Hugo Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Ifølge Jan Jönson, som er god venn av Wenger og nettopp har vært på besøk i London, så er Wenger og Arsenal positive til en kamp på Telenor Arena til sommeren. Dette ville vært heeelt RÅTT !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Jeg skulle vertfall gjort mitt for å fått med meg den da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Seriøst? Hvor leste/hørte du dette? Regner med du ikke har noen internett kilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tRosicky Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Leste det samme i dagens utgave av dagbladet. Hadde vært utrolig deilig å fått hele stjernegalleriet vårt over hit til Norge, og jeg skal love at jeg hadde vært på plass på Stabekks nye arena. Kampen skulle forøvrig spilles rundt sommertider, men fikk ikke med meg måneden. Noen som har mer eksakt dato? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Leste det samme i dagens utgave av dagbladet. Hadde vært utrolig deilig å fått hele stjernegalleriet vårt over hit til Norge, og jeg skal love at jeg hadde vært på plass på Stabekks nye arena. Kampen skulle forøvrig spilles rundt sommertider, men fikk ikke med meg måneden. Noen som har mer eksakt dato? Nei ingen dato, dette er tydeligvis på kan-skje-stadiumet; http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...412.ece#cmtform Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Hadde vært artig dette. Var på Nadderud i 1992, da Arsenal møtte Stabæk, som den gangen vel var på nest øverste nivå. Arsenal vant for øvrig 1-0 etter scoring av Limpar. Mye har skjedd med både Stabæk og Arsenal siden da, faktisk kanskje mest med Stabæk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ikke rart Stabæk vant tippeligaen i og med at jønsson ser og lærer av Wenger:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Dette er søt musikk i min ører! Lenge siden Arsenal har vært i Norge. Som nevnt av Piscator, fikk Stabæk besøk av Arsenal tildig på 90-tallet. Fikk ikke med den kampen, men har sett favorittene mot Godset, Lyn og Raufoss. Dæven, det var tider!! Så får vi håpe at ikke Hareide har torpedert det hele. For Stabæks svenske trener blir nevnt som ny trener for Norge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.