk sjansen.

 

Kun 20 år, men er vel i en kritisk fase om han skal ha en fremtid i klubben. Slike episoder utenfor banen er vel ikke et godt kort å komme med, om han skal få sin drøm om mye spilletid i Arsenal i fremtiden.

 

Nok et talent som ikke tar det siste steget, og som havner i en annen klubb iløpet av et års tid?

Vil denne episoden gjøre han mer seriøs og ta et oppgjør med fritiden, eller er det enda et britisk talent som ikke klarer å holde beina plantet på bakken......

 

Jeg håper denne episoden får han til å innse hvilken sjanse han kan kaste bort, for Eastmond er for meg en spennende spillertype.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, Muamba/Bentley/Pennant eller Bendtnermetoden på han da? Enten blir han en middelmådig PL spiller med sell on clause eller så beholder vi han.. Før sesongen ville jeg syns det var ok at han ble droppet, siden Frimpong kom forover, men med Frimpong ute og Coq's fremgang helt stoppet opp er dette synd.. Heldigvis ser det ut som Aneke kan ta steget opp som reserve.

Hadde det ikke vært for dette hadde nok Eastmond sittet på benken neste PL kamp pga Wilsheres røde kort

Link to comment
Share on other sites

http://goonertalk.com/2010/10/16/arsenal-y...ashing-incident

 

Ikke bra.

 

En ung spiller som jeg trodde ville ta steget nærmere spilletid tidlig denne høsten, etter at han fikk noen sjanser sist sesong. Ikke den spilleren som hadde det største talentet som ung, men som har jobbet hardt for å komme dit han er.

Virket som om han hadde god spilleforståelse, jobbet bra, og som virket moden når han fikk sjansen.

 

Kun 20 år, men er vel i en kritisk fase om han skal ha en fremtid i klubben. Slike episoder utenfor banen er vel ikke et godt kort å komme med, om han skal få sin drøm om mye spilletid i Arsenal i fremtiden.

 

Nok et talent som ikke tar det siste steget, og som havner i en annen klubb iløpet av et års tid?

Vil denne episoden gjøre han mer seriøs og ta et oppgjør med fritiden, eller er det enda et britisk talent som ikke klarer å holde beina plantet på bakken......

 

Jeg håper denne episoden får han til å innse hvilken sjanse han kan kaste bort, for Eastmond er for meg en spennende spillertype.

Nå kjenner vi jo ikke "episoden". Det hele kan jo være en bagatell. Så lenge han ikke skader andre eller bringer klubben i vanry så ser jeg ikke noe problem. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Og man sa det om Flamini, Toure. HENRY og mange andre gode Arsenalspillere, tillit er alfa og omega for en ung spiller som er i Arsenal

 

Forskjellen er at denne tids supportere ikke har den tolmodigheten - og da hakker, hetser og kritiserer man dem helt til de klarer å vise seg fra en bedre side.. Og da holder med kjeft - men ikke noe skryt eller "oops, jeg tok feil.."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Personlig har jeg mistet all tro på Eastmond. Fikk et par sjanser forrige sesong men blitt helt borte i år. Håper dog han kan motbevise meg og komme tilbake fra Millwall-lånet og levere prestasjoner aka Liverpool-matchen i fjor.

 

Har egentlig ikke hatt noe særlig tro på han selv. Skiller seg ikke ut på noen måte og har Frimpong og Coquelin som konkurrenter. Frimpong tok vel over plassen til Eastmond nå i sommer mens Coquelin imponerer for Lorient, så veien til førstelaget blir nok litt for lang for han.

 

Ender vel opp med en sesong til i Arsenal før han går på lån med mulighet for kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...