Jump to content

Lee Cattermole


pacman

Recommended Posts

Latics braced for Cattermole bid

Wigan manager Roberto Martinez has so far managed to rebuff bids of around four and five million from Sunderland, for the Latics dynamo but it is believed that Arsenal are beleived to be preparing to test Martinez's resolve, by offering up to ten million pounds for the under 21 international.

 

Cattermole is reported to be happy at Wigan but the lure of the Champions League may prove too tempting.

 

 

nå når cana er godt er dette det beste vi kan håpe på??

 

han ska vær et skikkelig rivgjern da, men er han god nok??

 

han er hvert fall engelsk

Link to comment
Share on other sites

Latics braced for Cattermole bid

Wigan manager Roberto Martinez has so far managed to rebuff bids of around four and five million from Sunderland, for the Latics dynamo but it is believed that Arsenal are beleived to be preparing to test Martinez's resolve, by offering up to ten million pounds for the under 21 international.

 

Cattermole is reported to be happy at Wigan but the lure of the Champions League may prove too tempting.

 

 

nå når cana er godt er dette det beste vi kan håpe på??

 

han ska vær et skikkelig rivgjern da, men er han god nok??

 

han er hvert fall engelsk

Jeg tror dette kan være et svært spennende kjøp! Cattermole innehar mange av de egenskapene som har blitt etterlyst på forumet: løper som besatt, taklingssterk og er i tillegg rimelig og engelsk.

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg VIRKELIG begynner å lure på er ambisjonene til Arsenal neste år! Er det å komme opp på gammelt kjempe om tittelen nivå, eller skal vi jobbe knall hardt for å kjempe om 4. plassen?!

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner veldig mye til disse spillerne, men hvorfor i all verden skal arsenal bruke krefter og penger på å kjempe med sunderland om å kjøpe spillere!? Ser vi ikke høyere opp i kvalitetsjiktet enn det!? Greit vi ikke har veldig mye penger, men må da være bedre å kjøpe èn spiller av skikkelig kvalitet, enn et par, tre spillere av samme nivå som de vi allerede har!

 

Som flere har påpekt har vi langt ifra noen liten tropp.. En av de største har vi faktisk! Men kvaliteten på spillerne holder ikke! Se på liverpool: De hadde gerrard (vi har cesc). De strvde med topp fire plassering.. De kjøpte Torres (vi kjøper....??) og de er med å kjemper i toppen og skal brått være høyaktuell for ligagull!

 

Så Wenger; vær så snill å kjøp en kvalitetspiller.. Ikke noe stk som vi kan slenge inn på benken. Der har vi nok!! Se litt høyere enn Sunderlands ambisjoner. Flaut at en klubb som arsenal skal kjempe (og faktisk tape kampen) om en spiller mot de...

 

Håper Wenger overrasker meg med et klassekjøp (gjerne huntelaar) så for alt annet være en positiv overraskelse! Trenger ingen flere enn han for å kjempe helt i toppen, det er jeg 99% sikker på.. Greit vi knakje trenger en DM, men om vi scorer de 5 målene som vi burde i mange av kampene, så er det ikke krise om vi slipper inn 1 pga manglende DM. Tror song vil ta et STORT steg i år! STOOORT!

Link to comment
Share on other sites

Det er mye fornuftig i det du sier der, men da Liverpool kjøpte Torres hadde de et bunnsolid forsvar og en meget god sentral midtbane. De kjøpte det de trengte, en spiss som scorer, Torres!

Personlig syns jeg vi trenger begge deler og Cattermole er ingen dårlig spiller og er altfor god for Sunderland i mine øyne. Det at Sunderland er kjøpskåte på alt og alle betyr ikke at spillerene er dårlige.

Hvis du leser kommentarene fra Wigan fansen i linken min litt lenger opp kan du se hvorfor vi kanskje bør satse på ham. Hvis du ikke har sett mye av han kan du da ikke kritisere han.

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg VIRKELIG begynner å lure på er ambisjonene til Arsenal neste år! Er det å komme opp på gammelt kjempe om tittelen nivå, eller skal vi jobbe knall hardt for å kjempe om 4. plassen?!

