Jump to content

Oppskrytte spillere


refser

Recommended Posts

Martin Andresen må være tidenes mest oppskrytte spiller. Og som om ikke det var nok, viser han nå at han ikke er noen trener. Men Martin er ikke alene. Det er en mengde andre spillere som har blitt hauset opp, men ikke har klart å prestere.

 

Andresen ut fra landslaget! Frekk og utidig sutrepave som er underpresterer kamp etter kamp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Mange spillere er meeeget oppskrytt og mange av disse har et navn fordi de en gang var gode. Men så slukner de fullstendig. Eksempler: Ronaldo (Brasil), Ronaldinho, Eto´o, Ibrahimovic og ikke minst Kristoffer Hæstad (HAN ER OPPSKRYTT HAN)!!!!! Dani Alves er også oppskrytt

 

Noen spillere er derimot undervurdert. F.eks har alle skrytt hemningsløst av Buffon de ti siste årene, mens svært få har gitt Toldo den skryten han har fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Haha. Er like morsomt ver gang han ikke klarer å svare pressen <_<

jeg synest det er flaut på hans vegne. han driter seg ut når han på sin arrogante måte prøver å sno seg unna

 

Mange spillere er meeeget oppskrytt og mange av disse har et navn fordi de en gang var gode. Men så slukner de fullstendig. Eksempler: Ronaldo (Brasil), Ronaldinho, Eto´o, Ibrahimovic og ikke minst Kristoffer Hæstad (HAN ER OPPSKRYTT HAN)!!!!! Dani Alves er også oppskrytt

 

Noen spillere er derimot undervurdert. F.eks har alle skrytt hemningsløst av Buffon de ti siste årene, mens svært få har gitt Toldo den skryten han har fortjent.

 

jepp! hæstad og alves er vanvittig oppskrytte spillere

Link to comment
Share on other sites

Torstein Helstad er oppskrytt, grett at han putter mål i ny og ne, men det hadde samtilige brukbare fotballspillere gjort i en klubb som skaper så mye muligheter som brann. Mange av målene hans er ren flaks, en god sleiv havner ofte i bue over keeper, eller triller i stang inn.

 

Og at han skal kreve ei årslønn på rundt 6 mill er helt latterlig, han kan jo ikke sentre med venstrefoten engang.

 

Synest også at Frank Lampard er en spiller som får litt for mye skryt i aviser og tv.

 

Daniel Nanskog der imot er en spiller som ikke er oppskrytt. Klasse spiller. Utrulig at dem ikke tar med han til EM, men finner plass til Henke.

Link to comment
Share on other sites

jepp! hæstad og alves er vanvittig oppskrytte spillere

Har du sett Alves spille? - Tviler sterkt på det.

 

Hvorfor skulle klubber være villig til å gi 300 millioner for en "vanvittig" oppskrytt spiller?

Jo, jeg har sett han spille. Han er god fremover, god på frispark, men ikke noe å skryte av defensivt. Så hvis et lag allerede har en god frisparkskytter, ser jeg ingen grunn til å kjøpe han.

Så, for å svare på hvordan klubber er villig t å betale 300mill - massesuggesjon!!! Et par lag ser han spille én god kamp, melder sin interesse, og da blir gjerne fler intrsert uten å kanskje ha sett spilleren i aksjon.

Det klareste eksempelet er kanskje Marius Johnsen. Han har aldri vært spesielt god verken defensivt eller offensivt, men pga at han scoret en del mål (på dødball) for Start for 2-3 år siden ble alle plutselig intrsert i han. Men det betyr ikke at han er en god spiller

Link to comment
Share on other sites

Tippeligaen er oppskrytt. Jeg blir bare lei meg og frustrert når jeg sitter og se på en tippeligakamp. "Ekspertene" prater om det enorme tempoet og blablabla, også ser du en haug med middelmådigheter som løper rundt med 0 oversikt, 0 tempo, minimalt med teknikk osv. Er litt "trist" når de 10 beste spillerene i tippeligaen er utenlandske. Ikke at jeg bryr meg så mye, fordi de setter ihvertfall litt farge på kampene og gjør at det blir litt morsomere og se på.

Link to comment
Share on other sites

Tippeligaen er oppskrytt. Jeg blir bare lei meg og frustrert når jeg sitter og se på en tippeligakamp. "Ekspertene" prater om det enorme tempoet og blablabla, også ser du en haug med middelmådigheter som løper rundt med 0 oversikt, 0 tempo, minimalt med teknikk osv. Er litt "trist" når de 10 beste spillerene i tippeligaen er utenlandske. Ikke at jeg bryr meg så mye, fordi de setter ihvertfall litt farge på kampene og gjør at det blir litt morsomere og se på.

