Jump to content

Berbatov


Dannialdo

Recommended Posts

Da Wenger henta Reyes og Rosicky var det ingen som viste om det heller, Berbatov hadde vært utrolig bra å ha sammen med ADB på topp så ulike spisser som hadde passa yppelig sammen ;)

 

Wenger du liker Berbatov ikke la den muligheten gå fra oss, er lov å drømme :)

 

Henta han fra Tottenham hadde vært helt konge og hate enda enda støre.

 

Håper ikke Man Utd henter han :-|

Link to comment
Share on other sites

Da Wenger henta Reyes og Rosicky var det ingen som viste om det heller, Berbatov hadde vært utrolig bra å ha sammen med ADB på topp så ulike spisser som hadde passa yppelig sammen ;)

 

Wenger du liker Berbatov ikke la den muligheten gå fra oss, er lov å drømme :)

 

Henta han fra Tottenham hadde vært helt konge og hate enda enda støre.

 

Håper ikke Man Utd henter han :-|

 

Van Persie da ?

Link to comment
Share on other sites

Da Wenger henta Reyes og Rosicky var det ingen som viste om det heller, Berbatov hadde vært utrolig bra å ha sammen med ADB på topp så ulike spisser som hadde passa yppelig sammen ;)

 

Wenger du liker Berbatov ikke la den muligheten gå fra oss, er lov å drømme :)

 

Henta han fra Tottenham hadde vært helt konge og hate enda enda støre.

 

Håper ikke Man Utd henter han :-|

 

Van Persie da ?

 

Ja en spiller som er mye skada?

 

Van Persie var skada mye i fjor også syns jeg, kjekt å ha en spiller som Berbatov som vil skore en del viktige mål.

 

Må ha onkelig kamp om plassene på lage ingen skal ha klippekort.

 

Wenger henta ikke en erstater for Henry og Reyes så da burde han ha henta en nå.

 

Så vi for bedre bredde for å gi Man Utd kamp og gullet ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Wenger mente det han sa om Berbatov. Han kan jo ikke si at han spillte rævva mot oss heller da!

Men det gjorde han faktisk! Det eneste brae han gjorde var å skåre et fint mål, selv om ballen var innom Gallas/Toure før den føk i nettet. Han sprang vel ikke mye mere enn en 500-1000m hele kampen. Han gikk og sytet på alle og klarte absolutt ingenting. Men jeg vet hva Berbatov står for, og at han er en spiss i verdensklasse. Men jeg sier likevel nei til et kjøp.

Vi har: Adebayor(som er bankers), Persie(som er ennda bedre skadefri), Eduardo(som ble kåret til den 89. beste spilleren i verden, og nettop har åpnet kontoen), Bendtner (19 år og spiller fast på det Danske landslaget), Walcott (kan jo også bruker på topp) og Vela som kommer tilbake fra lån!

 

Ser ingen grunn til å kjøpe Berba! :-|

Link to comment
Share on other sites

Berbatov's kvaliteter som spiss skal jeg ikke skrive noe negativt om, for han er meget bra foran mål.

 

MEN det som gjør meg litt skeptisk er at det virker som at han er en spiller som lett blir sur og grinete, hvis ikke ting går hans/lagets vei. Og i et så sammensveiset lag som vi har nå, så er jeg litt usikker på om "personen" Berbatov passer inn.

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke har sett så mange Spurs-kamper, (ikke prioritert), men av det lille jeg har sett så er jeg en smule skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

Berbatov kunne passet meget bra inn i Arsenal, men det skjer ikke. Dette er en handel Spurs aldri i verden kommer til å gå inn på, det er i tilfelle for en pris som er høyere enn hva som skal til for å kjøpe Messi eller Kaka......og så fantastisk god er da Berbatov heller ikke selv om han er en strålende spiller.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle Wenger hente Berbatov?

Han kommer ikke selv om Wenger skryter litt av han i pressen. Dessuten hadde ikke Berbatov passet inn i Arsenal. Ferdighetene hans er bra, men ikke "personen" som det ble skrevet om før i tråden. Sure spillere som Berbatov trenger vi ikke i klubben. Håper heller at Anelka kommer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne mye heller tenkt meg Karim Benzema, men men!

 

Samma her. Eg har sett at wenger er interressert i Benzema, men usikker på om det rykte er sant.

