Jump to content

Benzema


Ravenghost

Recommended Posts

Hvis ikke Wenger kjøper han (prøver iallefall) blir jeg rett og slett pissed, for da havner han i Manu. Wenger har vært ute i media og sagt mye fint om han, så får håpe ord blir handling. Wenger har sykt mye penger å bruke, men hans lojalitet til halvgode spillere som Walcott og Bendtner, kan komme til å stoppe det frykter jeg... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Benzema er en knallgod spiller, men som tusenvis av sagte ganger før så liker ikke Wenger å bruke mye penger! Og vil ikke si at Walcott og Bendtner er halvgode spillere altså! :o De er geniale talenter, som før du vet ordet av det, er blant de ypperste ;) Men jeg skal være enig i at Benzema i Manu ikke er noen ønskesituasjon :D

 

Til Zaldor :D:

 

http://www.sportingo.com/Football/a6953_Ar...nited-Liverpool, en av titusener ;)

Link to comment
Share on other sites

God ide med nok en spiss. Alle som ikke skjønner at tre klassespisser i Adebayou, van Persie og Eduardo, pluss to av fotballeuropas største spisstalenter i Bendtner og Walcott holder, mangler enkelt og greit fotballforsåelse ;)

 

Edit: Tre av fotballeuropas største spisstalenter, glemte Vela i farta, selv om han kanskje heller er tiltenkt en rolle på venstrakanen

Link to comment
Share on other sites

At Benzema kobles til klubben er jo naturlig når man ser hvor gal Wenger er etter franske stortalenter. Tror desverre bare at Benzema er litt for overpriset til at Wenger henter ham.

 

Kunne gitt fryktelig mye for at Wenger skulle ha hentet Benzema. Da hadde vi fått et talent, en goalgetter og en bra fyr. KJØP!

Link to comment
Share on other sites

Vi har Adebayor, Eduardo, Bendtner, Walcott, van Persie og snart Vela og da trenger vi ikke pøse ut med penger på Benzema!!!

 

Synest ikke Eduardo er den spillern eg håpte han kom til å bli. Føler rett og slett at han ikke er god nok til å spille på et av verdens beste lag.

Link to comment
Share on other sites

Er det noe rykte som binder oss opp mot han?

er det noe krav om at det skal være noe rykte?

 

Nei, men denne tråden har vel uansett ikke noe under Arsenal på forumet å gjøre..

 

agreed... Vil ikke ha Benzema, har bare sett tre kamper med han, men for den prisen finner vel Wenger et helt lag som er bedre?

Link to comment
Share on other sites

Sagt av Karim Benzema i et intervjuv etter Man Utd kampen (hvor han scoret sitt 26 mål for sesongen!!);

- Jeg er veldig glad i Lyon og vil gjerne bli her, men jeg utelukke ikke en mulighet til å spille for andre toppklubbene. Real M, Barca, Arsenal, Inter er nå av de lagene jeg vil spille for.

 

- Hvorfor nevner du ikke Man United? Vil du ikke spille for dem om muligheten kommer?

 

- Er du gal? Jeg ble tatt på rumpa av Ronaldo, og det vil jeg ikke oppleve igjen. Ekkelt dritt lag.....

 

Hehe, liker denne karen ;)

Link to comment
Share on other sites

Sagt av Karim Benzema i et intervjuv etter Man Utd kampen (hvor han scoret sitt 26 mål for sesongen!!);

- Jeg er veldig glad i Lyon og vil gjerne bli her, men jeg utelukke ikke en mulighet til å spille for andre toppklubbene. Real M, Barca, Arsenal, Inter er nå av de lagene jeg vil spille for.

 

- Hvorfor nevner du ikke Man United? Vil du ikke spille for dem om muligheten kommer?

 

- Er du gal? Jeg ble tatt på rumpa av Ronaldo, og det vil jeg ikke oppleve igjen. Ekkelt dritt lag.....

 

Hehe, liker denne karen ;)

Hehe. Hvor fikk du dette fra? Link?

Link to comment
Share on other sites

Sagt av Karim Benzema i et intervjuv etter Man Utd kampen (hvor han scoret sitt 26 mål for sesongen!!);

- Jeg er veldig glad i Lyon og vil gjerne bli her, men jeg utelukke ikke en mulighet til å spille for andre toppklubbene. Real M, Barca, Arsenal, Inter er nå av de lagene jeg vil spille for.

 

- Hvorfor nevner du ikke Man United? Vil du ikke spille for dem om muligheten kommer?

 

- Er du gal? Jeg ble tatt på rumpa av Ronaldo, og det vil jeg ikke oppleve igjen. Ekkelt dritt lag.....

 

Hehe, liker denne karen ;)

 

Regner med at det er hentet fra en eller annen blogg som er laget av en Liverpoolfan eller noe i den duren?

 

Tviler sterkt på at Benzema har sagt dette - ihvertfall ikke ordrett, og om så var, så skal ikke en så stor spiller som Benzema si slikt.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke nå at denne tråden skal bringes opp igjen?

 

Altså: Vi trenger virkelig en klassespiss nå som vi kun står igjen med Adebayor og Bendtner (og til dels Walcott) som rene spisser i troppen. Tror ikke det går bra om ikke Robin kommer tilbake.

 

Nå får vi riktignok ikke inn en Benzema før til neste sesong uansett, så med tanke på denne sesongen, så vil ikke et kjøp av Benzema hjelpe, men Eduardo er neppe tilbake til neste sesong, og kanskje aldri tilbake, og ingenting taler for at Robin blir kvitt skader på fast basis, så en klassespiss egentlig inn, og ingen ville vært bedre enn Karim Benzema.

Link to comment
Share on other sites

Glem Benzema, gutter.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502766

 

800 mill får vi mye annet for.

800 Mill får Benzema , Ikke faen

 

Det står ikke i den lenka at Benzema koster 800 mill.

Det står at Lyon ønsker å forlenge avtalen og legge inn en klausul der han kan gå til en annen klubb dersom noen hiver 800 mill på bordet.

Pr. idag har han ikke signert en slik langtidskontrakt og Lyon blir selvfølgelig nødt til å selge til en mer jordnær pris da han ikke har så lenge igjen av kontrakten.

 

Benzema 150 mill. Fortsatt nei takk.

Jeg er fornøyd med de vi har

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...