Jump to content

Berbatov


Dannialdo

Recommended Posts

Ser ut som Chelsea har lagt inn bud både på Berbatov og Anelka :D

 

Ja skjer det så tipper jeg Chelsea vil virkelig komme inn i kampen i gjen om liga gullet.

 

Anelka er nesten klar for Chelsea og de har lagt inn bud på 260 mill for Berbatov.

 

Trodde Chelsea hadde gitt seg med kjøpe festen men der tok jeg vel rimelig feil :D

Link to comment
Share on other sites

Campbell sin overgang er jo litt annerledes ettersom han kom på Bosman-overgang.

 

Berbatov til Arsenal skjer ikke - Tottenham går aldri i verden med på en slik handel.

 

Skal aldri si aldri, legger vi mest penger på bordet så går nok tottenham med på det. men tviler på at vi kommer til å slå ManU og Chelsea i en eventuell budkamp.

 

Selv om vi legger aldri så mye penger på bordet så kommer ikke styret i Tottenham til å godta et bud fra oss på Berbatov. Det tror jeg ikke styret våger å gjøre i forhold til sine supportere. Tenk hvilke reaksjoner det ville gitt. En ting er når en spiller ute av sin kontrakt går mellom Tottenham og Arsenal, men hadde de solgt sin absolutt største stjerne som er under kontrakt til sin største rival så tror jeg konsekvensene hadde blitt for store. Tottenham virker å ha bra med penger også, så selv om vi hadde lagt 500 mill tror jeg ikke de hadde godtatt det.

Link to comment
Share on other sites

Anelka er nesten klar for Chelsea og de har lagt inn bud på 260 mill for Berbatov.

 

 

Seriøst? Jaja litt over £20 Mill er vel en fornuftig pris, til sammenlikning konkluderes det med at alt under £40M er uakseptabelt av mange av tottenhamsupporterne :P Greit at han er en klassespiss, men det er da mulig å være litt realistiske?

 

Vil uansett ikke ha denne mannen i Arsenal. Synes han etterhvert har utviklet seg til en av ligens største primadonnaer. Nå som Eduardo har åpna målkontoen, Adebayor snuser på toppen av toppscorerlista, Bendtner, Vela og Walcott er tre spennende spisstalenter og RvP snart er tilbake fra skade er det neppe noe grunn til å hente inn flere spisser B)

Link to comment
Share on other sites

Eneste grunnen til at Berbatov virker god, er fordi han spiller på et søplelag. Samme var det når tottene kjøpte Bent. Han virket j***** god for Charlton (t.o.m jeg synes han var god for Charlton), men han har vært helt elendig etter å ha kommet til scum. Synes ikke Berba var noe spes i Leverkusen, jeg. Og tottene er dårligere enn Leverkusen.

Link to comment
Share on other sites

Anelka er nesten klar for Chelsea og de har lagt inn bud på 260 mill for Berbatov.

 

 

Seriøst? Jaja litt over £20 Mill er vel en fornuftig pris, til sammenlikning konkluderes det med at alt under £40M er uakseptabelt av mange av tottenhamsupporterne :P Greit at han er en klassespiss, men det er da mulig å være litt realistiske?

 

Vil uansett ikke ha denne mannen i Arsenal. Synes han etterhvert har utviklet seg til en av ligens største primadonnaer. Nå som Eduardo har åpna målkontoen, Adebayor snuser på toppen av toppscorerlista, Bendtner, Vela og Walcott er tre spennende spisstalenter og RvP snart er tilbake fra skade er det neppe noe grunn til å hente inn flere spisser :P

 

Bendtner er nok langt i fra go nok for en klubb som Arsenal, ikke noe teknik nesten å han var ikke så rask som jeg trodde han var. Eduardo sette de få sjangsene han for kald som han er, men tviler på at han blir noe stor spiller. Synd han ikke er sa rask til å løpe da hadde han vært en klasse spiss B)

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha han. Det er bedre å lage egne talenter, enn å kjøpe de svært få stjernespillerene til Scum. Vi har tre spisser i verdensklasse (Dudu, RvP og Ade), som Wenger selv har oppdaget, og gjort til det de er i dag, og etter min mening er alle tre bedre enn Berbatov...

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha han. Det er bedre å lage egne talenter, enn å kjøpe de svært få stjernespillerene til Scum. Vi har tre spisser i verdensklasse (Dudu, RvP og Ade), som Wenger selv har oppdaget, og gjort til det de er i dag, og etter min mening er alle tre bedre enn Berbatov...

 

Berba er bra han, men ser ut som en skikkelig humørspiller som blir j.... sur hvis ting ikke går han vei.

 

Synes det er drøyt å kalle dette verdensklasse-spillere. Er enig at de er megeet gode, men hva skal man da si om Rooney, Drogba, Henry, Messi, Totti osv?

