Jump to content

2009.07.21 SC Columbia


Mr Chapman

Er du fornøyd med Arsenals seier?  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 21 2009, 07:08 PM) 171709[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

jeg har lagt merke til at wenger har med 2 keepere, 5 forsvarspillere og 1 spiss pg en midtbanespiller som innbyttere til denne kampen:P

 

Trudde han skulle satse mer på disse kampene og vinne dem!!!!!! FAEN!!

Neida, men litt rart at han ikke har med flere offensive spillere da...

Og ja, jeg veit det er en treningskamp:P

 

Han vil vel prøve flere forskjellige defensive partnerskap da, med tanke på at vi slet såpass med forsvaret forrige sesong, ikke vet jeg egentlig men :)

Du har faktisk et VELDIG godt poeng der:)!

 

Liker Djourou - Vermaelen hittil. En del fart, stor hodestyrke og duellstyrke, god posisjonering. Kanskje litt ungt men.

 

Forøvrig 1-0 til Columbia. Dårlig av Almunia :)

 

1-1 Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Fint av Ramsey som har vært en av de bedre. Arshavin virker utrolig giddalaus idag.

har vell fått beskjed av wenger å ta det med ro etter det som skjedde med nasri... får vi arshavin skadet også så blir det virkelige problemer:)

hehe...ikke umulig :)

Fint samarbeid Bendtner Ramsay

Link to comment
Share on other sites

Arshavin virker utrolig giddalaus idag.

 

Det syns jeg han var på lørdag også, et lite unntak var bevegelsen før målet.

 

Han er nok en av de spillerne som tar fram alt når det gjelder og ikke bryr seg så mye om tr.kamper.

Sier jo i et intervju at en av de negative sidene med å være profesjonell er at man må trene så mye :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...