Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

 

På hvilken måte da? Han har ALDRI sagt "i am going to buy Arshavin"

Det er takket være media at vi har vært så håpefulle, hadde vi bare hørt på det Wenger sa, så hadde ikke denne tråden hatt femtien sider..

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

 

På hvilken måte da? Han har ALDRI sagt "i am going to buy Arshavin"

Jeg snakker selvsagt mest om det han sier, men også på det non-verbale språket hans. Han sier at "vi vil ha han" samtidig som han smiler osv. Er dette vanlig Wenger-oppførsel i transfersaker? Nei! Han opptrer helt annerledes enn når det er snakk om spillere som er uaktuelle. Han sier at han vil ha Arshavin, men han vil jo tydeligvis ikke det.

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

 

På hvilken måte da? Han har ALDRI sagt "i am going to buy Arshavin"

Jeg snakker selvsagt mest om det han sier, men også på det non-verbale språket hans. Han sier at "vi vil ha han" samtidig som han smiler osv. Er dette vanlig Wenger-oppførsel i transfersaker? Nei! Han opptrer helt annerledes enn når det er snakk om spillere som er uaktuelle. Han sier at han vil ha Arshavin, men han vil jo tydeligvis ikke det.

 

Herregud da mann - man kan ikke tolke ting slik man vil fordi det ikke er hans "normale" opptreden. Hvilke managere i verden er det som ikke vil ha en spiller som Arshavin? En ting er å si at han vil ha Arshavin, det er noe helt annet å bli enige om overgang, kontrakt osv. Og det har man aldri noen garanti for.

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

 

På hvilken måte da? Han har ALDRI sagt "i am going to buy Arshavin"

Jeg snakker selvsagt mest om det han sier, men også på det non-verbale språket hans. Han sier at "vi vil ha han" samtidig som han smiler osv. Er dette vanlig Wenger-oppførsel i transfersaker? Nei! Han opptrer helt annerledes enn når det er snakk om spillere som er uaktuelle. Han sier at han vil ha Arshavin, men han vil jo tydeligvis ikke det.

 

Herregud da mann - man kan ikke tolke ting slik man vil fordi det ikke er hans "normale" opptreden. Hvilke managere i verden er det som ikke vil ha en spiller som Arshavin? En ting er å si at han vil ha Arshavin, det er noe helt annet å bli enige om overgang, kontrakt osv. Og det har man aldri noen garanti for.

Ok, ro deg ned. Hvis Wenger vil ha han, betaler han det han er verdt. Jeg er helt enig i de som sier her på forumet at Arsenal må våkne opp, og se på hvilken verden de lever i. Det er nemlig ikke slik at alle andre skal tilpasse seg Arsenal. Det kan godt hende at den boblen Arsenal lever i isolert sett er en meg god boble, men når alle andre lever på utsiden, hjelper det lite...

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

 

På hvilken måte da? Han har ALDRI sagt "i am going to buy Arshavin"

Jeg snakker selvsagt mest om det han sier, men også på det non-verbale språket hans. Han sier at "vi vil ha han" samtidig som han smiler osv. Er dette vanlig Wenger-oppførsel i transfersaker? Nei! Han opptrer helt annerledes enn når det er snakk om spillere som er uaktuelle. Han sier at han vil ha Arshavin, men han vil jo tydeligvis ikke det.

 

Herregud da mann - man kan ikke tolke ting slik man vil fordi det ikke er hans "normale" opptreden. Hvilke managere i verden er det som ikke vil ha en spiller som Arshavin? En ting er å si at han vil ha Arshavin, det er noe helt annet å bli enige om overgang, kontrakt osv. Og det har man aldri noen garanti for.

Ok, ro deg ned. Hvis Wenger vil ha han, betaler han det han er verdt. Jeg er helt enig i de som sier her på forumet at Arsenal må våkne opp, og se på hvilken verden de lever i. Det er nemlig ikke slik at alle andre skal tilpasse seg Arsenal. Det kan godt hende at den boblen Arsenal lever i isolert sett er en meg god boble, men når alle andre lever på utsiden, hjelper det lite...

 

Jeg er fullstendig rolig - men det er frustrerende å se folk som tror de har blitt lovet noe de ikke har noe som helst grunnlag for å tro. Det er ingen hemmelighet at Arsenal er i forhandlinger med Zenit og Arshavin. Og hvis man ser på måten Zenit og Arshavin oppførte seg før denne sesongen, så er det tydelig at det ikke er en lett klubb/spiller å forhandle med. Og selv om Wenger vil ha han, så håper og tror jeg han er smart nok til ikke å betale alt zenit/arshavin vil ha. Det er en mentalitet som har startet dette galehuset i utgangspunktet.

 

Arsenal lever i en boble - en boble MANGE klubber missunner - en boble som kalles SELVDRIFT. Klubben drifter seg selv, uten gjeld for å kjøpe spillere osv. Kun gjeld på en flunkende ny, fantastisk stadion. Jeg håper for guds skyld den boblen varer i mange, mange år.

