Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Zenit gir Arsenal ultimatum

Zenit sier at Arsenal må kjøpe Arshavin i dag.

 

Bra spør du meg! Endelig får vi en avklaring (om vi kan tro på dette også da). Enten får vi en fantastisk spiller, eller så har Wenger vært ekstremt grådig. Gi Zenit de ekstra millionene de vil ha. Det vil bli verdt det!

Da blir det morro å selge spillere hvis man har satt en grense for hvor mye spilleren er verdt, og selger klubben vil jo alltid ha en par tre/fire millioner mer, og kjøperklubben bare gir inn for kravene fordi det er "litt" mer enn tidligere! Det funker ikke å bare gå med på det. Man setter en grense og står ved den! Dessuten virker det som om du tar lett på et par millioner pund... Jeg blir lettere sint av sånt som dette!

 

Edith: stå på orakelet! Endelig en jeg tror deler litt av mitt syn på kjøp av spillere! Sikkert også lønnspolitikk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

 

Gir ham 4-5 år på toppnivå.

 

...men hvor pokker blir det av DM-en som skal heve laget?! Denilson holder ikke mål på lenge enda. Cocquelin (stav det den som kan!) er et bedre bet for fremtiden om du spør meg. Et übertalent i den posisjonen.

etter 5 år er wilshere verdens beste :)

 

tror ikke vi får se Coquelin eller noen annen DM faktisk, etter de nylige uttalensene Wenger hadde hvor han lovprisa Denilson ;) men hvem vet, kanskje Denilson blir en slags ny Flamini som prutselig slår til? hm.. Arsene knows!

Link to comment
Share on other sites

Zenit prøver seg altså med å stille et ultimatum til Arsenal: "Gi oss det vi vil ha når vi vil ha det, ellers kan dere bare glemme hele greia!" Dette er vel som noe fireåringer kunne sagt i sandkassa, enn i litt andre ordelag?

 

Merk at Zenit driver og pusher Arshavin på lag som Inter og Man City som de vet driter penger. Siden Manchester Shitty enda ikke har doblet gunnersbudet, vil de vel neppe ha spilleren. Tør man spørre seg selv hvorfor? De trenger jo en slik type i laget (i tillegg til en midtstopper og en flankespiller) og har spenn så det holder. Mener de kanskje at spilleren har et holdningsproblem? Eller mener de at Zenit er for kravstore i forhold til kvaliteten på spilleren? Ein kan undra seg...

 

Noen subjektive "facts" om Arsh:

 

- God 60% av tiden. Middelmådig 20% av tiden. Resten? Se neste punkt, muligens. :)

- Humørsyk.

- 27 år og ikke en spiller av Bergkamp-typen som fortsatt holder i en alder av 35. Gir ham 4-5 år på toppnivå.

- Kommer fra en totalt forskjellig kultur.

- Har en overnaturlig fotballintelligens.

- Kan bli en forstyrrende faktor i miljøet pga. den noe ustabile personligheten.

- 50-50-sjanse for at han slår gjennom umiddelbart. Eventuelt vil det ta en hel sesong å akklimatiseres.

 

Konklusjon: Jeg mener at han er verdt det Arsenal har lagt på bordet, men ikke det Zenit forlanger. Om en uke forlater Arshavin Russland. Om han kommer til London er et åpent spørsmål, men jeg tror faktisk det.

 

...men hvor pokker blir det av DM-en som skal heve laget?! Denilson holder ikke mål på lenge enda. Cocquelin (stav det den som kan!) er et bedre bet for fremtiden om du spør meg. Et übertalent i den posisjonen.

 

 

Her var det ett meget bra innlegg, som sier alt i mine øyne. Helt enig i med deg! Eneste jeg er litt uenig i er angående Denilson. Han gjør mye bra som ikke blir lagt merke til. Og jeg tror han fort kan bli en ny flamini bare han får litt mer tid på seg. Husk at Flamini fikk verdifull defensiv skolering gjennom å vikariere for Clichy på venstre back veldig lenge. Tror han dro stor nytte av det!

Link to comment
Share on other sites

Merk at Zenit driver og pusher Arshavin på lag som Inter og Man City som de vet driter penger. Siden Manchester Shitty enda ikke har doblet gunnersbudet, vil de vel neppe ha spilleren. Tør man spørre seg selv hvorfor? De trenger jo en slik type i laget (i tillegg til en midtstopper og en flankespiller) og har spenn så det holder. Mener de kanskje at spilleren har et holdningsproblem? Eller mener de at Zenit er for kravstore i forhold til kvaliteten på spilleren? Ein kan undra seg...

 

Kan det være så enkelt at spilleren har gitt beskjed om at han ikke vil til City eller Inter..... da er det jo heller ikke noe poeng å by på han.....

