Oskar16 Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Er kanskje litt tidlig å lage denne nå men men. Her kan du tippe hvem du tror blir årets forsvarspiller, angrepspiller osv i PL Det dere kan tippe på er.. Årets keeper Årets forsvars spiller Årets midtbane spiller Årets spiss Årets PL lag (beste spillere) Toppscorer Flest målgivende Årets unge spiller Årets spiller Vis det er noen priser jeg har glemt må dere bare si i fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted July 22, 2008 Author Report Share Posted July 22, 2008 Da får jeg begynne da. Årets keeper: Cech Årets forsvars spiller: Sanga Årets midtbane spiller: Fabregas Årets spiss: Torres Årets PL lag (beste spillere): Cech Sanga-Terry-Ferdinand-Clichy Ronaldo-Fabregas-Barry-Young Torres-Drogba Toppscorer: Drogba Flest målgivende: Fabregas Årets unge spiller: Walcott Årets spiller: Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Årets keeper: Petr Cech Årets forsvars spiller: Richards Årets midtbane spiller: Fabregas Årets spiss: Rooney Årets PL lag (beste spillere): Cech G. Johnson-Ferdinand-Richards-Clichy Nasri-Fabregas-Essien-Ronaldo Torres-Rooney Toppscorer: Fernando Torres Flest målgivende: Ronaldo Årets unge spiller: Richards Årets spiller: Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalumen Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Årets keeper: van der Sar Årets forsvars spiller: Sagna Årets midtbane spiller: Fabregas Årets spiss: Jo Årets PL lag (beste spillere): van der Sar Sagna-Ferdinand-Toure-Clichy Ronaldo-Fabregas-Essien-Young Torres-Jo Toppscorer: Fernando Torres Flest målgivende: Fabregas Årets unge spiller: Fabregas Årets spiller: Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Årets keeper: Almunia Årets forsvars spiller: Terry Årets midtbane spiller: Fabregas Årets spiss: Torres Årets PL lag (beste spillere): Almunia Sagna-Terry-Toure-Clichy Ronaldo-Fabregas-Gerrard-Nasri Torres-Adebayor Toppscorer: Fernando Torres Flest målgivende: Fabregas Årets unge spiller: Nasri Årets spiller: Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Årets keeper: Manuel Almunia Årets forsvarsspiller: Steven Taylor Årets midtbanespiller: Deco Årets spiss: Wayne Rooney Årets PL lag (beste spillere): Almunia Bosingwa - Taylor - Vidic - Clichy Ronaldo - Deco - Mascherano - Nani Rooney - Jo Toppscorer: Wayne Rooney Flest målgivende: Deco Årets unge spiller: Nani Årets spiller: Wayne Rooney Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Årets keeper: Manuel Almunia Årets forsvarsspiller: Steven Taylor Årets midtbanespiller: Deco Årets spiss: Wayne Rooney Årets PL lag (beste spillere): Almunia Bosingwa - Taylor - Vidic - Clichy Ronaldo - Deco - Mascherano - Nani Rooney - Jo Toppscorer: Wayne Rooney Flest målgivende: Deco Årets unge spiller: Nani Årets spiller: Wayne Rooney Håper dette var ironi? Deler av laget greit men resten?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Almunia - Ja, jeg tror han slår skikkelig til og gjør en kjempesesong i buret. Hvorfor ikke? Bosingwa - Jeg tror han kommer til å ta PL med storm, og løse Chelsea's høyrebackproblem. Taylor - Er en klippe i Newcastle-forsvaret, skikkelig fighter, enda litt potensiale å gå på. Vidic - I likhet med han over; en klippe i forsvaret, har du sett han på sitt beste? -Vanvittig god. Clichy - Tja, dette er vel ikke så vanskelig å skjønne? Ronaldo - Ikke så vanskelig dette heller? Deco - Mange mener han kommer til å floppe i Chelsea, jeg er uenig og tror han kommer til å dominere. Mascherano - Etter at Flamini dro; PL's beste anker. Jeg tror han kommer til å være kjempegod i år. Nani - Jeg tror portugiseren overtar venstrevingen hos Man United i år. Magisk teknikk. Rooney - Han slet litt med scoringsformen i fjor, jeg tror mange lag vil få ungjelde det motsatte i år. Jo - Forhastet meg kanskje med dette valget, men jeg står på mitt. Jo vil slå til i Premier League. Håper dette gjorde saken litt enklere for deg...? (Og nei, det er ikke ironi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Almunia - Ja, jeg tror han slår skikkelig til og gjør en kjempesesong i buret. Hvorfor ikke? Bosingwa - Jeg tror han kommer til å ta PL med storm, og løse Chelsea's høyrebackproblem. Taylor - Er en klippe i Newcastle-forsvaret, skikkelig fighter, enda litt potensiale å gå på. Vidic - I likhet med han over; en klippe i forsvaret, har du sett han på sitt beste? -Vanvittig god. Clichy - Tja, dette er vel ikke så vanskelig å skjønne? Ronaldo - Ikke så vanskelig dette heller? Deco - Mange mener han kommer til å floppe i Chelsea, jeg er uenig og tror han kommer til å dominere. Mascherano - Etter at Flamini dro; PL's beste anker. Jeg tror han kommer til å være kjempegod i år. Nani - Jeg tror portugiseren overtar venstrevingen hos Man United i år. Magisk