Mr Chapman Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Jeg er ikke så interresert i skisporten at det gjør noe, men da jeg kom hjem fra skolen i dag og leste at Kjell Kristian Rike var død ble jeg fryktelig trist. Han kommenterte jo på TV senest i vinter! Jeg lurer på hvordan det skal bli å se på skiskyting nå, det blir uansett aldri det samme uten Kjell Kristian Rike. Mine kondolanser går til familien hans og de som sto han aller nærmest. Kjell Kristian Rike; RIP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 Han var en ener! Hvil i fred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Han var en ener! Hvil i fred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 ikke bare var han en god kommentator men han var en entertainer han var allsidig og en mann alle likte! R.I.P kjell kristian rike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 En legende innenfor skisporten er borte. Hvil i fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Hvil i fred. Nå kan dem likesågodt legge ned skiskyting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egemannen Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Kondolerer. Mine tanker går til venner, kolleger og familie, samt alle som måtte ha et hjerte for skisporten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Hvil i fred. Nå kan dem likesågodt legge ned skiskyting. Amen. Hvil i fred, Kjell Kristian Rike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Dette var fryktelig trist. En legende i NRK er gått bort. Hvil i fred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Det er svært få, et par stk kanskje, som ingen har noe imot, men som folk bare liker. Rike var en slik person. Det er nesten alltid noe jeg ikke liker ved kommentatorer, men kommer ikke på noe når det gjelder Rike. Hvil i fred! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neuberth Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Stakk inni kroppen da jeg fikk vite det. Hvil i fred Kjell Kristian Rike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Vanskelig å se at Herwig Carlsen fortsetter også nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Utrolig trist! Liten tvil om at Rike har vært en av de viktigste personene når det gjelder moderne sportssendinger på TV i Norge. Og selv om det var ski og skyting som lå hans hjerte nærmest er det utrolig hvor allsidig han var. Han kunne steppe inn og gjøre en kvalitetsjobb og kommentere med naturlig innlevelse i nær sagt hvilken som helst idrett, fotball inkludert. Imponerende. Hans innsats vil bli stående, og særlig innenfor skiskyting som TV-sport vil det jo nå bli et tomrom som det blir omtrent umulig å fylle fullt ut. "Å kommentere etter Rike" vil vel bli en frase på lik linje med å "hoppe etter Wirkola". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Vinteren blir aldri den samme unten han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Når jeg leste nyheten i går ble jeg rett og slett TOTALT sjokkert! Tror enda ikke jeg har kommet over det. Som sagt, for en entertainer, for et engasjement, for en røst og for en utrolig lidenskap for idrett. Skiskyting blir aldri det samme, har også dårlig tro på at Herwig fortsetter etter dette Skal også nevnes at han faktisk ikke var veldig gamle karen .... Og sender kondolanser til alle som sto ham nærest. Følte meg nesten nær han selv på en måte... Har hørt han så mange ganger og han ga så mye av seg selv hver gang... HVIL I FRED, OG TAKK FOR ALT DU HAR GITT TIL SKISKYTING OG DET NORSKE FOLK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 jeg er også såpass ung att jeg har aldri sett noen annen så bra kommentator par.. blir rart:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Ingen over og ingen ved siden. Alle langt under. Skiskyting kommer aldri til å bli det samme igjen. R.I.P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Utrolig trist! Liten tvil om at Rike har vært en av de viktigste personene når det gjelder moderne sportssendinger på TV i Norge. Og selv om det var ski og skyting som lå hans hjerte nærmest er det utrolig hvor allsidig han var. Han kunne steppe inn og gjøre en kvalitetsjobb og kommentere med naturlig innlevelse i nær sagt hvilken som helst idrett, fotball inkludert. Imponerende. Hans innsats vil bli stående, og særlig innenfor skiskyting som TV-sport vil det jo nå bli et tomrom som det blir omtrent umulig å fylle fullt ut. "Å kommentere etter Rike" vil vel bli en frase på lik linje med å "hoppe etter Wirkola". kunne ikke sagt det bedre selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Veldig trist. Ikke ble han spesielt gammel heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted May 21, 2008 Report Share Posted May 21, 2008 Kondolerer venner og familie, og hele idrettsnorge. Vi har mistet en av våre mest betydningsfulle kommentatorer gjennom tidende. Å se vinteridrett på NRK blir aldri det samme. Hvil i fred! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted May 21, 2008 Report Share Posted May 21, 2008 Hvil i fred, Kjell Kristian Rike! Vi vil aldri glemme verken deg, eller det du har gitt oss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 21, 2008 Report Share Posted May 21, 2008 En hedersmann har gått bort! Personlig vil jeg best huske ham som mannen som kommenterte Arsenal-Parma i Parken. Lyden av "one nil to the Arsenal" og Rikes spontane hyllest av Alan Smith efter kampens eneste mål, sitter som klistret i minnet og gir meg fortsatt gåsehud bare ved tanken. RIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.