Jump to content

Raskeste Arsenal spiller


Hermes

Recommended Posts

Hvem er egentlig den raskeste til fots i vår stall? Jeg hadde alltid trudd det var Walcott, trudde at han var den kjappeste i ligaen også. Men jeg fikk høre av noen at Traore hadde gjort det bedre på flere løpetester. Så hvem er raskest? Hvis noen har link til noen springe tester eller noe, hadde det vært fint.

Og hvem er den raskeste i Ligaen?

 

fant ingen tråd om dette, og har hatt irriterende lyst til å finne det ut.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er egentlig den raskeste til fots i vår stall? Jeg hadde alltid trudd det var Walcott, trudde at han var den kjappeste i ligaen også. Men jeg fikk høre av noen at Traore hadde gjort det bedre på flere løpetester. Så hvem er raskest? Hvis noen har link til noen springe tester eller noe, hadde det vært fint.

Og hvem er den raskeste i Ligaen?

 

fant ingen tråd om dette, og har hatt irriterende lyst til å finne det ut.

 

Clichy er vel og en sterk kandidat... Har hørt at Gavin Hoyte og er lynrask.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er veldig rask, men spesielt i akselerasjons delen. Traore er min kandidat vertfall :P Han har et ekstremt elegant løpesett, som virkelig drar på! Jeg har i en stund ment at han er raskest.

Setter en liten knapp på Lehmann og :)

Link to comment
Share on other sites

Gavin Hoyte. Han bankte alle i klubben på en hurtighetstest Arsenal gjorde i begynnelsen av året.

 

Hadde selv tippet Traore eller Walcott, men sistnenvte var etter hva jeg kan huske ute med skade på den tiden testen skal ha blitt gjort. Tror Theo hadde tatt de fleste her.

Link to comment
Share on other sites

Gavin Hoyte. Han bankte alle i klubben på en hurtighetstest Arsenal gjorde i begynnelsen av året.

 

Hadde selv tippet Traore eller Walcott, men sistnenvte var etter hva jeg kan huske ute med skade på den tiden testen skal ha blitt gjort. Tror Theo hadde tatt de fleste her.

Veldig spennende at en midtstopper har sååå stor fart da, og overaskende ikke minst :) !

Link to comment
Share on other sites

Gavin Hoyte. Han bankte alle i klubben på en hurtighetstest Arsenal gjorde i begynnelsen av året.

 

Hadde selv tippet Traore eller Walcott, men sistnenvte var etter hva jeg kan huske ute med skade på den tiden testen skal ha blitt gjort. Tror Theo hadde tatt de fleste her.

Veldig spennende at en midtstopper har sååå stor fart da, og overaskende ikke minst :) !

 

Jepp. Men personlig har han ikke overbevist meg med farten sin. Jeg dreit meg jo ut i TGP her tidligere da jeg sa at en av hans negative sider var hans mangel på hurtighet. Men da fikk jeg raskt tilbake resultatet av denne testen, og måtte trekke dette tilbake. Synes ennå ikke han har vist den enorme farten i løpet av min tid som oppfølger av reservelaget.

 

Ville gjerne sett ham mer på backen, hvor han kan få brukt farten sin mer.

Link to comment
Share on other sites

.....

Synes ennå ikke han har vist den enorme farten i løpet av min tid som oppfølger av reservelaget.

 

Ville gjerne sett ham mer på backen, hvor han kan få brukt farten sin mer.

Hvis du ikke har lagt merke til farten, og det er sant som det blir skrevet at G. Hoyte er så rask, er det vel egentlig veldig positivt med tanke på at han da er flink til å posisjonere seg og av den grunn ikke trenger å bruke farta noe særlig?

 

Virker som vi har veldig bra talenter på midtstopperplass og midtbaneplass iallefall (Nordtveit, G Hoyte og Wilshere)

 

 

 

Men trodde Traore var den raskeste på de første 40 meterene?

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste en gang artikkel forrige sesong, hvor Arsenal hadde foretatt tester på 40 meter uten ball, og da var faktisk Justin Hoyte den raskeste klubben.

 

Men det kommer ikke som noen overraskelse at brødrene Hoyte er hurtige spillere, med tanke på at en av foreldrene har konukurrert i sprint i sine yngre dager. Ligger i genene

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...