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner veldig mye til disse spillerne, men hvorfor i all verden skal arsenal bruke krefter og penger på å kjempe med sunderland om å kjøpe spillere!? Ser vi ikke høyere opp i kvalitetsjiktet enn det!? Greit vi ikke har veldig mye penger, men må da være bedre å kjøpe èn spiller av skikkelig kvalitet, enn et par, tre spillere av samme nivå som de vi allerede har!

 

Som flere har påpekt har vi langt ifra noen liten tropp.. En av de største har vi faktisk! Men kvaliteten på spillerne holder ikke! Se på liverpool: De hadde gerrard (vi har cesc). De strvde med topp fire plassering.. De kjøpte Torres (vi kjøper....??) og de er med å kjemper i toppen og skal brått være høyaktuell for ligagull!

 

Så Wenger; vær så snill å kjøp en kvalitetspiller.. Ikke noe stk som vi kan slenge inn på benken. Der har vi nok!! Se litt høyere enn Sunderlands ambisjoner. Flaut at en klubb som arsenal skal kjempe (og faktisk tape kampen) om en spiller mot de...

 

Håper Wenger overrasker meg med et klassekjøp (gjerne huntelaar) så for alt annet være en positiv overraskelse! Trenger ingen flere enn han for å kjempe helt i toppen, det er jeg 99% sikker på.. Greit vi knakje trenger en DM, men om vi scorer de 5 målene som vi burde i mange av kampene, så er det ikke krise om vi slipper inn 1 pga manglende DM. Tror song vil ta et STORT steg i år! STOOORT!

Hvordan vet du i det hele tatt at Arsenal har vært med i kampen om Cana, som jeg regner med du sikter til? Selv om det går rykter kan vi ikke være sikre på at Wenger virkelig har prøvd å få han til klubben. Er ganske sikker på at Cana hadde valgt oss om vi hadde vært på banen.

Link to comment
Share on other sites

Husk nå i forhold til Cana at det er ingenting som sier oss at Wenger overhodet har vært interessert! Rykter er rykter de betyr ingenting, jeg tror at ryktene rundt Cana kan ha oppstått fordi Cana er en DMS spiller og er ganske lik Falmini i spillestilen, enkelt og greit.

 

Nå skal det sies at det er godt mulig at Sunderland har gjort et kanonkjøp. Alà Mascherano/Tevez type!

 

Vi får se! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg skulle gjerne hatt en bøddel ved siden av Cesc. Vi trenger enn som kan spre frykt på midtbanen, slik som Paddy gjorde i sin tid. Jeg vet ikke om Cattermole ville vært den rette for oss, dog.

Du må ikke sammenligne Cattermole med en av våre aller beste gjennom tidene. Cattermole prøver ikke å ta ballen, det gjorde alltid P.!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne hatt en bøddel ved siden av Cesc. Vi trenger enn som kan spre frykt på midtbanen, slik som Paddy gjorde i sin tid. Jeg vet ikke om Cattermole ville vært den rette for oss, dog.

Du må ikke sammenligne Cattermole med en av våre aller beste gjennom tidene. Cattermole prøver ikke å ta ballen, det gjorde alltid P.!!!

 

Åja... ikke alltid nei... Han har jaggu hatt sine horrible taklinger på banen for oss.

Link to comment
Share on other sites

Av det jeg har sett av Cattermole, er han ikke på høyden av det vi allerede har på sentral midtbane. Synes både Song og Denilson er godt over et hakk bedre i kvalitet, så jeg takker nei til en slik spiller.

Nei, Song sine siste 3mnd var meget gode og han beviste at han kan ha en stor fremtid om utviklingen fortsetter. God arbeidsinnsats, godt tempo, duellsterk, og var bedre til å plassere seg riktig.

 

Er egentlig Cattermole noe særlig mer spennende spiller i sine kvaliteter enn evt en Ramsay på vei opp?

Nei, Cattermole har vi ikke bruk for, akkurat som Cana. Ingen storklubber var aktivt inne på Cana, og heller ikke Cattermole har klubbene stått i kø for å sikre seg......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...