Jump to content

Ikke nok med at Arsenal fikk en undergrunnsstasjon...


Chaz

Recommended Posts

...oppkalt etter seg, takket være Herbert Chapman, klubben fikk jaggu meg også navnsatt et lokomotiv/tog:

 

http://www.britishpathe.com/record.php?id=82646

 

Når greide klubber som Man. Utd, Chelsea, Liverpool noe tilsvarende, for ikke å snakke om Tottenham? Aldri!

 

Helt fremst i spillergruppen, til høyre i snutten finner man forøvrig Alex James. Datidens svar på Pele eller Maradona, eller Henry, Ronaldo eventuelt Messi, om man vil.

 

Arsenal FC; en fotballklubb helt i en egen liga. Rett og slett The Number One Club; The Arsenal!!! :)

Link to comment
Share on other sites

...oppkalt etter seg, takket være Herbert Chapman, klubben fikk jaggu meg også navnsatt et lokomotiv/tog:

 

http://www.britishpathe.com/record.php?id=82646

 

Når greide klubber som Man. Utd, Chelsea, Liverpool noe tilsvarende, for ikke å snakke om Tottenham? Aldri!

 

Helt fremst i spillergruppen, til høyre i snutten finner man forøvrig Alex James. Datidens svar på Pele eller Maradona, eller Henry, Ronaldo eventuelt Messi, om man vil.

 

Arsenal FC; en fotballklubb helt i en egen liga. Rett og slett The Number One Club; The Arsenal!!! :P

 

GRØSS OG GRU !!!!!!!!!

b17_tottenham.jpg

 

In May 1937, a LNER B17 class locomotive called Manchester City was renamed Tottenham Hotspur.

It was christened by Charles Roberts (the club chairman) at Hoe Street station, Walthamstow.

It was later renamed The City of London.

The engine was scrapped in Doncaster in December 1958.

Link to comment
Share on other sites

 

GRØSS OG GRU !!!!!!!!!

b17_tottenham.jpg

 

Men de har ingen undergrunnsstasjon oppkalt etter seg! :P Forøvrig; helt enig i din beskrivelse! Jeg hadde rett og slett nektet å sitte selv på 1 klasse, hvis det loket skulle dra vognene. Jeg hadde forlangt nytt lokomotiv! Prompte! :)

Link to comment
Share on other sites

flere av disse lokene fikk navn til div fotballklubber.. såvidt jeg vet er alle vraket, men navneplatene ble gitt til de respektive klubbene etter hugging!

 

på en annen side er det trist at et så flott maskineri fikk et så stygt navn!

Link to comment
Share on other sites

GRØSS OG GRU !!!!!!!!!

b17_tottenham.jpg

 

In May 1937, a LNER B17 class locomotive called Manchester City was renamed Tottenham Hotspur.

It was christened by Charles Roberts (the club chairman) at Hoe Street station, Walthamstow.

It was later renamed The City of London.

The engine was scrapped in Doncaster in December 1958.

 

 

Hoe street station :)

 

Lurer på om også klubben blir "scrapped" i Doncaster en gang :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...