Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Wenger/styret har ført oss bak lyset (hvis det stemmer at det ikke blir noe av). Hvorfor? Jo, fordi at han har sagt at han vil ha Arshavin. Men dette viser seg å være ren løgn. Hvis han virkelig VIL ha Arshavin hadde han vært her nå.

 

Det går ikke an å drive en toppklubb som Arsenal med lønninger som Newcastle og andre middelmådigheter. Man må balansere drift opp mot ambisjon, og det gjøres ikke i Arsenal nå. Helt enig med de som kritiserer gjerrigheten her inne

 

haha, for dumt :P

For dumt? Hva da?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Onlinegooner kommer ut med dette nå :

 

Arshavin is at Highbury House right now

News from sources at the Arsenal Supporters Trust

By Kevin Whitcher

 

Reliable sources at the Arsenal Supporters Trust have informed us that Andrei Arshavin is currently at Highbury House, the turquoise carbuncle of an office building the club use near the stadium above the North Bank bridge, the non-matchday box office and the All Arsenal Store. Significantly, it also houses the directors' boardroom.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste positive i dette kaoset her er at det nå kommer til å bli en løsning, så vi kan slutte å bekymre oss og lure på hva som skjer. I kveld er han enten Arsenal-spiller eller ikke, uten mulighet for noen "nye vendinger".

 

Når det nå er snakk om at transfervinduet skal utvides på grunn av snøværet, er det ikke sikkert at vi får en konklusjon i dag heller... Dette er jo bare fullstendig kaos... :-|

Link to comment
Share on other sites

Onlinegooner kommer ut med dette nå :

 

Arshavin is at Highbury House right now

News from sources at the Arsenal Supporters Trust

By Kevin Whitcher

 

Reliable sources at the Arsenal Supporters Trust have informed us that Andrei Arshavin is currently at Highbury House, the turquoise carbuncle of an office building the club use near the stadium above the North Bank bridge, the non-matchday box office and the All Arsenal Store. Significantly, it also houses the directors' boardroom.

 

Her er linken; http://www.onlinegooner.com/exclusive/index.php?id=987

Link to comment
Share on other sites

Guardian har sitater fra en "ukjent" kilde. Dette kan nok være troverdig...

 

Arshavin deal falls through over money - Guardian

Link to comment
Share on other sites

Det eneste positive i dette kaoset her er at det nå kommer til å bli en løsning, så vi kan slutte å bekymre oss og lure på hva som skjer. I kveld er han enten Arsenal-spiller eller ikke, uten mulighet for noen "nye vendinger".

 

Når det nå er snakk om at transfervinduet skal utvides på grunn av snøværet, er det ikke sikkert at vi får en konklusjon i dag heller... Dette er jo bare fullstendig kaos... :-|

Ja, kaos er nok det rette ordet ;) Er visst snakk om en utvidelse på 24 eller 48 timer, men det må i så fall gå igjennom FA og FIFA, så foreløpig er det fortsatt 1700 engelsk tid

Link to comment
Share on other sites

Guardian har sitater fra en "ukjent" kilde. Dette kan nok være troverdig...

 

Arshavin deal falls through over money - Guardian

 

"Arsenal have been making big waves by saying this would be the big historic transfer in the history of the Gunners. Well, its bull."

 

Helt riktig. Det er bull. Arsenal har da ikke vært i nærheten av å skape store bølger i denne sagaen :-|

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig vi får en oppsummering på denne "overgangen", på hva som egentlig har skjedd og ikke skjedd. Uansett om han kommer eller ikke.

 

Det gjør vi nok helt sikkert ikke. Zenit vil helst sikkert lire av seg masse drit, men det er det jo umulig å stole på.

 

I følge SSN nå, så er klubbene enige om £15m, men Arsenal nekter å betale alt sammen "up front", slik Zenit forlanger. Om det stemmer, MÅ det jo gå an å komme i mål.

 

Edit: SkyBet gir nå 1.67 i odds på at Arshavin kommer til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det er så evig bullshit fra alle de som sier at de ikke blir direkte forbanna om arshavin ikke kommer!

Jeg blir forbanna oppgitt over at det virker som om det er et par kroner det står på her, og det må arsenal i sin posisjon ha mer en nok til å bla opp. Er ufattelig redd for at om vii ikke kommer til enighet i dette sirkusnummeret, så er det en klubb lengre nedi gata som gjør det, det er selvfølgelig skrekkscenariotenking, men kan skje.

