Jump to content

Milos Krasic


pacman

Recommended Posts

Skulle gjerne sett Krasic i en Arsenal drakt, gjerne byttet han med Arshavin egentlig spør du meg. Kan fint spille som ving, hengende spiss og som offensiv midtbane. En ordentlig klassespiller som gir 100% hver eneste gang han er på banen, og som ville glidd rett inn i Arsenal laget.

Link to comment
Share on other sites

Slett innsats regner jeg med, håper han får et år til på å bevise seg på, Krasic har jo faktisk ikke bevist i mer enn et år, så Arshavin burde få sjansen etter et dårlig år..

Tror nok mye av den dårlige innsatsen skyldes at russland ikke kvalifiserte seg for vm... Arshavin beviser nok noe neste sesong, Krasic høres spennendeee ut:D!

Link to comment
Share on other sites

Skjer med at de fleste vil ha bort Arshavin?

 

Jeg vil egentlig ikke ha Arshavin vekk, for i form og når han gidder så er han en ufattelig god fotballspiller, men slik som vi spiller nå i en 4-3-3 kommer ikke Arshavin til rette, mens Krasic lett hadde glidd inn ved siden av Cesc og Song, eller ved siden av Chamakh og van Persie. Vi ville også kunne opprettholdt et mye høyere press med disse tre mtp. at de alle sammen er veldig arbeidsvillige, mens med Arshavin så blir det litt mye ballwatching til tider.

 

En Arshavin i form er gullverdt (og det er han jo forsåvidt i dårlig form også, for plutselig popper han opp med et mål eller et par geniale øyeblikk). Men Krasic føler jeg kunne bidratt mye mer i løpet av en sesong enn hva Arshavin har gjort.

Link to comment
Share on other sites

Krasic hadde aldri i værden klart seg bra i PL, han er neppe den typen Arsenal trenger selg han til Italia der de spiller pusefotball, da mener jeg der nede er det mere plass å bplte seg på en i PL der spillere går inn ofte med harde taklinger noe ikke Krasic hadde seg så bra :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...