Frank Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 wow, rart å gå inn på arsenal.com nå. Blir litt tilvending igjen nå, men den ser jo ganske så fin ut da må jeg si. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Var ganske uvant, men etter et par uker så er det nok normalt igjen. Var jo ganske fin, men om jeg liker den bedre enn den forje er jeg usikker på. Får vente å se etter litt tilvending. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Likte den gamle veldig godt, men jeg tror jeg skal slå meg til ro med denne ganske fort. Bra arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Ser bra ut ja. Litt irriterende med de reklamebannerne, men det må vel bare bli sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Slike ting er alltids tilvenningssaker, så om noen uker er det, som dere sier, mye finere. Selv synes jeg den gamle siden var mer "Arsenal", men jeg tror som sagt det blir bedre etter hvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Mye bedre ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Synes det var ganske fint. Men enig med Helmik`n at den forrige siden var mer "arsenal" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Synes den nye siden er fin, men som noen andre ehr har sagt så var den andre mer Arsenal. Litt for lite rødt her rett og slett. Men blir nok vant til det ganske fort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Synes siden er bra, men får være grenser for hvor unge spillere Arsenal skal tiltrekke seg; I reservestallen er Coquelin oppført som "Born: 11.August 2008"!!! Og en ting til: hadde vi ikke kvitta oss med van den Bergh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Synes siden er bra, men får være grenser for hvor unge spillere Arsenal skal tiltrekke seg; I reservestallen er Coquelin oppført som "Born: 11.August 2008"!!! Og en ting til: hadde vi ikke kvitta oss med van den Bergh? Arsenal.com er nokså treige til å oppdatere enkelte ting... Men ja, i følge Young Guns ble kontrakten hans avbrutt i juli, og han er klubbløs for tiden. Link: http://youngguns.wordpress.com/transfers/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 bare jeg som syns den var litt uoversiktlig? Jeg syns arsenals offisielle hjemmeside bør være rød jeg da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Syns siden var bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Synes den nye siden var flott, men kan ikke si at jeg mislikte den forrige heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 liker den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Litt uvant. Men helt greit å finne frem =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Litt uvant. Men helt greit å finne frem =) Helt enig. Virker mye mindre rotete og det er jo såmye rødt og hvitt at vi vet hvor vi er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Noen som vet hvor forumet på Arsenal.com ble av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Noen som vet hvor forumet på Arsenal.com ble av? Dette ? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Noen som vet hvor forumet på Arsenal.com ble av? Dette ? BE Nei Det er omtrent som det forumet du er inne på nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Noen som vet hvor forumet på Arsenal.com ble av? Dette ? BE Nei Det er omtrent som det forumet du er inne på nå... Jeg skjønte at det ikke var dette. Jeg har faktisk brukt litt tid på å lete for deg. Fant ingen ting. Men jeg visste ikke at det var et diskusjonsforum på gamle Arsenal.com sidene heller. BE Hva med dette da? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Noen som vet hvor forumet på Arsenal.com ble av? Dette ? BE Nei Det er omtrent som det forumet du er inne på nå... Jeg skjønte at det ikke var dette. Jeg har faktisk brukt litt tid på å lete for deg. Fant ingen ting. Men jeg visste ikke at det var et diskusjonsforum på gamle Arsenal.com sidene heller. BE Hva med dette da? BE Yess der har vi det... Fant du link til denne inne på hovedsidene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Noen som vet hvor forumet på Arsenal.com ble av? Dette ? BE Nei Det er omtrent som det forumet du er inne på nå... Jeg skjønte at det ikke var dette. Jeg har faktisk brukt litt tid på å lete for deg. Fant ingen ting. Men jeg visste ikke at det var et diskusjonsforum på gamle Arsenal.com sidene heller. BE Hva med dette da? BE Yess der har vi det... Fant du link til denne inne på hovedsidene? Nei, Google var min venn. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.