Link to comment
Share on other sites

Vi har passert 40 sider nå, mer enn Wenger tråden det. :)

og det for noe(som jeg ikke tror ivertfall) ikke skjer-.- ganske håpløst da, men, men

 

Dette ultimatumet er sikkert bare tull, og snart prøver de seg med ett lavere forslag, men for høyt for Arsenal, og da ender det opp med at han ikke kommer

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om en spiller som har flørtet åpenlyst med Inter, Milan, Barcelona, Real Madrid, Tottenham, Man U. Arsenal ++ er så veeeldig kresen på hvilken klubb han går til :) hehe

 

Har du snakket personlig med spilleren, sett intervjuer med han? Eller har du bare lest aviser? Kan vi tro på alt som står i avisene? Jeg tar det meste med en klype salt.

En ting er hva han har sagt for et par måneder siden, en annen er hva han har sagt de siste ukene. Og skal vi tro på det som står i avisene, er tydligvis mange som gjør det her, så har det i alle fall stått i noen at han mener Arsenal er klubben for han, og den klubben han vil til.

 

Når det gjelder overgangen så tror jeg ikke det er noen atombombe om skulle det bli en overgang til en klubb så skjer det ikke før på siste dag i dette transfervinduet. Det virker som Zenit vil vente lengst mulig og se om Arsenal blir desperat, mens på Arsenal sin side virker det som de også vil vente lengt mulig og se om Zenit får panikk. Så får vi se om begge er steinharde og ikke svinger unna, eller om en av partene ser faren for at den andre part ikke gir seg og godtar tilbudet.

Link to comment
Share on other sites

vel - han hadde blandt annet ett intervju etter EM der han snakket om sin lidenskap for Real Madrid og Inter. Og i tillegg er det snakk om en spiller som er desperat etter å komme bort fra klubben. Det har vært tonnevis av intervjuer med hans agent (ikke at man skal tro på agenter...) som flørter med mange forskjellige klubber. Og siden han er spillerens ansikt i mange tilfeller, så må man nesten tro det.

 

Ellers så er vel jeg en av de som har snakket mest om hvor mye tull som står i avisene i denne tråden....

Link to comment
Share on other sites

hvis det blir sånn at vi får han på siste dagen for det budet vi har kommet med, blir jeg imponert over forhandlingene fra arsenal sinn side..

 

men blir nå det sånn at han ikke kommer så blir det sinnsykt irriterende og ikke ha fått spilleren som virker som skapt for arsenal, og at man har jo trodd at han skulle komme omtrent hele tiden vil jo bare gjøre det enda mer surt..

hvert fall når det virker som det står om 2-4 mill

Link to comment
Share on other sites

hadde helt klart vært en bra signering, men ikke uansett pris. han hadde vært en svært bra tilskudd til arsenals offensiv, men per dags dato, mener jeg at det er det defansive som er arsenals svakeste punkt. og selvsagt trenger vi en kvalitetsspiss med avslutningsegenskaper som overgår adebayor. men det er ingen tvil om at det er totalt mangel på et anker på midtbanen i dagens stall. med de spillerne som er ute med skader, ser jeg at arsenal har en bred stall på de offensive posisjonene. en keeper, en muidtstopper og et anker på midten, hadde gjort stallen nærmest komplett. det må da selvfølgelig være kvalitetsspillere. ser ingen poeng med å hente sytten år gamle mbifage mfufu fra fransk guinea. det må være kvalitet og det er naturlig om wenger ikke henter utespillere som er over 25-27 år. keeperen derimot, kan godt være passert 30. skal ikke arsenal hente inn noen ny keeper, synes jeg at de snarest mulig bør begynne å bruke lukasz.

 

er helt klart positiv til arshavin, men ikke om det skulle gå på bekostning av mer naturlige forsterkninger til den troppen wenger regjerer over.

Link to comment
Share on other sites

hvis det blir sånn at vi får han på siste dagen for det budet vi har kommet med, blir jeg imponert over forhandlingene fra arsenal sinn side..

 

men blir nå det sånn at han ikke kommer så blir det sinnsykt irriterende og ikke ha fått spilleren som virker som skapt for arsenal, og at man har jo trodd at han skulle komme omtrent hele tiden vil jo bare gjøre det enda mer surt..

hvert fall når det virker som det står om 2-4 mill

Ja da kan man si at gutta har is i magen.

Men det har tatt tid. Tenk hva det har kostet i penger at vi forumister har brukt tid her inne på topicen, som vi heller kunne brukt til å jobbe.

Og vi er mange som er enige med deg i at vi tror han ville passet godt inn.

Link to comment
Share on other sites

En ny uke, nye rykter :D

 

Russisk avis skriver dette inatt : (google oversettelse)

 

As a result, by the evening of Saturday the parties to a final decision has not come, but negotiations still decided to continue: Arsenal, if not agreed to immediately pay more, it has expressed willingness to discuss the purchase of various schemes Arshavina.

According to our information, late yesterday evening, "Zenit" sent to London a few more options, in which the transaction could take place. Perhaps, when Moscow was already deep into the night, Arsenal and took a decision. At today's Board of Directors meeting scheduled "Zenit", which should consider Arshavin and discuss other areas of transfer of the Club.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...