Berbatov hadde heller ikkje vert dumt.

Men, viss wenger skulle finne på å kjøpe Berbatov (eller en anna spiss) så vil eg at han skal selge en og.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne mye heller tenkt meg Karim Benzema, men men!

 

Samma her. Eg har sett at wenger er interressert i Benzema, men usikker på om det rykte er sant.

Berbatov hadde heller ikkje vert dumt.

Men, viss wenger skulle finne på å kjøpe Berbatov (eller en anna spiss) så vil eg at han skal selge en og.

 

Men problemet er hvem han skal selge da? :-|

Vi kan ikke selge Adebayor, han har vært fantastisk for oss. Vi kan ikke selge RvP, selv om han er mye skadet er han en av nøkkelspillerne våre. Vi kan ikke selge Eduardo, han har akkurat kommet i form og ser ut til å bli et fantastisk kjøp. Vi kan ikke selge Walcott, han er et av englands største talenter. Jeg har også stor tro på Bendtner og håper at han blir en stor spiller for Arsenal.

Så jeg sier at vi ikke trenger en ny spiss, og tror heller ikke Wenger kommer til å handle. Hvis han skal handle burde det bli en forsvarsspiller/ving.

Link to comment
Share on other sites

Da Wenger henta Reyes og Rosicky var det ingen som viste om det heller, Berbatov hadde vært utrolig bra å ha sammen med ADB på topp så ulike spisser som hadde passa yppelig sammen ;)

 

Wenger du liker Berbatov ikke la den muligheten gå fra oss, er lov å drømme :)

 

Henta han fra Tottenham hadde vært helt konge og hate enda enda støre.

 

Håper ikke Man Utd henter han :-|

 

Van Persie da ?

Når United setter inn reserve der framme, setter de inn Saha. Chelsea setter inn WP. Det er på det nivået vi må være også.

Vi trenger fire verdensspisser for å dominere.

Link to comment
Share on other sites

Da Wenger henta Reyes og Rosicky var det ingen som viste om det heller, Berbatov hadde vært utrolig bra å ha sammen med ADB på topp så ulike spisser som hadde passa yppelig sammen ;)

 

Wenger du liker Berbatov ikke la den muligheten gå fra oss, er lov å drømme :)

 

Henta han fra Tottenham hadde vært helt konge og hate enda enda støre.

 

Håper ikke Man Utd henter han :-|

 

Van Persie da ?

Når United setter inn reserve der framme, setter de inn Saha. Chelsea setter inn WP. Det er på det nivået vi må være også.

Vi trenger fire verdensspisser for å dominere.

 

Tja er vel enig der du, Chelsea, Man Utd og LIverpool har en del flere klasse spisser en oss ja.

 

For de en skada sette de bare en ny av samme klasse ;)

Link to comment
Share on other sites

Når United setter inn reserve der framme, setter de inn Saha. Chelsea setter inn WP. Det er på det nivået vi må være også.

Vi trenger fire verdensspisser for å dominere.

"Chelsea setter inn WP". Hvis det er Shaun Wright-Phillips du snakker om, så er han ving og har fast plass på laget.

 

Saha er da ikke så veldig god. Han er ikke bedre enn Eduardo.

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du skriver verdensspiss, kan du forklare hva du mener? Jeg tror ikke jeg har hørt begrepet før.

Link to comment
Share on other sites

Berbatov vil til større klubb.

 

Berbatov vil vinne trofeer skjønner godt han vil bort fra Tottenham.

 

Wenger likte det han så da vi møtte dem å skrøt mye av Berbatov.

 

Hadde vært noe om vi hadde henta han til Arsenal :D

 

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1513512.ece

 

 

Har eigentlig ikkje noko lyst på Berbatov, han er ein god spiss, men me har Van Persie,Adebayor,Eduardo og Bendtner, så eg vill ikkje ha Berbatov. Pluss eg like ikkje spelle typen hans, klaging og syting i minst 75 min per kamp

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne mye heller tenkt meg Karim Benzema, men men!

 

Samma her. Eg har sett at wenger er interressert i Benzema, men usikker på om det rykte er sant.

Berbatov hadde heller ikkje vert dumt.

Men, viss wenger skulle finne på å kjøpe Berbatov (eller en anna spiss) så vil eg at han skal selge en og.

