Umlaut Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 http://www.fifa.com/classicfootball/awards...ward/index.html FIFA har nominert de ti beste målene scoret mellom Juli 2008 og Juli 2009. I linken kan du se videoklipp av alle målene samt at du kan stemme på det målet du liker best. Stemte selv på Eliran Atars brassespark. Det er rett og slett et kunstverk. Frisparkmålet til Mphela setter jeg på en god andreplass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Stem på årets mål i verden - der vår egen Samir Nasri er med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Stem på årets mål i verden - der vår egen Samir Nasri er med! Jeg hadde lyst til å stemme Nasri, men endte (dessverre?) på svensken... For et mål! Men var en vanskelig avstemning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsis Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Jeg måtte stemme på våres tidligere stor spiller, Giovanni Van Bronckhorst. Helt utrolig å treffe så bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 I mine øyne er det uten tvil Hallenius som er penest. Flere av de andre målene viser som oftest kun én ekstremferdighet (les: drømmetreff eller et frekt raid). Svenskens sitt mål er derimot nydelig på så mange nivåer: Rytmen, teknikken, lobben i forkant av skuddet, den fantastisk volleyen fra VANSKELIG VINKEL som går HARDT og PRESIST i hjørnet. Det eneste som kunne gjort målet nevneverdig penere var om det var bedre spill i forkant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Stemte på Nasri. Holder dog en knapp på GvB. En av de beste langskuddene siden Roberto Carlos dager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Stemme til Nasri gitt. Ytterligere en når jeg kommer hjem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Stemme til Nasri gitt. Ytterligere en når jeg kommer hjem. Det samme har jeg gjort. En stemme fra jobb, en når jeg kommer hjem og hvis jeg får tilgang til noen andre maskiner så stemmer jeg på vår egen Nasri der også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Årets raid: Nasri (Yokoyamas var bra, men veldig heldig og mye takket være veike forsvarsspillere) Årets langskudd: van Bronckhorst soleklart. Årets mål: Linus Hallenius Rett og slett en fantstisk prestasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinello Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Burrows helt klart. I den grad fotball kan sammenlignes med kunst. Her snakker vi Maradona nivå. Forøvrig var Maradonas hælspark under VM ( i år ja) på samme nivå (nesten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.