Jump to content

2009.07.21 SC Columbia


Mr Chapman

Er du fornøyd med Arsenals seier?  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

SC Columbia

Arsenal

 

gun__1248084989_maresch_franz.jpg

 

Treningskamp

Tirsdag 21. juli 2009

Stadium Schwarzlackenau

Avspark 18:30

 

Arsenal åpnet sin preseason mot Barnet på lørdag, den kampen endte 2-2 etter mål fra Andrey Arshavin og Nacer Barazite. Nå står det østerriske fjerdedivisjonslaget, SC Columbia Floridsdorf, for tur, på Stadium Schwarzlackenau. For øyeblikket er Arsenal på sin årlige treningsleir i Østerrike, og skal spille treningskamper på sin reise i alpelandet. Tidligere i dag mottok Arsenalfansen en nyhet som de helst skulle vært forruten, Samir Nasri ble skadet på trening i går, og har brekt leggbeinet, dermed mister han to til tre måneder med fotball. Heldigvis er hvert fall Tomas Rosciky tilbake. Dagens motstander er fra Wien, og spiller i sitt blå og svarte draktsett, ifjor endte de på 8. plass i Østerrisk fjerdedivisjon.

 

 

Kampen sendes direkte på Arsenal TV Online (ATVO).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Ingen som bryr seg om preseason? :) Her er laget:

 

Almunia

Eboue - Djourou - Vermaelen - Silvestre

Wilshere - Denilson - Ramsey - Diaby

Arshavin

Bendtner

Benk: Mannone, Toure, Gallas, Sagna, Senderos, Song, Traore, v Persie og Szczesny

 

Snakk om defensiv benk!

Link to comment
Share on other sites

Ingen som bryr seg om preseason? :) Her er laget:

 

Sitter og ser på nå ;) men skrev ikke noe om kampen med tanke på at forumet er såpass dødt i dag :P

 

Skulle gjerne sett Rosicky på benken, ville gjerne sett litt mer av han! :)

Link to comment
Share on other sites

Diaby skyter, hardt men 1-2 meter utenfor :)

 

Virker som om treningen til Diaby har fungert også, han virker veldig frisk. Virker litt raskere i kroppen samtidig som han virker raskere i hodet :)

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 21 2009, 06:40 PM) 171691[/snapback]

nå begynner jeg å stresse her, finner ikke stream til kampen :)

 

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=43950∂=sports

 

Selv har jeg ATVO, er et must føler jeg :)

 

Edit: Fint spill av Wilshere og Bendtner, Bentner med en fin førstetouch men avslutningen gikk utenfor!

 

40 kr i mnd er ikke all verden for å si det slik:)

Link to comment
Share on other sites

er det bare meg eller syntes dere også at vermaelen ligner på van persie i ansiktet:P!?!?

 

Han ser ut som en "mental" versjon av Robin kanskje, litt tjukkere i hodet er han også :) men skulle tro de var i familie! :)

Link to comment
Share on other sites

jeg har lagt merke til at wenger har med 2 keepere, 5 forsvarspillere og 1 spiss pg en midtbanespiller som innbyttere til denne kampen:P

 

Trudde han skulle satse mer på disse kampene og vinne dem!!!!!! FAEN!!

Neida, men litt rart at han ikke har med flere offensive spillere da...

Og ja, jeg veit det er en treningskamp:P

Link to comment
Share on other sites

jeg har lagt merke til at wenger har med 2 keepere, 5 forsvarspillere og 1 spiss pg en midtbanespiller som innbyttere til denne kampen:P

 

Trudde han skulle satse mer på disse kampene og vinne dem!!!!!! FAEN!!

Neida, men litt rart at han ikke har med flere offensive spillere da...

Og ja, jeg veit det er en treningskamp:P

 

Han vil vel prøve flere forskjellige defensive partnerskap da, med tanke på at vi slet såpass med forsvaret forrige sesong, ikke vet jeg egentlig men :)

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 21 2009, 07:08 PM) 171709[/snapback]

jeg har lagt merke til at wenger har med 2 keepere, 5 forsvarspillere og 1 spiss pg en midtbanespiller som innbyttere til denne kampen:P

 

Trudde han skulle satse mer på disse kampene og vinne dem!!!!!! FAEN!!

Neida, men litt rart at han ikke har med flere offensive spillere da...

Og ja, jeg veit det er en treningskamp:P

 

Han vil vel prøve flere forskjellige defensive partnerskap da, med tanke på at vi slet såpass med forsvaret forrige sesong, ikke vet jeg egentlig men :)

Du har faktisk et VELDIG godt poeng der:)!

Link to comment
Share on other sites

Eboue virker like god på avsluttninger som noen andre i øyeblikket. Samme syndrom som vanlig, utrolig vanskelig å putte den ballen i mål..og der er det 0-1, utrolig!!

 

Som jeg har messet om i snart 1,5 år....foran målene.

 

Vel. 1-1. Gidder de virkelig ikke mer enn at de må provoseres?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...