Jump to content

Christiano Ronaldo i media


Egemannen

Recommended Posts

Først vil jeg si at jeg ikke liker å skrive navnet på denne mannen på forumet her, men over til poenget.

 

Christiano ronaldo er en svært begavet fotballspiller, noe ingen med interesse for fotball kan stille spørsmål ved. Derfor er det naturlig nok en spiller storklubber som Real Madrid ALLTID vil sikle etter.

 

Når dette så nevnes i media, har han nå gått ut med en offisiell uttallese om at han blir irritert over alle spekulasjoner, og at han ikke har noen planer om å forlate Manu.

I tillegg har Manu også offisielt gått ut å sagt at han ikke sleges for enhver pris.

 

Grunnen til at jeg nevner dette er at hvor er liknende handlinger fra spillere og klubb i vårt kjære Arsenal?

Alle ryktene rundt Hleb og Flamini...jeg kan ikke huske å ha lest at hverken klubben eller spillerne benekter og irriterer seg over slike utsagn, tvert i mot!

Agentene og spillerene hevdr åpnelyst at det alltid er flatterende å være jaktet av storklubber.

 

Hvorfor kan ikke våre spillere opptre like lojale som manu sine?

Hvorfor kan ikke klubben gå ut å si "Flamini, er ikke til salgs, han er en av fremtidsbærerne i klubben.

 

Jeg savner denne aktiviteten/responsen fra Arsenal og egne spillere.

Sånn da var hvertfall litt frustrasjon blåst ut!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan klubben si at man ikke selger Flamini, når det er snakk om at han går gratis. Vi kan ikke selge uansett, han går gratis om han vil.

 

Du skjønner poenget.

 

Mitt synspunkt er bare at jeg savner engasjement og tilstedeværelse fra klubben i tilfeller der mediespekulasjon dukker opp.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo har tidligere gått ut og sagt at han godt kunne tenkte seg og spille for Real Madrid en dag. Måtte dette skje så fort som mulig! Kommer tilbudet og nok penger forsvinner nok han også han blir sikkert sugen på nye utfordringer en dag. Akkuratt som Henry, Vieira og mange mange andre. Så hva en spiller sier og ikke sier er vel ord som egentlig ikke betyr noe i det lange løp.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan klubben si at man ikke selger Flamini, når det er snakk om at han går gratis. Vi kan ikke selge uansett, han går gratis om han vil.

 

Du skjønner poenget.

 

Mitt synspunkt er bare at jeg savner engasjement og tilstedeværelse fra klubben i tilfeller der mediespekulasjon dukker opp.

I get it ;) Men Flamini har tidligere sagt at han har lyst til å fortsette her. Var vell etter at media begynte å erkjenne han etter milan kampen. Selvsagt føler man seg litt mer beroliget hvis de går ut i media og forsikrer sin fremtid, men er nesten like greit og la være i stor grad siden det kan endre seg så fort.....

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Zaldor! Der og da er det oppriktig fra spillerens side, men fotball forandrer seg før man får sagt kake!

Dessuten er Arsenal veldig diskré i forhandlinger om kontrakter og kjøp :(

KAAAKEE!!!

 

Farsken, det hjalp ikke...

Trodde Roanldo skulle skifte mening..

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Zaldor! Der og da er det oppriktig fra spillerens side, men fotball forandrer seg før man får sagt kake!

Dessuten er Arsenal veldig diskré i forhandlinger om kontrakter og kjøp ;)

KAAAKEE!!!

 

Farsken, det hjalp ikke...

Trodde Roanldo skulle skifte mening..

Kanskje jeg overdrev bitte litt ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ifølge the sun så skjøt han straffen i stanga, de nevnte ikke at det var stange som står 5 meter bakom og til side for målet.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1081428.ece

The Red Devils ace crashed his early penalty against the post at the Nou Camp.

 

Nettavisen om andre omgangen:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1782810.ece

Etter dette bølget spillet frem og tilbake, men begge målvaktene hadde kontroll foran eget bur

 

Ehh? Var Manu over midtstreken i andre omgangen??

Link to comment
Share on other sites

Ifølge the sun så skjøt han straffen i stanga, de nevnte ikke at det var stange som står 5 meter bakom og til side for målet.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1081428.ece

The Red Devils ace crashed his early penalty against the post at the Nou Camp.

 

Nettavisen om andre omgangen:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1782810.ece

Etter dette bølget spillet frem og tilbake, men begge målvaktene hadde kontroll foran eget bur

 

Ehh? Var Manu over midtstreken i andre omgangen??

65 % ballinnehav til Barca sier det meste. I tillegg til at Manure kun hadde 6 avslutninger, hvorav en på mål...

 

Manu var utrolig heldige som ikke slapp inn 2-3 mål i denne kampen!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge the sun så skjøt han straffen i stanga, de nevnte ikke at det var stange som står 5 meter bakom og til side for målet.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1081428.ece

The Red Devils ace crashed his early penalty against the post at the Nou Camp.

 

Nettavisen om andre omgangen:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1782810.ece

Etter dette bølget spillet frem og tilbake, men begge målvaktene hadde kontroll foran eget bur

 

Ehh? Var Manu over midtstreken i andre omgangen??

65 % ballinnehav til Barca sier det meste. I tillegg til at Manure kun hadde 6 avslutninger, hvorav en på mål...

 

Manu var utrolig heldige som ikke slapp inn 2-3 mål i denne kampen!

 

Syns ikke dette er helt korrekt. Greit ManU hadde veldig få sjangser, men Barca hadde ikke akkurat mange de heller. I første omgang hadde Barca mye fint spill med Yaya, Messi, Xavi og Iniesta og klarte å lure seg forbi både Evra og Hargreaves, men foran mål var det alltid dårlig posisjonerte spillere. Langt fra noen 100 prosent sjangser på dem i første omgang. Det nærmeste de kom var vel en diskutabel straffesituasjon.

 

I andre omgang var det enda dårligere, de hade full kontroll på midtbanen, men med en gang de nærmet seg 16 klarte de gang på gang å rote bort ballen. Da Messi gikk ut var kampen så å si avgjort, Bojan klarte nada på venstrekanten med Evra.

 

0-0 var ett helt fair resultat. Manu burde scort på straffen, men samtidig burde vel Eto fått straffe og, så 1-1 kunne det også blitt. Men å påstå at ManU var heldige som ikke slapp inn 2-3 mål blir feil.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...