Jump to content

Live Chat?


14Robinho

Recommended Posts

LiveChat hørtes lurt ut :)

 

Er jo veldig mange som lurer på ting, både før og under kampene.

En Chat skal heller ikke være så vanskelig å lage.

 

Merker at flere av dere er svært så negativ til nye forslag!! hva er vitsen med det ?

Synes det er flott med nye forslag til forbedringer, det hjelper jo bare siden til å bli bedre.

Link to comment
Share on other sites

Har lagt merke til att det er mange som sitter å skriver inne på kamptrådene underveis angående det meste.Synes det av og til roter til kamptrådene for de som surfer litt inne på websiden.Chat har vært ok men da må det ikke bli slik att 50 personer sitter å skriver i et strekk ang alt mulig som foregår i 90 min,da går folk lei :P

Link to comment
Share on other sites

Har lagt merke til att det er mange som sitter å skriver inne på kamptrådene underveis angående det meste.Synes det av og til roter til kamptrådene for de som surfer litt inne på websiden.Chat har vært ok men da må det ikke bli slik att 50 personer sitter å skriver i et strekk ang alt mulig som foregår i 90 min,da går folk lei :P

 

 

Jepp, skal vi ha en chat, må det nesten være sånn at vi diskuterer kampen og ikke hvordan været er i irak!

Link to comment
Share on other sites

Går faktisk også ann å diskutere kampen i pausen, hadde vært greit med en Chat da istede for å rote til kamp-tråden :) Ikke at jeg kommer til å bruke chaten så mye, men ja til dette forslaget :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er absolutt mulig å opprette en egen mIRC-kanal da.. :thumbsup: Der kan man chatte 24/7 og også under kampene, til forumets beste også. Det er unødvendig mye spamming i kamptråder av og til, så da kan man heller spørre eller pirke i mIRC-kanalen. :D

Link to comment
Share on other sites

Er jo bare et par to-tre klikk og så er du jo inne der da. :thumbsup:

Jeg for min del kommer sikkert til å bruke den ganske mye, om det er andre personer der inne som er aktive selvfølgelig.

 

Jeg tror det kan bli en suksess.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ikke vanskelig å bruke. Iallfall ikke mIRC. Det hadde vært moro om dette ble offisielt. Hvis det hadde blitt nevnt i TGP, er jeg sikker på at det hadde blitt brukt. Det står under beskrivelsen for forumet "Websiden" at gode forslag blir satt pris på, så jeg håper noen leser og tenker over dette!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har, med tillatelse av Internettansvarlig, fått lov til å opprette en egen mIRC-kanal med gunners.no som server navn. Så alle sammen kan joine kanalen når som helst ved å gå inn på DALnet sin server og skrive inn /join Gunners.no

 

Om noen trenger mer hjelp til å komme seg inn så er det bare å kontakte meg via PM. :)

 

Håper så mange som mulig benytter seg av denne kanalen slik at vi kan diskutere enda mer om Arsenal, og spesielt benytte den til å snakke under kampene, slik at ikke kamptrådene blir spammet opp av ganske mye unødvendige innlegg.

 

Som sagt, ta kontakt ved problemer eller spørsmål. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg tar opp dette temaet igjen, fordi jeg kanskje har noe i tankene.

 

Eksisterer fortsatt IRC kanalen? Og er det noen der?

For noen måneder siden kom denne ideen opp for å løse "problemet" med at kamptrådene søples til av altfor mye

kort gjennomtenkte utsagn.

 

Er dette noe folk syns kunne vært spennende å prøve? Jeg er en av de nye bidragsyterne til hjemmesiden,

og kunne godt tenkt meg å prøve dette. Det er ikke noe fullverdig chatrom, alle kommentarer blir sett av en

moderator før de blir lagt ut, men takhøyden vil jo være større der enn i forumet, så det meste skal nå gå bra tror jeg!

 

Har egentlig alt klart for å teste det under kampen på onsdag, venter

bare på klarsignal fra internettansvarlig.

 

Kom med tanker og synspunkter ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...