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

 

På hvilken måte da? Han har ALDRI sagt "i am going to buy Arshavin"

Jeg snakker selvsagt mest om det han sier, men også på det non-verbale språket hans. Han sier at "vi vil ha han" samtidig som han smiler osv. Er dette vanlig Wenger-oppførsel i transfersaker? Nei! Han opptrer helt annerledes enn når det er snakk om spillere som er uaktuelle. Han sier at han vil ha Arshavin, men han vil jo tydeligvis ikke det.

 

Herregud da mann - man kan ikke tolke ting slik man vil fordi det ikke er hans "normale" opptreden. Hvilke managere i verden er det som ikke vil ha en spiller som Arshavin? En ting er å si at han vil ha Arshavin, det er noe helt annet å bli enige om overgang, kontrakt osv. Og det har man aldri noen garanti for.

Ok, ro deg ned. Hvis Wenger vil ha han, betaler han det han er verdt. Jeg er helt enig i de som sier her på forumet at Arsenal må våkne opp, og se på hvilken verden de lever i. Det er nemlig ikke slik at alle andre skal tilpasse seg Arsenal. Det kan godt hende at den boblen Arsenal lever i isolert sett er en meg god boble, men når alle andre lever på utsiden, hjelper det lite...

 

Er det Wenger som bestemmer hvor mye han vil bruke på spilleren? eller er det styret som sier stopp? Om Wenger vil betale en milliard, så er det vel ikke sikkert at han får lov til det.....

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

denne setter jeg på kontoen "håpløs komentar"

DET ER FAKTISK SLIK AT HVIS HAN VIL HA ARSHAVIN, SÅ HADDE HAN VÆRT HER ALLEREDE!!!! Vær saklig, eller vil du at jeg skal kommentere dine skrivefeil (noe som hadde vært like usaklig)

Link to comment
Share on other sites

Har mistet mye av tålmodigheten med Wenger nå. Han har ført supprterne bak lyset om det viser seg at vi ikke kjøper Arshavin. :)

denne setter jeg på kontoen "håpløs komentar"

DET ER FAKTISK SLIK AT HVIS HAN VIL HA ARSHAVIN, SÅ HADDE HAN VÆRT HER ALLEREDE!!!! Vær saklig, eller vil du at jeg skal kommentere dine skrivefeil (noe som hadde vært like usaklig)

 

Og igjen, hvordan i alle dager kan du si noe slikt? Tror du det er wenger som bestemmer alt? Nei... du får tro hva du vil Raven. Men for all del, har sagt det før og sier det igjen - du er en av de gode debattantene her inne - men nå er vi uenige :P hehe.

Link to comment
Share on other sites

On the ongoing Andre Arshavin saga…

“[Will something happen?] Maybe or maybe not but it doesn’t worry me too much I must say. Don’t forget that we have some other players that can unlock defences like [Cesc] Fabregas, like [Theo] Walcott and like [Tomas] Rosicky who aren’t available at the moment but could be in the next few months.

 

“We are not far away but now we have a bit of time now the game is over until Tuesday night. Monday night is the deadline so we’ll see what can be done in 24 hours. With the experience I have, anything can happen in a transfer.”

 

Kan tyde på at de gjør det de kan for å sikre denne overgangen. Har tro på at det går i orden nå! Hadde blitt ufattelig skuffet om det ikke skjedde. Forøvrig enig med Orakelet i denne lille disputen! Wenger har da vel aldri lovet oss Arshavin? Det er det The Sun, Daily Mirror osv som har gjort!

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wenger lovet oss aldri Arshavin, men han har satt som målsetting å være med i kampen om ligagullet, og for å få til det så burde han ha handlet inn spillere i sommerferien, og siden han ikke gjorde det så burde han absolutt ha handlet en del nå i januar.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wenger lovet oss aldri Arshavin, men han har satt som målsetting å være med i kampen om ligagullet, og for å få til det så burde han ha handlet inn spillere i sommerferien, og siden han ikke gjorde det så burde han absolutt ha handlet en del nå i januar.

 

BE

 

Det er noe helt annet, og noe de fleste er enig i. Det som man er uenig i der er hvor langt man skal gå i pengebruken :) hehe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir også skuffet hvis ikke Arshavin (eller noen andre) blir hentet inn. Ikke fordi jeg mener at Wenger har lovet oss han, men fordi klubben nærmest skriker etter nytt offensivt blod.

 

“[Will something happen?] Maybe or maybe not but it doesn’t worry me too much I must say. Don’t forget that we have some other players that can unlock defences like [Cesc] Fabregas, like [Theo] Walcott and like [Tomas] Rosicky who aren’t available at the moment but could be in the next few months.

 

Tror faktisk det kan bli kostbart å vente på Rosicky, Fabregas, Walcott og Eduardo.

