Mr Chapman Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Hva er deres drømmelag i Premier League, uten noen Arsenalspillere? Her er mitt: Jose Reina Micah Richards - Nemanja Vidic - Daniel Agger - Patrice Evra Ashley Young - Steven Gerrard - Michael Carrick - Ryan Giggs Fernando Torres - Gabriel Agbonlahor Og husk; et drømmelag trenger ikke nødvendigis å bestå av bare de beste spillerne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Tittelen burde heller være: Drømmelag i Premier League - uten en eneste Gunner! Gooner er jo et synonym for Arsenal-fan, mens Gunner er en som spiller for laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Her er mitt lag sammensatt av dagens PL-spillere. Mark Schwarzer Jose Bosingwa - Jamie Carragher - Nemanja Vidic - Jolean Lescott Gareth Barry - Frank Lampard - Danny Murphy Steven Gerrard Jermaine Defoe - John Carew [4-3-1-2] 2 Fulham 2 Chelsea 2 Aston Villa 2 Liverpool 1 Man Utd 1 Everton 1 Totten*am 7 av 11 er engelske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Det er vel helt korrekt, "The Gunner". Så hvorfor kaller du deg "The Gunner", er det noe vi burde vite? Jeg klarer ikke sette opp en 11'er med gode spillere jeg faktisk liker, så jeg får nøye meg med å ta med gode spillere: Reina Bosingwa - Terry - Ferdinand - Evra Ronaldo - Essien - Alonso - Gerrard Drogba - Torres Sykt, sykt bra lag, med Alonso som den eneste av disse spillerne jeg faktisk kan tenke meg og forestille meg i Arsenal-drakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Det er vel helt korrekt, "The Gunner". Så hvorfor kaller du deg "The Gunner", er det noe vi burde vite? Jeg klarer ikke sette opp en 11'er med gode spillere jeg faktisk liker, så jeg får nøye meg med å ta med gode spillere: Reina Bosingwa - Terry - Ferdinand - Evra Ronaldo - Essien - Alonso - Gerrard Drogba - Torres Sykt, sykt bra lag, med Alonso som den eneste av disse spillerne jeg faktisk kan tenke meg og forestille meg i Arsenal-drakt Helt identisk med laget jeg ville ha satt opp. Hadde vært et utrolig ufint, men samtidig latterlig bra lag! Tror det laget hadde rasket med seg det som er av titler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Reina Bosingwa-Vidic-Terry-Aurelio Robinho-Gerrard-Lampard-Malouda Torres-Anelka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Hvis jeg kun skal tenke på ferdigheter: Reina Bosingwa Vidic Rio Evra Essien Gerrard Barry Lampard Ronaldo Torres Drogba Mange ufyselig spillere på laget, deriblant Ronaldo, Drogba og Evra. Rooney er så ufyselig at han ikke får lov til å være med på laget Nærme laget: Young, Ireland, Carcalho, Alonso og Berbatov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 16, 2009 Author Report Share Posted April 16, 2009 Tittelen burde heller være: Drømmelag i Premier League - uten en eneste Gunner! Gooner er jo et synonym for Arsenal-fan, mens Gunner er en som spiller for laget. Var det jeg tenkte på først, men skrev for en eller annen grunn Gooner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Nja, det blir veldig vanskelig. Har ikke brukt å fungere om man putter inn 11 stjerner, men vi får se. La meg se; Reina Carragher-Terry-Ferdinand-Behrami Essien-Alonso Ronaldo-Lampard-Gerrard Torres Tror dette laget kunne tatt både The Treble og The Quadruple. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Det er vel helt korrekt, "The Gunner". Så hvorfor kaller du deg "The Gunner", er det noe vi burde vite? Fordi jeg var ung og uviten da jeg registrerte meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 4-4-1-1 Cech Bosingwa-Vidic-Carragher-Arbeloa Gutierrez-Essien-Alonso-Barry Gerrard Torres Ellers har jeg veldig sansen for Richards, Ireland, Ashley Young, Agbonlahor og Lescott... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Friedel Hoyte-Hangeland-Laursen-Lescott Arteta-Bullard-Tugay-Downing Carew-Aliadiere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Blir vel noe ala dette: ---------------Reina Boswinga--Rio---Vidic-----Evra --------------Essien------------- Ronaldo----Gerrard-------Cole --------Torres---Rooney------ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 4-2-3-1 Van der saar Bosingwa - Ferdinand - Terry - Lescott Essien - Mascherano Robinho - Gerrard - Ronaldo Torres Link to comment Share on other sites More sharing options...
ms@qpc.no Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Hmmmm Given Baines-Upson-Terry-Kompany Kuyt-Sidwell-Alonso-Behrami Aliadiere-Torres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.