Jump to content

Fotball i Beijing 2008


ted_uh

Recommended Posts

Er det ikke slik at lagene kun får lov til å ha med 3 spillere over 23?

 

 

Stemmer helt korrekt!

 

Tvilder på at Gilberto blir en av de 3 hos Brasil, men hos Elfenbenskysten er vel enten Toure eller Eboue med, men neppe begge blir tatt ut..

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke slik at lagene kun får lov til å ha med 3 spillere over 23?

 

Denne regelen har jeg ikke hørt om. Men jeg må si at jeg liker tanken.

 

Kanskje litt drøyt med kun trè, men det er absolutt bra å satse på yngre spillere. Da vil også dette være et utstillingsvindu for yngre spillere, som kan få sitt internasjonale gjennombrudd her.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke slik at lagene kun får lov til å ha med 3 spillere over 23?

 

Denne regelen har jeg ikke hørt om. Men jeg må si at jeg liker tanken.

 

Kanskje litt drøyt med kun trè, men det er absolutt bra å satse på yngre spillere. Da vil også dette være et utstillingsvindu for yngre spillere, som kan få sitt internasjonale gjennombrudd her.

 

 

Hehe ikke for å være negativ eller frekk, men du hadde ikke hørt om den regelen sa du?? men likevel har du aldri lagt merke til at lagene aldri stiller med sine store profiler i OL?? for det første kan og pleier klubb lagene og forby spillerne og dra, derfor det var så mye styr når Messi valgte å spille for Argentina til sommeren og dermed gå glipp av kamper for Barca. Tviler på Eboue og Toure skal spille, men har ikke hørt noe.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke slik at lagene kun får lov til å ha med 3 spillere over 23?

 

Denne regelen har jeg ikke hørt om. Men jeg må si at jeg liker tanken.

 

Kanskje litt drøyt med kun trè, men det er absolutt bra å satse på yngre spillere. Da vil også dette være et utstillingsvindu for yngre spillere, som kan få sitt internasjonale gjennombrudd her.

 

Hehe ikke for å være negativ eller frekk, men du hadde ikke hørt om den regelen sa du?? men likevel har du aldri lagt merke til at lagene aldri stiller med sine store profiler i OL??

 

Jeg har aldri brydd meg stort om fotball i OL, så jeg har sett svært få fotballkamper der. De fleste kanaler prioriterer andre idretter, og har jeg også til dels også gjort.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke slik at lagene kun får lov til å ha med 3 spillere over 23?

 

Denne regelen har jeg ikke hørt om. Men jeg må si at jeg liker tanken.

 

Kanskje litt drøyt med kun trè, men det er absolutt bra å satse på yngre spillere. Da vil også dette være et utstillingsvindu for yngre spillere, som kan få sitt internasjonale gjennombrudd her.

 

 

Hehe ikke for å være negativ eller frekk, men du hadde ikke hørt om den regelen sa du?? men likevel har du aldri lagt merke til at lagene aldri stiller med sine store profiler i OL?? for det første kan og pleier klubb lagene og forby spillerne og dra, derfor det var så mye styr når Messi valgte å spille for Argentina til sommeren og dermed gå glipp av kamper for Barca. Tviler på Eboue og Toure skal spille, men har ikke hørt noe.

Jeg hadde heller aldri hørt om den regelen. Eneste jeg vet om OL fotball er at Nigeria vant en gang med Kanu på laget mens han var arsenal spiller. Men kanskje dette er året jeg bør følge med. Mer sannsynlig at Wenger signerer noen derfra en EM.

Link to comment
Share on other sites

jeg mener det er slik at man kan ha 3 spiller over 23 i OL, noe denne artikkelen bekrefter. Denilson er vel en kar som kan vente seg å bli kalt opp til den brasilianske troppen, Song i den kamerunske. ellers tviler jeg på at spillere som Gilberto, Eboue og Tourè og Van Persie havner i tremannskvota til noen av sine lag.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er det ikke slik at lagene kun får lov til å ha med 3 spillere over 23?

 

 

Stemmer helt korrekt!

 

Tvilder på at Gilberto blir en av de 3 hos Brasil, men hos Elfenbenskysten er vel enten Toure eller Eboue med, men neppe begge blir tatt ut..

Eneste sjansen for at Ebouè kommer til OL, er kun hvis Wenger stiller som EBK trener/manager! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...