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wenger lovet oss aldri Arshavin, men han har satt som målsetting å være med i kampen om ligagullet, og for å få til det så burde han ha handlet inn spillere i sommerferien, og siden han ikke gjorde det så burde han absolutt ha handlet en del nå i januar.

 

BE

 

Det er noe helt annet, og noe de fleste er enig i. Det som man er uenig i der er hvor langt man skal gå i pengebruken :) hehe.

 

Stjernespillere vokser ikke på trær. Og de er heller ikke gratis. Jeg har skrevet tidligere at Arshavin er verdt langt mer enn de 12/15/18 mill pundene som han ender opp med å koste oss. Hadde Arsenal møtt zenit sin pris 1. januar så hadde han virkelig vist at han mener alvor. Nå ender vi opp med spilleren 2 mill pund rimeligere. Ja det er penger, men det hadde vært bedre å punge ut 2 mill pund mer og hatt ham i en måned. Det mener jeg helt oppriktelig. Dessuten så burde ikke Wenger ha nøyd seg med kun en spiller. Han burde også ha kjøpt en Flamini-kloning og en keeper som klarer å redde en ball (siden han absolutt nekter å bruker Fabianski). Det skjer uansett ikke

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Begyner å bli merktig lei agenten til Arshavin som alltid sier det stikk motsatte av alle andre..

 

sier Wenger det er 90% sikkert at han kommer, sier han det er 80% ikke sikkert.. sier Zenit vi har blitt enige om sum, sier han vi ikke er enige.. sier nesten alle aviser at Arshavin er på vei til London, sier han at han ikke er det.. osv osv :)

 

også kommer Wenger og sier noe annet en både Zenit, agenten og pressen har sagt.. hvis avisene skriver noe som gir meg optimisme, tar det ikke lang tid før agenten eller Wenger avbekrefter min lille optimisme med engang..

 

kan vi ikke bare få en avklarering snart :P er det så mye å be om..?

Link to comment
Share on other sites

Nei, Wenger lovet oss aldri Arshavin, men han har satt som målsetting å være med i kampen om ligagullet, og for å få til det så burde han ha handlet inn spillere i sommerferien, og siden han ikke gjorde det så burde han absolutt ha handlet en del nå i januar.

 

BE

 

Det er noe helt annet, og noe de fleste er enig i. Det som man er uenig i der er hvor langt man skal gå i pengebruken ;) hehe.

 

Stjernespillere vokser ikke på trær. Og de er heller ikke gratis. Jeg har skrevet tidligere at Arshavin er verdt langt mer enn de 12/15/18 mill pundene som han ender opp med å koste oss. Hadde Arsenal møtt zenit sin pris 1. januar så hadde han virkelig vist at han mener alvor. Nå ender vi opp med spilleren 2 mill pund rimeligere. Ja det er penger, men det hadde vært bedre å punge ut 2 mill pund mer og hatt ham i en måned. Det mener jeg helt oppriktelig. Dessuten så burde ikke Wenger ha nøyd seg med kun en spiller. Han burde også ha kjøpt en Flamini-kloning og en keeper som klarer å redde en ball (siden han absolutt nekter å bruker Fabianski). Det skjer uansett ikke

 

BE

 

Jeg er faktisk helt enig med deg. Tror det eller ei... Hvis det faktisk er bare 2 millioner som skiller - så hadde hans tjenester vært verdt det i denne måneden. Det kunne faktisk gitt oss flere poeng.. tror jeg...

 

Keeperdiskusjonen skal jeg ikke starte.. hehe.. Men også enig i at vi trenger en ny keeper. Kunne tenkt meg Adler - tror han er en type vi ville hatt nytte av. agresiv i spillestilen. Også enig i DM det kunne vi også trengt.

 

Det at jeg har ment angående prisen på Arshavin, har jeg sagt tydelig er kun fordi jeg ikke vil at det kjøpet skal koste oss muligheten til å hente inn enn DM.

Link to comment
Share on other sites

Det at jeg har ment angående prisen på Arshavin, har jeg sagt tydelig er kun fordi jeg ikke vil at det kjøpet skal koste oss muligheten til å hente inn enn DM.

 

 

Noe Wenger uansett ikke har som hensikt å gjøre. Han mener tydeligvis at Denilson, Song og Diaby er gode nok til å hente hjem PL-trofeet, noe som faktisk skremmer meg.

Link to comment
Share on other sites

Til og med agenten syntes rimelig tydelig:

Går ikke dette i orden kan han slutte i jobben sin, sier han i følge dette:

http://www.sport.co.uk/news/Football/13617...ndon_-_yet.aspx

 

Det ligger i allefall an til en fordømt hektisk mandag hvis agenten nå skal på regatta i Israel, mens hovedpersonen er på vei hjem til Russland. Strengt tatt burde de vel satt kursen for London. Eller har de muligens full kontroll på denne handelen? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...