Jump to content

Age of Conan


zaldor

Recommended Posts

Da er det ikke lenge igjen til Age of Conan slippes ut, og statistisk sett skal det være et knippe brukere her inne som vurderer å begynne å spille det. Personlig har jeg allerede forhåndsbestilt (vanlig edition), og kan nesten ikke vente. Er det flere her som har forhåndsbesilt? Kanskje dere har prøvd beta? Hva slags class skal dere være? Spørsmål? Ta alt her!

 

PS! Jeg vet det var en diskusjon om World of Warcraft her tidligere, og da var det mange som kom med tåpelige anti-WoW-kommentarer. Det hadde vært fint om de som ikke har noe bedre å si kunne la vær å kommentere.

Link to comment
Share on other sites

Da er det ikke lenge igjen til Age of Conan slippes ut, og statistisk sett skal det være et knippe brukere her inne som vurderer å begynne å spille det. Personlig har jeg allerede forhåndsbestilt (vanlig edition), og kan nesten ikke vente. Er det flere her som har forhåndsbesilt? Kanskje dere har prøvd beta? Hva slags class skal dere være? Spørsmål? Ta alt her!

 

PS! Jeg vet det var en diskusjon om World of Warcraft her tidligere, og da var det mange som kom med tåpelige anti-WoW-kommentarer. Det hadde vært fint om de som ikke har noe bedre å si kunne la vær å kommentere.

 

 

NERD ;)

Link to comment
Share on other sites

Da er det ikke lenge igjen til Age of Conan slippes ut, og statistisk sett skal det være et knippe brukere her inne som vurderer å begynne å spille det. Personlig har jeg allerede forhåndsbestilt (vanlig edition), og kan nesten ikke vente. Er det flere her som har forhåndsbesilt? Kanskje dere har prøvd beta? Hva slags class skal dere være? Spørsmål? Ta alt her!

 

PS! Jeg vet det var en diskusjon om World of Warcraft her tidligere, og da var det mange som kom med tåpelige anti-WoW-kommentarer. Det hadde vært fint om de som ikke har noe bedre å si kunne la vær å kommentere.

 

 

NERD ;)

 

 

Var kanskje slike innlegg han ville slippe?

 

Har tenkt litt på og kjøpe det, må støtte de spillene som blir gitt ut av norske selskper vettu. Håper det blir en kjempe suksess. Men vett du hvor mye det koster hver mnd? Leste at det skulle ligge litt over WoW.

Link to comment
Share on other sites

De har 60-dagers-kort til helt ned til 219,-. Det er mulig man får det littegran billigere om man betaler med bankkort via Funcoms sider. Det kommer vel en ordning på det når spillet gis ut.

 

Ok, takktakk. Må være barbar der viss eg skal kjøpe det ;)

Link to comment
Share on other sites

Kommer til å vurdere det, men jeg tviler ettersom jeg akkurat har begynt å spille Lord of the Rings Online. Er svært fornøyd med dette, og konseptet er genialt. Det er grunnen til at jeg ser på Age of Conan med litt mer interesserte øyne enn tidligere.

 

Men jeg er usikker, jeg tror ikke det er noe for meg enda.

Link to comment
Share on other sites

Høres bra ut, men det du sier er bare nesten riktig. Man kan laste ned spillet den 17., men det åpner ikke før 20. Altså tre dager før vanlig release. ;)

 

Fikk mail i går fra www.gamezone.no

 

"Til deg som har forhåndsbestilt Age of Conan hos oss har vi følgende informasjon: Startdato for forhåndsspilling er flyttet fra 20. mai til 17. mai"

 

Så hadde vel egentlig mer enn nesten riktig :(

Link to comment
Share on other sites

Ah, riktig. Det var nytt for meg. Beklager så meget. :D Bestilte selv fra Platekompaniet. Håper det gjelder der også! ;)

 

Det skal vel gjelde for deg også selv om du har bestilt fra Platekompaniet, men du må ha preorder koden for å registrere deg da, hvis du har forhåndsbestilt i selve butikken kan det hende du må nedom for å få hentet den, men hvis du har bestilt på nettet så skal de enten sende den via mail eller post :(