 

Eduardo har spilt 15 kamper for oss og scoret bra med mål, men synes det er for tidlig å kalle han en verdensklasse spiss!!!

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha han. Det er bedre å lage egne talenter, enn å kjøpe de svært få stjernespillerene til Scum. Vi har tre spisser i verdensklasse (Dudu, RvP og Ade), som Wenger selv har oppdaget, og gjort til det de er i dag, og etter min mening er alle tre bedre enn Berbatov...

 

Berba er bra han, men ser ut som en skikkelig humørspiller som blir j.... sur hvis ting ikke går han vei.

 

Synes det er drøyt å kalle dette verdensklasse-spillere. Er enig at de er megeet gode, men hva skal man da si om Rooney, Drogba, Henry, Messi, Totti osv?

 

Eduardo har spilt 15 kamper for oss og scoret bra med mål, men synes det er for tidlig å kalle han en verdensklasse spiss!!!

 

Kanskje ikke Eduardo er i verdensklasse, men Adebayor og van Persie er absolutt spisser i verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Mulig Dudu ikke er en verdensklassespiss, men han er da iallefall en verdensklasse målscorer/avslutter, og da er han vel ikke så veldig langt unna å være en verdensklassespiss likevel?

 

Er få som har den samme avslutterevnen som vår brasiliansk/kroatiske målscorer.

Link to comment
Share on other sites

Mulig Dudu ikke er en verdensklassespiss, men han er da iallefall en verdensklasse målscorer/avslutter, og da er han vel ikke så veldig langt unna å være en verdensklassespiss likevel?

 

Er få som har den samme avslutterevnen som vår brasiliansk/kroatiske målscorer.

 

OG dette baserer du på....???? "alle" målene han har gjort for Arsenal? Han har en bra målrate i Kroatia altså, men nivået der er ikke verdensklasse.

 

Er ikke negativ til Eduardo altså, men synes det er helt feil etter 15 kamper i Arsenal-trøya å hausa han opp som en verdensklasse spiss, det samme gjelder når folk sier at vi er godt oppdekket med spisser når vi har Vela i bakhånd. Vil tro at flesteparten her på forumet ikke vet en dritt om denne spilleren og hans nivå!

Link to comment
Share on other sites

Ja vi får håpe Chelsea kjøper både Berbatov og Anelka. Anelka er en skikkelig trouble maker, og det har vi sett i alle klubbene han har vært i. Berbatov er en skikkelig surpromp, så at han også havner i Chelsea gjør meg heller ikke noe. Disse passer meget godt med stadig misfornøyde Drogba, som stadig kommer med rare utsagn til pressen. Et surt og turbulent miljø håper jeg dette kommer til å bli!

 

Hvor mye betalte tottene for Berbatov?

 

I denne tråden blir det diskutert endel om spissene våre, og det blir sagt at ikke Eduardo er en verdensklasse spiss. Disse som mener dette tar alvorlig feil, og de burde sjekke opp bakgrunnen hans, og de målene han allerede har gjort for Arsenal. Nye spillere trenger tid, og noen ganger går det en hel sesong før de begynner å storspille. Dette er ikke tilfellet for Eduardo, fordi han har allerede startet å levere varene med flotte mål. Wenger har i tillegg sagt at vi kommer til å se det beste av Edu etter nyåret, men om at han er i verdensklasse er det ingen tvil om. Hadde han ikke vært det, så hadde ikke Wenger kjøpt han.

Link to comment
Share on other sites

Mulig Dudu ikke er en verdensklassespiss, men han er da iallefall en verdensklasse målscorer/avslutter, og da er han vel ikke så veldig langt unna å være en verdensklassespiss likevel?

 

Er få som har den samme avslutterevnen som vår brasiliansk/kroatiske målscorer.

 

OG dette baserer du på....???? "alle" målene han har gjort for Arsenal? Han har en bra målrate i Kroatia altså, men nivået der er ikke verdensklasse.

 

Er ikke negativ til Eduardo altså, men synes det er helt feil etter 15 kamper i Arsenal-trøya å hausa han opp som en verdensklasse spiss, det samme gjelder når folk sier at vi er godt oppdekket med spisser når vi har Vela i bakhånd. Vil tro at flesteparten her på forumet ikke vet en dritt om denne spilleren og hans nivå!

 

du må ikke glemme hva han har gjort fårr landslaget ;)

Link to comment
Share on other sites

Mulig Dudu ikke er en verdensklassespiss, men han er da iallefall en verdensklasse målscorer/avslutter, og da er han vel ikke så veldig langt unna å være en verdensklassespiss likevel?

 

Er få som har den samme avslutterevnen som vår brasiliansk/kroatiske målscorer.

 

OG dette baserer du på....???? "alle" målene han har gjort for Arsenal? Han har en bra målrate i Kroatia altså, men nivået der er ikke verdensklasse.

