Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Jaggu stompet jeg over denne her.......

 

Andrey Arshavin - The first interview

Fekk det ikke til å virke. Er det bare meg, eller sliter flere med samme ting?

 

det er fordi det krever windows media player. det er en download knapp der slik at du kan laste ned og åpne i WMP :D

 

jeg lasta det ned, men da jeg skulle åpne det kom det opp at du måtte være medlem av arsenal.com X)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Da var Arshavin nr. 23 bestilt på Arsenal.com :D Endelig en ny drakt i hus! Håper dette ikke blir en flopp da..

Link to comment
Share on other sites

JEG syntes at vi burde koste på oss 40 kr i mnd for å støtte Arsenal.. du får jo med deg meste av intervjuer, Høydepunkter osv da:)

Jeg er uenig. Arsenal lever av fansen, og lopper oss for penger på alle mulige måter. Bytte drakter hvert år, stive billettprise osv osv. Synest dem bør være så pass snille med oss at de kunne hatt gratis tv på hjemmesiden deres og lignende.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal klarte det; å hente en av verdens beste spillere.

 

Rottenham, den lille bakgårdsklubben, prøvde å yppe seg med storkjøp av Arsjavin i sommer. hahahaha, nei alt de klarer er å kjøpe det de allerede har solgt. Fram og tilbake er like langt.

 

Nei det ble vel ikke vanskelig for Arsjavin når storklubben Arsenal kom på banen å bestemme seg......

 

Han uttalte vel når Tottenham var linket, at han var positiv til overgangen på grunn av at de møtte lag som Arsenal :D

 

Velkommen, Andrei! Endelig! Dette har jeg ønsket skulle skje siden april i fjor...

Link to comment
Share on other sites

Til dere som har sett intervjuet, hva ble det sagt om spill til helgen osv?

 

Han sa han ikke var kampklar nå, og at de måtte se fredag/lørdag. Da fikk Arsene ta avgjørelsen.

Link to comment
Share on other sites

Agenten på Skysports sier nå at igår ca kvart over 5 satte Arshavin seg på gulvet med hendene over hodet og trodde det ikke skulle skje.. Igår kunne det faktisk gå begge veier og det var ganske vanskelig, men idag var alt klart fra starten av.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi snart legge Arshavin til siden. Til helgen venter Spurs, og da nytter det ikke å være uforberedt på grunn av en hyggelig overgang. Tottenham har funnet resepten for å ta oss. Det er å gå ut i to hundre med vill innsats. Da havner vi fort på hælene...

 

Jeg er veldig spent på om vi kan makte å ta tak i en kamp mot Spurs igjen. Det er faktisk en stund siden sist vi dominerte mot Tottenham. :)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Kikket inn på player profiles på Arsenal.com nå og så bare på høyresiden nedover der. Cesc Fabregas, Samir Nasri, Andrey Arshavin, Robin van Persie og Theo Walcott. Nok av kvalitet der nå gitt, skal bli gøy når både Walcott og Fabregas er tilbake igjen og :)

Link to comment
Share on other sites

For å pirke litt.

Mod bør endre tittelen. Han heter Andrey og ikke Andrei :)

 

Jaha, og du syns ikke det er litt rart når Arsenal's hjemmeside skriver Andrei?

 

Hvis noe skulle endres i tittelen burde det vært at "Arsenals" ble fjernet, for at han er Arsenals er vel rimelig opplagt når tråden ligger i "Arsenal FC"-forumet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...