 

Men problemet er hvem han skal selge da? ;)

Vi kan ikke selge Adebayor, han har vært fantastisk for oss. Vi kan ikke selge RvP, selv om han er mye skadet er han en av nøkkelspillerne våre. Vi kan ikke selge Eduardo, han har akkurat kommet i form og ser ut til å bli et fantastisk kjøp. Vi kan ikke selge Walcott, han er et av englands største talenter. Jeg har også stor tro på Bendtner og håper at han blir en stor spiller for Arsenal.

Så jeg sier at vi ikke trenger en ny spiss, og tror heller ikke Wenger kommer til å handle. Hvis han skal handle burde det bli en forsvarsspiller/ving.

 

Greit nok at Manu, Chelsea, Liverpool setter inn en minst like god spiss dersom "førstespissen/ane" er ute. ( som en eller anna nemnte). Syns det er greit med 3 og ikkje 4 "slike spissar". En må uansett (viss det er 4 slike spissar) slite benken. Det er ikkje akkurat kjekt. Sjeldent at to spissar er skada på same tid (?) viss dokke skjønna. Vi har jo nesten tre slike spissar ( Adebayor,Eduardo,van Persie). Men likevel føler eg og at det er noke heilt anna om vi får skade på en spiss enn når Manu, Chelsea osv. for skade på en spiss(desverre :D ).

 

Men tilbake til det "Christian" skreiv:

 

Eg har tenkt litt .. Og du er heil klart inne på noke. Kem skal vi selge? ;) Eg og syns at Adebayor har vet fantastisk for oss. Adebayor si svakheit er heilt klart (syns eg) en mot en situasjonar. For å vere heilt ærlig, så huskar eg ikkje en einaste gong Adebayor har finta vekk noken/komt seg forbi i en mot en. Kan hende eg tar feil da, så ikkje "hakk" på meg om dokke er uenig eller om han har klart det takk. Adebayor er typisk targetmann som kan ta ned alle slags ballar (dokke skjønnar :P) og halde på ballen til laget har klart å flytte seg opp. Eg meinar og at han treng en SPISS ved sida av seg (ikkje Hleb / en hengespiss) Som kan utfordre og terrorisere forsvararane, og samtidig score mål. :)

Det er her van Persie kjem inn. Han er hurtig og god med ball i beina, det samma er Walcott.(syns eg)

så har vi Eduardo som er en ISKALD avsluttar. Veit ikkje heilt ka eg skal sei om Bendtner.Han er på sin måte.

Så var det Berbatov. Ikkje så værst egentlig. Kunne godt ha bytta han med Bendtner faktisk.

Men for meg ikkje til å gjere det, for å sei det sann.

Har tenkt litt, og eg seie meg enig med Christian.

Ikkje kjøp spiss, kjøp heller ving/forsvarspelar(helst stopper)

 

PS! skulle Wenger finne på å kjøpe Berbatov, så hadde eg ikkje vore sur for å sei det sann ;) Men eg hadde vore mykje meir glad om vi hadde fått oss en ny ving/midtstopper. :)

 

Godt Nyttår :D

Link to comment
Share on other sites

Campbell sin overgang er jo litt annerledes ettersom han kom på Bosman-overgang.

 

Berbatov til Arsenal skjer ikke - Tottenham går aldri i verden med på en slik handel.

 

Skal aldri si aldri, legger vi mest penger på bordet så går nok tottenham med på det. men tviler på at vi kommer til å slå ManU og Chelsea i en eventuell budkamp.

Link to comment
Share on other sites

Campbell sin overgang er jo litt annerledes ettersom han kom på Bosman-overgang.

 

Berbatov til Arsenal skjer ikke - Tottenham går aldri i verden med på en slik handel.

 

Skal aldri si aldri, legger vi mest penger på bordet så går nok tottenham med på det. men tviler på at vi kommer til å slå ManU og Chelsea i en eventuell budkamp.

Setter min tvil til det du sier akkurat der...

Selv om vi så hadde lagt mest penger på bordet i en eventuelt budkamp med Chelsea og Man Utd, tror jeg ikke Tottene hadde solgt Berbatov til oss... Fordi, Tottenham-Arsenal, har alt imot hverandre, og da selger man ikke "En av verdens beste" spisser til Ærkerivalen sin....

Det er min mening, sier ikke at jeg har rett, men at jeg bare er litt usikker på det du har påstått... :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...