Jump to content

Age of Conan


zaldor

Recommended Posts

Yeah,starter med en haug av kompiser fra klassen. Blir morro det, bare en må mer eller mindre ha en monster av en PC for å kunne kjøre det fullt.

 

Ja, for å ute maksimalt, må man ha en meget god PC, men minimumskravene er heldigvis ikke så høye. De som har surroundhøytalere får også utnyttet spillet bra, for lyd står i fokus i Conan. Det er altså laget lyd for surroundanlegg. :)

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2008, 12:15 PM) 130252[/snapback]

Til dere som vil prøve Age of Conan har jeg bare varme ord, fantastisk spill, fin grafikk og perfekt atmosfære rundt omkring i spillet, anbefales sterkt :)

 

Hysj, det er slemt å komme med sånne kommentarer.

Kva server speler du på?

Link to comment
Share on other sites

er det sånn warkraft opplegg dette?

 

World of Warcraft, ja. Er jo i MMORPG-sjangeren. :)

 

Jeg har forresten nesten bestemt meg for å være Conqueror. :)

 

Kan vel kalle det WOW for voksne.

 

Ja, litt enig. Nå skal jeg verken reklamere for Conan eller disse WoW, men Conan har mer mening. Man må være god for å vinne kamper, og det straffer seg mye mer å tape (man mister exp, men kan ikke levle ned). For ikke å snakke om at historie er viktig i spillet, og akkurat det er veldig viktig for meg!

 

Det er jo også ganske blodig og seksuelt, og har fått aldersgrense 18+. Hvilket vil si at dette er for voksne.

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 20 2008, 12:15 PM) 130252[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Til dere som vil prøve Age of Conan har jeg bare varme ord, fantastisk spill, fin grafikk og perfekt atmosfære rundt omkring i spillet, anbefales sterkt :)

 

Hysj, det er slemt å komme med sånne kommentarer.

Kva server speler du på?

 

Hehe er alltid morsomt det da :) jeg spiller på Dagon (PVE) forresten :D

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Er det noen som har holder ut enda? Jeg hatt en del pauser mellom hver gang jeg har aktivert et nytt 60-dagers-kort, men er for øyeblikket i full gang.

 

Min beste karakter er en Conqueror på level 69. Har satset på defence of HP på alle mulige områder, så jeg er ganske motstandsdyktig - uten at jeg skal skryte av å ta så alt for mye skade. :)

 

Navnet på karakteren: Conzaldor. Spiller på PvP-serveren Fury og er medlem i guilden Veni Vidi Vici.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har holder ut enda? Jeg hatt en del pauser mellom hver gang jeg har aktivert et nytt 60-dagers-kort, men er for øyeblikket i full gang.

 

Min beste karakter er en Conqueror på level 69. Har satset på defence of HP på alle mulige områder, så jeg er ganske motstandsdyktig - uten at jeg skal skryte av å ta så alt for mye skade. :)

 

Navnet på karakteren: Conzaldor. Spiller på PvP-serveren Fury og er medlem i guilden Veni Vidi Vici.

 

Spelte frå release og fram til første veka i desember, men så måtte eg flytte og har enda ikkje fått inn skikkeleg internett i nyeleiligheita, så pausa har blitt lang.

 

Mainchar er lvl 80 Guardian, som lyder navnet Porrasturvat, specca som tank.

Så har eg ein alt på rundt lvl 60 ranger.

 

Begge var på wildsoul, og medlem av Nidvardir.

 

Kosa meg veldig i spelet, og har forstått det slik at det har blitt mykje månadane og etter servermerge.

Så eg vil nok dukke opp i spelet igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...