Jump to content

Trusler om utestengelse


Chaz

Recommended Posts

Det har kommet meg for øret at en av forumets ALLER STØRSTE sønner, den særs lyriske og høyt begavede Toggen, har fått utestengelsestrusler fra en av forumets moderatorer. Dette fordi Toggeloggen nå i en fase har vært noe mindre aktiv, men som den oppegående, og ikke minst adekvate og videreutviklende Gooner han er, så sørger hn jevnlig for at vi andre hele tiden skal følge den smale sti og forstå livets viktigste verdier. Gjennom jevnlig drypp av visdom formidler han den ugjennkallelige, evigvarende og ubønnhørlige sannhet; nemlig at "Teddy is still a cunt". Dette er vel kanskje et av de aller, aller viktigste begrep og teser i Goonerismen. Noe som enhver Gooner må ha og føle innerst i sitt hjerte. Dette får altså den godeste, og ikke minst eiegode Toggen, en voksen, ærlig familiemann, i sine beste år, med aner langt oppe på Mørekysten, trussel om utestengelse for. Eier ikke vedkommende moderator skam i livet? Er han i det hele tatt en Gooner? Hvis denne form for trakassering av en av de ypperste norske Goonere fortsetter, ja da har dette forumet i vente en storm og et opprør som forumverdenen sjelden har sett maken til. Vi er MANGE som vil reise BUST hvis Toggen blir utestengt fra gunners.no forumet. Nå må noen ta til vettet, det finnes da grenser!

Link to comment
Share on other sites

toggen er sikkert begavet, ikke det at han var vist det på dette forumet. Hans bidrag er minimal, likevel liker jeg innleggene hans.

 

Jeg synes det er tull å true han med utestengelse, men jeg er ikke overrasket. Jeg har fortsatt tilgode å bli imponert over moderatorteamet

Link to comment
Share on other sites

Toggen har gjennom MANGE år på dette forumet vist at han er et MEGET begavet menneske, i tillegg til å være ihuga Gooner. Det som skjer i denne saken er en direkte forulemping av en forumets bærebjelker. Stenges Toggen ute så faller MINST en vegg ut av gunners.no`s forum. Vi vil ikke at dette skal skje, vil vi vel?

 

Vi, og det er en del av oss nå i den såkalte Toggen for Freedom gruppa, forventer både en fullgod forklaring, og ikke minst 100% renvaskelse av våre guru og ledestjerne. Nu, omgående, umiddelbart!

Link to comment
Share on other sites

Toggen har gjennom MANGE år på dette forumet vist at han er et MEGET begavet menneske, i tillegg til å være ihuga Gooner. Det som skjer i denne saken er en direkte forulemping av en forumets bærebjelker. Stenges Toggen ute så faller MINST en vegg ut av gunners.no`s forum. Vi vil ikke at dette skal skje, vil vi vel?

 

Jeg er jo enig i at han ikke bør utestenges.

Men du må også være enig i at det er lenge siden han bidro på forumet med annet enn Teddy is still a cunt.

 

Nå er det jo slik at dette moderatorteamet her har startet en hardere linje. Jeg ble utestengt for å skrive Medel-Svensson istedet for Almunia i en lagoppstilling. Alle som har sett Flåklypa Grand Prix kjenner til Medel-Svensson. Og cunt må da være ett langt verre ord å bruke, selv om jeg ikke har noen som helst problemer med det.

 

Det moderatorene er i ferd med å gjøre er å senke aktiviteten på dette forumet drastisk. Det gjøres på flere måter.

1, strengere håndheving av hva som skrives (men alt off topic skal selvsagt fortsatt ønskes velkommen).

2, begrense skrivingen i kamptråder. Det som følger av dette er at det blir mindre aktivitet på forumet generelt. folk velger rett og slett å bruke tid andre steder enn på forumet.