teknikk. Rooney - Han slet litt med scoringsformen i fjor, jeg tror mange lag vil få ungjelde det motsatte i år. Jo - Forhastet meg kanskje med dette valget, men jeg står på mitt. Jo vil slå til i Premier League. Håper dette gjorde saken litt enklere for deg...? (Og nei, det er ikke ironi) Jeg satser på at du ikke er like god til å tippe i denne "konkurransen" . Jeg har ikke troen på at Rooney, Nani, Deco og Bosinga kommer til å gjøre et så bra. Rooney er en meget god spiller, men en toppscorer er han ikke. Tipper jeg kommer til å endre inlegget mitt fram mot sesongstart, men dette er det jeg vil tro sånn cirka blir laget (har så klart tenk litt med hjertet også). Årets keeper: van der S Årets forsvarsspiller: Terry / Rio Årets midtbanespiller: Fab Årets spiss: Van the Man. Han skal endelig ta steget opp og holde seg skadefri store deler av sesongen Årets PL lag (beste spillere): vds Sagna - Rio - Terry- Clichy Ronaldo (Cole hvis drar)* - Fab - Ballack (nærme passen: Mascherano, Barry, Essien og Gerrard ) - En overaskelse. Nasri?* Torres - RvP *Eventuelt bytte på ving-plassene. Veldig mye rot på det laget der Toppscorer: RvP Flest målgivende: Fab, tett etterfulgt av Lamps Årets unge spiller: En Arsenalspiller. Take i pick: Fab / Nasri / Walcott / Song / Clichy / Denilson / Vela / Bendtner / Simpson / Wilshere Årets spiller: Enda en arsenal-spiller . Fab eller RvP. Ronaldo klarer ikke å følge opp sist sesong. Jeg gleder meg til å se hvilket lag som blir årets overaskelse, hvilke spillere som ikke klarer den beryktede andresesongen og hvilke spillere som slår ut i full blomst. Forhåpentligvis vil mange av de unge spillerne våre ligge i den sistnevnte kategorien . Ikke lenge igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Årets keep : Green Årets forsv : Ferdinand Årets midt: Cesc Årets spiss : Rvp Toppscorer : Ronaldo. Skammer meg nesten, men han er enorm... Assist : Fab the man Årets unge spiler : Joe Hart Årets spiller : Cesc Laget : Green - Sagna, Terry, Ferdinand, Clichy - Ronaldo, Cesc, Ballack, Ashley Young - Rooney, Rvp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Almunia - Ja, jeg tror han slår skikkelig til og gjør en kjempesesong i buret. Hvorfor ikke? Bosingwa - Jeg tror han kommer til å ta PL med storm, og løse Chelsea's høyrebackproblem. Taylor - Er en klippe i Newcastle-forsvaret, skikkelig fighter, enda litt potensiale å gå på. Vidic - I likhet med han over; en klippe i forsvaret, har du sett han på sitt beste? -Vanvittig god. Clichy - Tja, dette er vel ikke så vanskelig å skjønne? Ronaldo - Ikke så vanskelig dette heller? Deco - Mange mener han kommer til å floppe i Chelsea, jeg er uenig og tror han kommer til å dominere. Mascherano - Etter at Flamini dro; PL's beste anker. Jeg tror han kommer til å være kjempegod i år. Nani - Jeg tror portugiseren overtar venstrevingen hos Man United i år. Magisk teknikk. Rooney - Han slet litt med scoringsformen i fjor, jeg tror mange lag vil få ungjelde det motsatte i år. Jo - Forhastet meg kanskje med dette valget, men jeg står på mitt. Jo vil slå til i Premier League. Håper dette gjorde saken litt enklere for deg...? (Og nei, det er ikke ironi) Jeg satser på at du ikke er like god til å tippe i denne "konkurransen" . Jeg har ikke troen på at Rooney, Nani, Deco og Bosinga kommer til å gjøre et så bra. Rooney er en meget god spiller, men en toppscorer er han ikke. Jaja, dette er nå det jeg tipper. Selv om det er helt uforståelig hos noen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Årets keeper: Petr Cech Årets forsvars spiller: Richards Årets midtbane spiller: Fabregas Årets spiss: Rooney Årets PL lag (beste spillere): Cech G. Johnson-Ferdinand-Richards-Clichy Nasri-Fabregas-Essien-Ronaldo Torres-Rooney Toppscorer: Fernando Torres Flest målgivende: Ronaldo Årets unge spiller: Richards Årets spiller: Fabregas Glen Johnson i stedet for sagna? Årets keeper: Cech årets forsvarsspiller: Vidic Årets midtbanespiller: Fabregas Årets spiss: Torres Årets lag Cech Sagna-Richards-Terry-Clichy Ronaldo-Fabregas-Deco-Nani Torres-RvP Toppscorer: Ronaldo Flest målgivende: Fabregas Årets ungespiller: Fabregs Årets spiller: Ronaldo Hvis Ronaldo går til real tror jeg Nasri går inn på hans plass på årets lag, Torres tar toppscorer tittelen. Fabregas som årets spiller tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Årets keeper: Cech Årets forsvarsspiller: Vidic Årets midtbanespiller: Ronaldo Årets spiss: Torres Årets PL lag (beste spillere): --------------Cech------------- Sagna-Vidic-Ferdinand-Clichy ------Denilson----Essien------ Ronaldo----Fabregas----Nani --------------Torres----------- Toppscorer: Ronaldo Flest målgivende: Fabregas Årets unge spiller: Denilson Årets spiller: Ronaldo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.