zaldor Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Ja, i dag klokken 18:00 er det trekning for CL-gruppespillet. Arsenal er "førsteseedet" og slpper unna å møte Barcelona, Real Madrid osv. AC Milan er ikke med i årets Champions League, hvilket er ganske interessant. Zenit st. Petersburg debuterer, og danske Aalborg er med. Hvem ønsker dere å møte? Hvilke lag er det verdt å merke seg? Her følger seeding-listen. Det blir altså trukket ett lag fra hver gruppe som skal spille sammen. Første seedingsgruppe: Manchester United Chelsea Liverpool Barcelona Arsenal Lyon Inter Real Madrid Andre seedingsgruppe: Bayern München PSV Eindhoven Villarreal Roma Porto Werder Bremen Sporting Lisboa Juventus Tredje seedingsgruppe: Marseille Zenit St. Petersburg Steaua Bucuresti Panathinaikos Bordeaux Celtic Basel Fenerbahce Fjerde seedingsgruppe: Sjakhtar Donetsk Fiorentina Atlético Madrid Dinamo Kiev CFR Cluj Aalborg Anorthosis Famagusta BATE Borisov Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Min ønskegruppe er : Arsenal Roma Celtic Atlético Madrid eller Aalborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Drømmegruppa: Arsenal Sporting Basel Anorthosis Marerittgruppa: Arsenal Roma Fenerbahce Fiorentina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Blir spennende å se hvilke lag vi får i gruppa vår. Fra gruppe to håper jeg faktisk mest på Sporting Lisboa. Her føler jeg det er viktigst å unngå Bayern, Roma og Juventus. Fra gruppe tre håper jeg på Steaua Buchuresti. Her føler jeg det er viktigst å unngå Zenit, pga lang reise. Fra gruppe fire håper jeg å unngå Sjakhtar, Fiorentina, Atletico og Dinamo Kiev. Men kjenner jeg vår flaks rett, så havner vi i gruppe med Bayern Munchen, Zenit St. Petersburg og Dinamo Kiev Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Er det noen som har oversikt over TV-kanaler trekninga går på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Er det noen som har oversikt over TV-kanaler trekninga går på? Eurosport og SportN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Blir spennende å se hvilke lag vi får i gruppa vår. Fra gruppe to håper jeg faktisk mest på Sporting Lisboa. Her føler jeg det er viktigst å unngå Bayern, Roma og Juventus. Fra gruppe tre håper jeg på Steaua Buchuresti. Her føler jeg det er viktigst å unngå Zenit, pga lang reise. Fra gruppe fire håper jeg å unngå Sjakhtar, Fiorentina, Atletico og Dinamo Kiev. Men kjenner jeg vår flaks rett, så havner vi i gruppe med Bayern Munchen, Zenit St. Petersburg og Dinamo Kiev Sporting er mitt val også. Men heller Basel enn Steaua, då det faktisk er bedre å spele og opphalde seg i vesteuropa og Zenit greier eg meg godt uten, både pga reise, men også fordi dei viste seg som eit veldig godt lag i sist uefacup. I siste gruppe hadde Aalborg vore greit. Men dessverre er sannsynlegheita lita for at eg får viljen min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Hadde vært morsomt med denne gruppa: Arsenal Villarreal/Roma Panathinaikos Aalborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Drømmegruppa. Ikke de morsomste lagene å møte, men bør gå videre her hvertfall:) Arsenal Werder Bremen Basel Anorthosis Famagusta Gruppa jeg ikke vil ha: Arsenal Juventus Fenerbahce Fiorentina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Drømmegruppa: Arsenal Sporting Basel Anorthosis Marerittgruppa: Arsenal Roma Fenerbahce Fiorentina Er ganske enig i deg angående drømmegruppa, men litt uenig i marerittgruppa. Athletico Madrid har et høyere potensiale enn Fiorentina.