Jump to content

Sean McDermott


sandis

Recommended Posts

Aftenposten melder at den 15-årige Våg-keeperen (Kristiansand) Sean McDermott etter alt å dømme signerer for Arsenal når han fyller 16 til våren.

 

Sean har visstnok allerede vært på 3 besøk hos Arsenal i tillegg til prøvespill hos Tottenham, Manchester United, Reading og skotske Falkirk. Manchester City, Charlton, Portsmouth, Ipswich og Glasgow Rangers har også vist interesse.

 

Sean skal ha bestemt seg for at det er Arsenal han vil spille for. "Fasilitetene, trenerne og miljøet i Arsenal er det som har gjort at jeg ønsker meg dit. Det er dette jeg alltid har drømt om", sier hovedpersonen, som er forespeilet plass i Arsenals U18-tropp.

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, han velger iallefall riktig klubb B)

Han blir en veldig spennende spiller å følge, det er jo morsomt med nordmenn i Arsenal

Og kanskje etter flere år på Arsenals akademi så kan ta steget opp på førstelaget.. Vi trenger jo gode keepere ;)

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette her. Veldig spennende!

 

Jeg trente faktisk med ham senest i går på kretslaget, så dette er nokså gøy og veldig spesielt! Skal uansett mye til om han blir 1.keeper for Arsenal i framtida. Men det er gøy han får prøvd seg, og det er lov å håpe han kan slå i gjennom, nødvendigvis ikke i Arsenal, men i en annen storklubb ute i Europa. I Arsenal får han hvertfall det rette grunnlaget. Jeg skal følge tett med videre!

 

Keep it going Sean!

Link to comment
Share on other sites

Meget god målmann, så ham for et lag i Norway Cup, da var det speidere fra Leeds å følgte med på han..

Prikkfri kamp han gjorde der, har snakka en del med "hosten" til nettstedet Youngguns om denne spilleren funnet ut att det ville vært en interessent signering.

 

Reflekser, Strekspill og en mot en er han veldig sterk i.

 

Lovende keeper, Wenger burte hente denne spilleren.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...

Vår norske irre spilte sin første kamp for juniorlaget forrige Lørdag. Til tross for at vi slapp inn to mål synes jeg han spilte en grei kamp. Det første målet var rett og slett dårlig forsvarsspill, som Sean ikke kunne gjøre noe med. Det andre målet var en svak tilbakeheading fra en forsvarsspiller som Sean valgte å ikke ta, det førte til at en Leedspiller kom alene med keeper. I tillegg hadde Sean et par gode redninger

 

Vi vant den andre kampen i Academy League 4-2, målene ble scoret av Luke Freeman(2) og Roary Deacon (2)

Roary scorte forøvrig sitt 4 mål på tre kamper(To kamper for U18, og en for reservene), mens Luke scoret sine to første denne sesongen

 

Flyttet

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...