Link to comment
Share on other sites

Ser spennende ut, men tørr ikke begynne med slike spill. Stjeler at for mye fra det sosiale livet :D. Jeg regner med at det blir lite aktivitet fra deg, Zaldor etter at spillet blir slupppet ut. Men det passer vel ganske fint med at sesongen er ferdig :(? Dessuten er Ninja Gaiden 2 rett rundt hjørnet, så alle andre spill må vike unna ;)

 

Uansett håper jeg får funcoms (og norske utvirklers) del at spillet blir en suksess. Det er lagt inn utrolig mye penger og arbeid i prosjektet, så en suksess her vil bety at flere vil prøve å invistere i slikt arbeid her i landet.

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å begynne å spille AoC.

Men jeg har ikke forhåndsbestilt noe som helst, etter som jeg spiller World of Warcraft selv, og har brukt mye tid på min character der. Det spørs rett og slett om jeg gidder!

Det kan neppe bli så bra som WoW (-;

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å begynne å spille AoC.

Men jeg har ikke forhåndsbestilt noe som helst, etter som jeg spiller World of Warcraft selv, og har brukt mye tid på min character der. Det spørs rett og slett om jeg gidder!

Det kan neppe bli så bra som WoW (-;

 

Age of Conan kjem til å bli mykje bedre enn Wow, gleder meg som en liten unge. Berre synd eg har eit par eksamenar som øydelegg starten på spelet.

 

http://media.funcom.com/aoc/video/FemmeFat...e_2008_720P.wmv

Link to comment
Share on other sites

No er ikkje det lenge igjen til release.

Til dokke som skal spele her på forumet, har dere tenkt å spele pvp eller pve og er dokke medlem av noke laug?

 

Eg er veldig usikker på om eg bør velge pvp då det er årevis sidan sist eg spelte mmo, og trur kanskje det kan bli for hardt og for mykje fokus på pvp, noko som eg er usikker på om er det rette for meg.

 

Det skal uansett bli sinnsjukt gøy å endeleg få teste spelet etter så mange års ventetid.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg tørr å starte med slike spill.. Vet om mange som har fått hele fritiden sin ødelagt pga WOW, og mange skulker skolen for å levle WOW-accounten sin.

 

Spillet i seg selv ser veldig spennende ut, men jeg velger å heller spille det hos noen kompiser isetdet for å sette min egen fritid på spill. For alt man vet så bli jeg så avhengig at jeg slutter å spille fotball.. :)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg tørr å starte med slike spill.. Vet om mange som har fått hele fritiden sin ødelagt pga WOW, og mange skulker skolen for å levle WOW-accounten sin.

 

Spillet i seg selv ser veldig spennende ut, men jeg velger å heller spille det hos noen kompiser isetdet for å sette min egen fritid på spill. For alt man vet så bli jeg så avhengig at jeg slutter å spille fotball.. :)

 

Det gjeld å ha sjøldisiplin, men det gjeld på alle spel, sjølvom mmo og rpg fort fører til at man speler litt meir enn man tenker.

Men man er passe nold om man skulker skulen for å spele dataspel.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg tørr å starte med slike spill.. Vet om mange som har fått hele fritiden sin ødelagt pga WOW, og mange skulker skolen for å levle WOW-accounten sin.

 

Spillet i seg selv ser veldig spennende ut, men jeg velger å heller spille det hos noen kompiser isetdet for å sette min egen fritid på spill. For alt man vet så bli jeg så avhengig at jeg slutter å spille fotball.. :)

 

Det gjeld å ha sjøldisiplin, men det gjeld på alle spel, sjølvom mmo og rpg fort fører til at man speler litt meir enn man tenker.

Men man er passe nold om man skulker skulen for å spele dataspel.

takk for den :P

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg tørr å starte med slike spill.. Vet om mange som har fått hele fritiden sin ødelagt pga WOW, og mange skulker skolen for å levle WOW-accounten sin.