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Drømmegruppa: Arsenal Sporting Basel Anorthosis Marerittgruppa: Arsenal Roma Fenerbahce Fiorentina Er ganske enig i deg angående drømmegruppa, men litt uenig i marerittgruppa. Athletico Madrid har et høyere potensiale enn Fiorentina.... Jeg holder fremdeles på Fiorentina. Med spillere som Mutu, Pazzini, Montolivo, Kuzmanovic og ikke minst Frey så er det meget tøff motstand. Atletico har et par gode nøkkelspillere de også, men de mangler litt stabilitet i resten av laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Drømmegruppa: Arsenal Sporting Basel Anorthosis Marerittgruppa: Arsenal Roma Fenerbahce Fiorentina Rimelig enig jeg også. Men jeg ville helst unngått heksegryta på Allianz-Arena, enn Sporting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Verste gruppa vi kan få er : Arsenal Bayern Fenerbahce Atletico/Fiorentina Beste er den Helmik`n nevner Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Det er mange lag som er både andre- og tredjeseedet som jeg kunne tenke meg å slippe unna. Bayern München, Fenerbache og Dinamo Kiev skal jeg helst se at vi unngår. Hvis jeg skal prøve å tippe, så sier jeg PSV, Bordeaux, Dinamo Kiev. Det kunne jeg også levd med.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 For dei som abonnerer på Livesport, så går trekninga live på Sky Sport News (stream 3).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Barca Sporting Basel Shaktar Donestk Liverpool PSV Marseille Atletico Madrid Man Utd Villareal Celtic FC Aalborg Real Madrid Juventus Zenit st Petersburg Bate Borisov Chelsea AS Roma Bordeaux Cluj Arsenal Porto Fenerbahce Dynamo Kiev Lyon FC Bayern Steua Bucuresti Fiorentina Inter Werder Bremen Panathinaikos Anarthosis Gruppene står ikke i rekkefølge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Neei! Vi møter Fenerbache. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Nei!!! Men vi pleier som regel å vinne slike bortekamper:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Det er vel slike bortekamper vi ikke bruker å vinne...? Fy f*en hvor mye dritt det kommer ut av Espen Tvedt's kjeft! Blir irritert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Det er vel slike bortekamper vi ikke bruker å vinne...? Milan? Real? Inter? Vet Fenerbahce er dårligere, men ingen(?) har vunnet borte mot dem før og blir ikke overrasket om vi blir de første:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Det med vanskelig bortekamp var det første jeg tenkte i det jeg leste gruppe G etter Fenerbache-lappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Gruppe A: Chelsea, Roma, Bordeaux & Cluj Gruppe B: Inter, Werder Bremen, Panathinaikos & Anorthosis Gruppe C: Barcelona, Sporting, Basel & Shaktar Gruppe D: Liverpool, PSV, Marseille & Atletico Gruppe E: Manchester United, Villareal, Celtic & Aalborg Gruppe F: Lyon, Bayern, Steaua & Fiorentina GRUPPE G: ARSENAL, PORTO, FENERBACHE & DINAMO KIEV Gruppe H: Real Madrid, Juventus, Zenit & BATE _____________________________ Er nok en gang sånn greit fornøyd med CL-trekningen, men et hekkfjell at vi må til Tyrkia, ikke så gøy i Ukraina heller, men men. Vi skal hvertfall slå dem på hjemmebane... Personlig var jeg selv å så Arsenal mot Porto i CL 06, da vi vant 2-0, så litt moro at vi møter dem igjen. Også synd at vi ikke trakk Aalborg, hadde vært en drøm å reist den korte veien for å se Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Vi kunne vel fått ei betre trekning, men eg er så absolutt optimistisk! Porto er eit lag som står godt til oss, Dynamo Kiev bør vi slå både heime og borte.. Fenerbahce derimot er ei særdeles tøff nøtt..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Det med vanskelig bortekamp var det første jeg tenkte i det jeg leste gruppe G etter Fenerbache-lappen. Det tenkte jeg også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 ok gruppe dette, men kunne vært foruten turen til Ukraina Tøffe bortekamper, men det gjelder vel nesten uansett motstander i CL. Å vinne hjemmekampene er nøkkelen til avansement. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.