bergkampje Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Fikk meg en sjokknyhet da jeg gikk gjennom de nederlandske avisene denne morgenen. Ifølge VI.nl forlater van Persie oss, av den grunn at Arsenal ikke har samme ambisjoner som han selv. Han sier til avisen at han forlater Arsenal etter sesongslutt, og ønsker selv å gå tilbake til gamleklubben Feijenoord. Etter skade i lanskampen mot Skottland, har van Persie vært i Rotterdam på Feijenoords treningssenter hvor kontrakten gjøres klar. LINK: http://www.vi.nl/NieuwsItem/VanPersieTwijf...enal-speler.htm Dette er KRISE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 *Se på kalenderen* Aha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 1. April eller ei, imøtekommer Feijenoord van Persies ambisjoner bedre enn Arsenal så stiller jeg meg skeptisk til fyren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Dette er berre tull.. For det første er det 18 mnd. til kontrakten går ut, for det andre er det 1.april idag, også i Nederland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Dette er berre tull.. For det første er det 18 mnd. til kontrakten går ut, for det andre er det 1.april idag, også i Nederland... Dummaste eg har hørt. Skremmende at noen klare å gå på en så dårlig spøk på en dag som dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 tenkte jeg skulle prøve meg og at ingen sjekka ut linken nevneverdig(hvor det selvfølgelig ikke står noe sånt), men denne spøken funka jæææææææææææævla dårlig:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Man må jo prøve. Det er artig når folk går på. Denne nyheten var litt for spontan for å være troverdig for min del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mozart-7 Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Aprilsnarr heilt sikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Blir litt for opplagt, men pleier du virkelig å lese gjennom de nederlandske avisene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.