 

Spillet i seg selv ser veldig spennende ut, men jeg velger å heller spille det hos noen kompiser isetdet for å sette min egen fritid på spill. For alt man vet så bli jeg så avhengig at jeg slutter å spille fotball.. :)

 

Det gjeld å ha sjøldisiplin, men det gjeld på alle spel, sjølvom mmo og rpg fort fører til at man speler litt meir enn man tenker.

Men man er passe nold om man skulker skulen for å spele dataspel.

takk for den :P

 

Du er ein av dei du altso Magnus :P

 

skal du spele Conan då?

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg tørr å starte med slike spill.. Vet om mange som har fått hele fritiden sin ødelagt pga WOW, og mange skulker skolen for å levle WOW-accounten sin.

 

Spillet i seg selv ser veldig spennende ut, men jeg velger å heller spille det hos noen kompiser isetdet for å sette min egen fritid på spill. For alt man vet så bli jeg så avhengig at jeg slutter å spille fotball.. <_<

 

Det gjeld å ha sjøldisiplin, men det gjeld på alle spel, sjølvom mmo og rpg fort fører til at man speler litt meir enn man tenker.

Men man er passe nold om man skulker skulen for å spele dataspel.

takk for den :P

 

Du er ein av dei du altso Magnus :P

 

skal du spele Conan då?

Spiller ikke MMORPG, tørr rett og slett ikke :P. Men hvis jeg skulle spilt et, ville det nok blitt Conan. Liker vold :D.

 

Har blitt litt skulking fra skolen med spill som CS og Diablo 2, men det var først og fremst i sommerferiene det tok av. Heldigvis har jeg skjerpet meg, men jeg sitter veldig med lange spill, for jeg er såpass sta at jeg absolutt må klare alle mine spille 100% eller bli skikkelig god i spillet. Hehe, viser at det ikke alltid er bra å ha et ekstremt konkurranseinnstinkt ;)

 

EDIT: Ble visst en quadpost. Hjelp, Mod ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg tørr å starte med slike spill.. Vet om mange som har fått hele fritiden sin ødelagt pga WOW, og mange skulker skolen for å levle WOW-accounten sin.

 

Spillet i seg selv ser veldig spennende ut, men jeg velger å heller spille det hos noen kompiser isetdet for å sette min egen fritid på spill. For alt man vet så bli jeg så avhengig at jeg slutter å spille fotball.. :)

 

Det gjeld å ha sjøldisiplin, men det gjeld på alle spel, sjølvom mmo og rpg fort fører til at man speler litt meir enn man tenker.

Men man er passe nold om man skulker skulen for å spele dataspel.

takk for den ;)

 

Du er ein av dei du altso Magnus :P

 

skal du spele Conan då?

Spiller ikke MMORPG, tørr rett og slett ikke ;). Men hvis jeg skulle spilt et, ville det nok blitt Conan. Liker vold :P.

 

Har blitt litt skulking fra skolen med spill som CS og Diablo 2, men det var først og fremst i sommerferiene det tok av. Heldigvis har jeg skjerpet meg, men jeg sitter veldig med lange spill, for jeg er såpass sta at jeg absolutt må klare alle mine spille 100% eller bli skikkelig god i spillet. Hehe, viser at det ikke alltid er bra å ha et ekstremt konkurranseinnstinkt ;)

 

EDIT: Ble visst en quadpost. Hjelp, Mod :P

 

Dataspel har det avogtil med å kreve lang tid.

Einaste gangen det har gått ut over undervisninga mi var når eg på GK Allmenn og spelte CM på hybelen i fritimene og avogtil kom for seint til neste time.

Men det har blitt mang ei lang natt både med Diablo2, CM/FM, Civ og andre spel og det kjem det nok heilt sikkert til å bli med Conan også.

 

Ekstremt konkurranseinnstikt er både bra og dårlig, kan bli litt kjedeli når du absolutt må gjere ferdig den siste % av spelet eller tweake og tweake for å klare den siste 100delen i bilspelet.

 

 

 

Er det andre på forumet som har tenkt å besøke Hyboria då?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...