 

Wenger, du har ikke råd til å ikke handle nå!!!

Link to comment
Share on other sites

Fra Telegraph.co.uk

 

"A spotters badge award may well be on its way to a fella whose mate's brother works at the Emirates Stadium who has been in touch to say that Arsenal's deal to sign Andrei Arshavin has actually gone through in the last few minutes, with a fee of £14.5 million prompting handshakes and autograph signing all round. You heard it here first. Unless it isn't true, in which case it was on the BBC, right?"

 

Ikke akkurat troverdig, men jeg tar hva som helst jeg :-|

 

Kilde

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Du koser deg glugg ihjel du nå Evju ;)

 

Haha, koser meg vet jeg nå ikke. Men jeg har utrolig lyst på denne signeringen, det er nesten så jeg vurderer å ringe og tilby noen kroner selv :-|

 

Sky Sports News står på, alle aktuelle nettsider er åpne og oppdateres jevnlig. Jeg håper ikke transfervinduet utvides ;)

Link to comment
Share on other sites

Fra Telegraph.co.uk

 

"A spotters badge award may well be on its way to a fella whose mate's brother works at the Emirates Stadium who has been in touch to say that Arsenal's deal to sign Andrei Arshavin has actually gone through in the last few minutes, with a fee of £14.5 million prompting handshakes and autograph signing all round. You heard it here first. Unless it isn't true, in which case it was on the BBC, right?"

 

Ikke akkurat troverdig, men jeg tar hva som helst jeg :-|

 

Kilde

 

Velger å stole 100% på denne og logge av nettet for resten av dagen.

Link to comment
Share on other sites

"A spotters badge award may well be on its way to a fella whose mate's brother works at the Emirates Stadium who has been in touch to say that Arsenal's deal to sign Andrei Arshavin has actually gone through in the last few minutes, with a fee of £14.5 million prompting handshakes and autograph signing all round. You heard it here first. Unless it isn't true, in which case it was on the BBC, right?"

 

For den prisen er jeg faktisk ikke sikker på om jeg vil ha Arshavin. Synes 12-13 millioner pund holder.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt for meg at Arshavin drar fra langvekkistan (treningsleir) til london, for å svippe innom kontoret og få høre "nei takk, du er for dyr" for å så snu i døra og fly hjem igjen. Så lenge dette har pågått, og med tanke på at han var et stykke unna, så skulle man tro det aller meste var avtalt på forhånd, og det kun var snakk om å sette signaturen på papiret og gjennomføre den medisinske testen. Ryktene sier han er på vei "tilbake", men tilbake i dette tilfellet er hjem til russland for å hente fotballskoene og diverse andre ting han måtte trenge. :-|

 

Jeg håper virkelig ikke arsenal fc har synket så lavt, at de får fyren helt inn på kontoret for å ikke tilby han noe de umulig ikke kunne vite han krevde fra før av. isåfall kan de skamme seg ;)

Link to comment
Share on other sites

SSN sier at Arshavin er på vei til en flyplass igjen, og at Arsenal kun tilbyr HALVPARTEN av hans nåværende lønn. Hvis det stemmer, lurer jeg veldig på hvorfor vi har holdt forhandlingene i gang så lenge.

 

Men tror vel egentlig ikke de har peiling. Kanskje han er på vei til London Colney for å ta medical :-|

Link to comment
Share on other sites

"Arsenal have been making big waves by saying this would be the big historic transfer in the history of the Gunners. Well, its bull."

 

Helt riktig. Det er bull. Arsenal har da ikke vært i nærheten av å skape store bølger i denne sagaen

 

Nettopp. selv om det fortsatt er helt åpent i forhold til hvor dette ender, og dette er en av tidenes verste transfer-farser, så er det ikke Arsenal som har skapt store bølger i denne saken. De har jo stort sett ikke sagt så mye i det hele tatt. Wenger har innrømmet at han ønsker seg Arsjavin, men han har gjentatte ganger presisert at alt har vært uklart, og åpnet for at det ikke blir noen deal. Og vi vet ingenting om hva Arsenal EGENTLIG har budt, hvor mye de har tilbudt Arsjavin i lønn etc. Dette er og blir rene spekulasjoner. Så det er jo helt andre enn Arsenal som har skapt bølger. I den grad Arsenal har skapt bølger er det indirekte, ved at de ikke umiddelbart har gitt etter for de krav som kom på bordet, og dermed fikk handelen ut av verden.