Ikke så fort i svingene min venn B)

Igahlo på lyn fantastisk spiller , med maksimal teknik, tempo, oversikt osv <_<

En spiller eg kunne set på Arsenal i fremtiden

Link to comment
Share on other sites

Tippeligaen er oppskrytt. Jeg blir bare lei meg og frustrert når jeg sitter og se på en tippeligakamp. "Ekspertene" prater om det enorme tempoet og blablabla, også ser du en haug med middelmådigheter som løper rundt med 0 oversikt, 0 tempo, minimalt med teknikk osv. Er litt "trist" når de 10 beste spillerene i tippeligaen er utenlandske. Ikke at jeg bryr meg så mye, fordi de setter ihvertfall litt farge på kampene og gjør at det blir litt morsomere og se på.

Ikke så fort i svingene min venn B)

Igahlo på lyn fantastisk spiller , med maksimal teknik, tempo, oversikt osv <_<

En spiller eg kunne set på Arsenal i fremtiden

Nå er det vel ikke akkuratt utlendingene jeg rakker ned på, om du er ser 10 på topp listen. Og jeg så Igahlo igår. Viste en del bra ting. Og som jeg igjen skrev. De utenlandske gjør kampene litt morsomere. Edu var alene grunnen til at jeg så på Lyn kampene. Men uansett så er det flere en 20 spillere i hele tippeligaen. Brorparten er som de jeg definerte.

Link to comment
Share on other sites

Helstad er ikke oppskrytt. Toppskårer i tippeligaen i fjord og bøtter inn i år og.

 

Toppskårer fordi han er spiss på det laget som produserer mest med sjangser i tippeligaen. Grett nok at han har noen bra kamper innimellom. Og da putter han ofte 3 mål i en kamp,som gjør at han blir toppskårer. Sæternes var også slik når han var i Brann.

Men gjevnt over er ikke Helstad mer enn en middelmådig spiss, som går enormt masse i offside, slår mye dårlige passninger og heade kan han ikke.

Link to comment
Share on other sites

Helstad er ikke oppskrytt. Toppskårer i tippeligaen i fjord og bøtter inn i år og.

 

Toppskårer fordi han er spiss på det laget som produserer mest med sjangser i tippeligaen. Grett nok at han har noen bra kamper innimellom. Og da putter han ofte 3 mål i en kamp,som gjør at han blir toppskårer. Sæternes var også slik når han var i Brann.

Men gjevnt over er ikke Helstad mer enn en middelmådig spiss, som går enormt masse i offside, slår mye dårlige passninger og heade kan han ikke.

Men har det derre spiss ''genet'' Som gjør at han goller ofte .

Han er god , men ikke noe England klasse over det

Link to comment
Share on other sites

sæternes!

Snakker du stygt om tre-menningen min?

 

Han snakker vel ikke stygt om "tre-menningen" din akkurat.

Dette er et diskusjonsforum der man utveksler meninger og synspunkter, og uansett er det ikke akkurat stygt å mene en spiller er oppskrytt..

Link to comment
Share on other sites

Tippeligaen er oppskrytt. Jeg blir bare lei meg og frustrert når jeg sitter og se på en tippeligakamp. "Ekspertene" prater om det enorme tempoet og blablabla, også ser du en haug med middelmådigheter som løper rundt med 0 oversikt, 0 tempo, minimalt med teknikk osv. Er litt "trist" når de 10 beste spillerene i tippeligaen er utenlandske. Ikke at jeg bryr meg så mye, fordi de setter ihvertfall litt farge på kampene og gjør at det blir litt morsomere og se på.

Ikke så fort i svingene min venn :xmas:

Igahlo på lyn fantastisk spiller , med maksimal teknik, tempo, oversikt osv :ph34r:

En spiller eg kunne set på Arsenal i fremtiden

 

Hehe, apropos oppskrytt. Putter to mot Vålerenga og blir en toppspiller på teknikk, tempo og oversikt. Dette går visst litt fort i svingene.

 

Forresten så ser jeg at Dani Alves nevnes over. Det er forkastelig at han blir nevnt i en slik diskusjon. Han er i mine øyne verdens beste høyreback. Mangler kanskje litt defensivt, men på det området er han ikke stort dårligere enn for eksempel Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...