3, sensur. Det er iallefall ett innlegg som jeg har skrevet (som ikke var over grensen) som jeg ikke klarer å finne igjen. en ting hadde vært om det var blitt slettet og erstattet av slettet av mod. grunnet et eller annet. Det som skjedde var rett og slett at hele innlegget mitt var fjernet. Jeg vet kun om ett tilfelle det har skjedd meg, men for alt jeg vet kan det ha skjedd mange ganger med mange brukere. altså ting som de ikke ønsker diskusjon om slettes. Dette førerer selvsagt til mindre aktivitet og mindre skriveglede.

4, forskjellsbehandling av brukerne.

Link to comment
Share on other sites

Sensuriveren til moderatorene er skammelig.

 

Det er på tide å få gjort noe med retningslinjene for deltakelse på dette forumet. Skal man utestenges må moderatorene kunne vise til retningslinjene for en begrunnelse.

 

Av ting så må være tillatt så er det å hetse våre motstandere.

Link to comment
Share on other sites

Å bli utestengt for å komme med en faktaopplysning er i alle fall for drøyt. Det vitner om mangel på historisk kunnskap og/eller mangel på humor og/eller ironisk sans. I beste fall mangel på kjennskap til Toggen, og akkurat det er tilgivelig i og med lav profil de siste året eller så. Nå er det heller ikke sånn at Toggen ligger hjemme med behov for psykolog. Han lo så tårene trillet og var ikke alene. Vi som kjenner Toggen kan ikke annet, men vi står opp for kompisen og fastslår en gang for alle at:

 

Teddy is still a cunt!!

Link to comment
Share on other sites

Å bli utestengt for å komme med en faktaopplysning er i alle fall for drøyt. Det vitner om mangel på historisk kunnskap og/eller mangel på humor og/eller ironisk sans. I beste fall mangel på kjennskap til Toggen, og akkurat det er tilgivelig i og med lav profil de siste året eller så. Nå er det heller ikke sånn at Toggen ligger hjemme med behov for psykolog. Han lo så tårene trillet og var ikke alene. Vi som kjenner Toggen kan ikke annet, men vi står opp for kompisen og fastslår en gang for alle at:

 

Teddy is still a cunt!!

 

Helt enig. Det må være en feil her. Alle Goonere vet at Teddy is still a cunt.

Det har han vært i alle år.

Støtter Toggen her. Syns dette er skuffende hvis dette er tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Og da gir vi oss med å legge ut om moderatorenes innsats her på forumet!

 

Grunnen til at Toggen har fått en warn, er at han har gjenntatt setninger uten at det gjør noe for tråden. Det kan godt være at "Teddy is still a cunt" er hellig, og at alle gooners skal lære seg det. I tilfelle er dette feil måte. Det er også slik her på forumet, at ingen er fredet fra å få warnings for dårlig oppførsel.

 

5.Poster

Tilstreb å gi informasjon i posten du legger til. Med dette menes at vi ønsker å unngå poster som "hehe", "nice" og enkeltord som gir lite mening. Gjentatt overtredelse av dette kan føre til utestengelse fra forumet.

 

Også vil jeg presisere at Toggen har ikke blitt bannet. At man advarer de man gir en warn med at det faktisk er en mulighet for at man kan bli utestengt er vanlig. Det gjør vi/skal gjøres uansett overtramp. Det vil si at Toggen ikke er i nærheten av å bli utestengt og denne debatten har da mistet sin essens!

 

Det er på tide å få gjort noe med retningslinjene for deltakelse på dette forumet. Skal man utestenges må moderatorene kunne vise til retningslinjene for en begrunnelse.

 

Med det du sier her så kunne jeg gitt samtlige i denne tråden en warning for å bryte regelverket her på forumet.

 

8.Klager

Dersom du har problemer med noe vedrørende personer på forumet, skal dette gå via moderatorene på forumet og ikke vi tråder på selve forumet. Overtredelse av dette kan føre til utestengelse.

 

Jeg stenger nå denne tråden, flere kommentarer tar vi på PM til meg, og da skal dem til meg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...