Link to comment
Share on other sites

For den prisen er jeg faktisk ikke sikker på om jeg vil ha Arshavin. Synes 12-13 millioner pund holder.

 

Er ikke så sikker. 2-3 millioner pund ekstra er trolig det som må til for å få en spiller av hans kaliber. Er mer skremt når jeg ser prislappene som florerer hos vår nabo; Bent, Bentley, Keane og Berbatov. Sånn sett så må en pakke på 15 millioner pund være å anse som et kupp?

 

Ellers må jeg innrømme at jeg har blitt mer positiv i løpet av den siste timen! :-|

Link to comment
Share on other sites

For den prisen er jeg faktisk ikke sikker på om jeg vil ha Arshavin. Synes 12-13 millioner pund holder.

 

Er ikke så sikker. 2-3 millioner pund er trolig det som må til for å få en spiller av hans kaliber. Er mer skremt når jeg ser prislappene som florerer hos vår nabo; Bent, Bentley, Keane og Berbatov. Sånn sett så må en pakke på 15 millioner pund være å anse som et kupp?

 

Ellers må jeg innrømme at jeg har blitt mer positiv i løpet av den siste timen! :-|

 

jaja, så snakker vi tross alt om Tottenham ;) De tror de bader i penger, men når vi teller poeng etter sesongen, får jeg lættis av å lese at tottene er så langt nede på tabellen ;)

men tilbake til saken. Er enig med deg at 15 millioner pund er en bra pris for en spiller av Arshavins kaliber ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Wenger/styret har ført oss bak lyset (hvis det stemmer at det ikke blir noe av). Hvorfor? Jo, fordi at han har sagt at han vil ha Arshavin. Men dette viser seg å være ren løgn. Hvis han virkelig VIL ha Arshavin hadde han vært her nå.

 

Det går ikke an å drive en toppklubb som Arsenal med lønninger som Newcastle og andre middelmådigheter. Man må balansere drift opp mot ambisjon, og det gjøres ikke i Arsenal nå. Helt enig med de som kritiserer gjerrigheten her inne

 

haha, for dumt :-|

For dumt? Hva da?

at wenger ifølge deg har ført oss bak lyset, at det er en løgn osv..blir bare provosert over sånne innlegg, sorry....

 

vent til kl 6, så kan vi gjøre opp status da, tror på langt når dette er verdens undergang om vi ikke får arshavin..

Link to comment
Share on other sites

For den prisen er jeg faktisk ikke sikker på om jeg vil ha Arshavin. Synes 12-13 millioner pund holder.

 

Er ikke så sikker. 2-3 millioner pund ekstra er trolig det som må til for å få en spiller av hans kaliber. Er mer skremt når jeg ser prislappene som florerer hos vår nabo; Bent, Bentley, Keane og Berbatov. Sånn sett så må en pakke på 15 millioner pund være å anse som et kupp?

 

Ellers må jeg innrømme at jeg har blitt mer positiv i løpet av den siste timen! :-|

 

Kanskje det ikke er så verst. Jeg bare begynner å tenke på at det finnes mange gode spillere vi sikkert kunne ha fått for den prisen. Allikevel tror jeg Wenger ser noe spesielt i Arshavin, og han kan fort vært verdt det. Wenger hadde vel den samme gamle planen om å i utgangspunktet ikke kjøpe, men å kjøpe dersom han kom over noe interessant også i forkant av dette overgangsvinduet? Det er iallfall tydelig at han ikke er fokusert på det å kjøpe, men det å kjøpe Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det så kan mye av sesongen stå eller falle på denne overgangen.

De neste 4 ukene++ så har vi en kreativ spiller på midten og det er nasri.

Vi kan velge å flytte han inn på midten for så å ha en mann som kan spille vingene våre fri osv,eneste

problemet da er jo at vi ikke har noen vinger å bruke.

 

kan ikke se for meg hvordan dagens tropp skal klare å plukke nok poeng fram til de skadede spillerene er tilbake,så jeg håper for alt i verden at arshavin kommer idag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...