 

Er ikke negativ til Eduardo altså, men synes det er helt feil etter 15 kamper i Arsenal-trøya å hausa han opp som en verdensklasse spiss, det samme gjelder når folk sier at vi er godt oppdekket med spisser når vi har Vela i bakhånd. Vil tro at flesteparten her på forumet ikke vet en dritt om denne spilleren og hans nivå!

Dette er basert på hvor god han faktisk er innenfor 16-meteren, og hvor få sjanser han egentlig trenger før ballen ligger i nettet. Er nok ikke bare meg som har sett Dudu ha en super målrate i EM-kvaliken.

 

Og du burde kanskje lese hele innlegget mitt? Jeg sier faktisk at jeg kan være enig i at han ikke er en verdensklassespiss, men han har ikke så bra scoringsrate pga dårlige avslutningsevner!!

Link to comment
Share on other sites

Ja vi får håpe Chelsea kjøper både Berbatov og Anelka. Anelka er en skikkelig trouble maker, og det har vi sett i alle klubbene han har vært i. Berbatov er en skikkelig surpromp, så at han også havner i Chelsea gjør meg heller ikke noe. Disse passer meget godt med stadig misfornøyde Drogba, som stadig kommer med rare utsagn til pressen. Et surt og turbulent miljø håper jeg dette kommer til å bli!

 

Hvor mye betalte tottene for Berbatov?

 

I denne tråden blir det diskutert endel om spissene våre, og det blir sagt at ikke Eduardo er en verdensklasse spiss. Disse som mener dette tar alvorlig feil, og de burde sjekke opp bakgrunnen hans, og de målene han allerede har gjort for Arsenal. Nye spillere trenger tid, og noen ganger går det en hel sesong før de begynner å storspille. Dette er ikke tilfellet for Eduardo, fordi han har allerede startet å levere varene med flotte mål. Wenger har i tillegg sagt at vi kommer til å se det beste av Edu etter nyåret, men om at han er i verdensklasse er det ingen tvil om. Hadde han ikke vært det, så hadde ikke Wenger kjøpt han.

å diskutere hvorvidt Eduardo, og for den saks skyld vP eller Adebayor er i verdensklasse er for min del for tidlig og si, hvis man skal forsøke å være objektiv og nøktern. de to siste og Walcott har vist over tid at de har potensiale og talent så det holder og Eduardo og Bendtner ser absolutt lovende ut de også. akkurat deri ligger poenget.

 

for at potensialet til de fire-fem spissene vi allerede har skal utløses så er ville det være ren dumhet og kjøpe en spiss i det som dere kalles verdensklasse, dermed også Berbatov. aldri i livet om Wenger, av alle kommer til å gjøre en slik tabbe.

 

sånne forslag passer bedre på Stanford Bridge enn på Ashburton så hvis dere vil ha en slik transfer policy så kan dere jo bare skifte klubb. velbekomme.

Link to comment
Share on other sites

å diskutere hvorvidt Eduardo, og for den saks skyld vP eller Adebayor er i verdensklasse er for min del for tidlig og si, hvis man skal forsøke å være objektiv og nøktern. de to siste og Walcott har vist over tid at de har potensiale og talent så det holder og Eduardo og Bendtner ser absolutt lovende ut de også. akkurat deri ligger poenget.

 

 

Yess, godt sagt. Her ligger poenget. Vis litt nøkternhet i starten, selv om han har 10 mål på 15 kamper eller hva det nå er så synes jeg man skal vente med å hause han opp slik som jeg har på følelsen at noen gjør!

 

Men kan legge denne død nå og den hører vel strengt tatt ikke inn under "ryktet" Berbatov som forøvrig er ytterst usannsynlig skal skje!

Link to comment
Share on other sites

Berbatov var tidligere på vei til Arsenal da han var i Bayern Leverkusen ifølge denne linken:

 

My Webpage

at Wenger har sett Berbatov mens han spilte i Leverkusen, skjønt at han var en bra spiller og vurdert å kjøpe han, men bestemt seg for at Arsenal ikke hadde bruk for han betyr ikke "var på vei" i min norsk.

 

denne uttalelsen var på AOTV også og Wenger sier at, da som nå hadde Arsenal det vi trengte på topp og at det utelukket og fortsatt utelukker et kjøp av Berbatov. (punktum)

 

se forøvrig skysports for en bedre gjengivelse av intervjuet enn Dagbladet har å tilby: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3032092,00.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ser på nettavisen at Ramos sier at Bebatov har en prislapp, og at er tilbudet godt nok skal det vurderes. Er fullstendig klar over at han spiller for møkkalaget, men det har jo vært vært overganger mellom oss før..

 

Er ikke han en bra makker til Ade da? Og er ikke han typen vi trenger?

 

Savner kynisme i Arsenallaget som det er nå...

 

Og kanskje slutter sutringen også om han skifter til et bedre miljø... :blink:

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1791375.ece

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...