Jump to content

Nei men så s****n, The King of Quoting is back!


Chaz

Recommended Posts

Navnet sier alt! ;D Og det er selvvalgt, hvis jeg ikke husker feil. Her snakker vi om en heltene fra det gamle forumet.

 

Det var kjekt å få vite det :D

Jeg var ikke medlem av det gamle forumet, så jeg har dessverre ikke fått opplevd det på noen måte ;)

Link to comment
Share on other sites

Venn selvsagt. The KoQ var en utmerket debatant på det gamle forumet. Jeg bør vel strengt tatt ikke innrømme dette, med bakgrunn i "sutretråden" min om quoting ;) , men The KoQ og undertegnede hadde vel verdens lengste quotetråd ever på det gamle forumet. Til "gamle" websjef Inge`s store, store fortvilelse. :D Man lærer heldigvis med årene. ;D

Link to comment
Share on other sites

Kunsten å quote korrekt er en kunst, dessverre, få behersker. Men når det gjøres korrekt, så kan det løfte en debatt og diskusjon til høyder som gjør de "uinvidde" "invidd" (om noen forsto den). Jeg er enig med Chaz sin frustrasjon om overdreven quoting i mange tråder, og håper at med KoQ sin inntreden at det blir bedre nå.

 

Forøvrig et riktig godt nyttår til alle supportere av lederen av PL 01.01.2008!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hørte jeg Siri Lill Mannes :P

 

Forøvrig etterlyses Toggen-loggen (teddy is a cunt), sist sett med 2 paller stjålen nitro som skulle klargjøres for svartebørsen fra mars 08 og fremover

 

Slike etterlysninger gir en gammel debatant tårer i øyekroken....

Link to comment
Share on other sites

Venn selvsagt. The KoQ var en utmerket debatant på det gamle forumet. Jeg bør vel strengt tatt ikke innrømme dette, med bakgrunn i "sutretråden" min om quoting ;) , men The KoQ og undertegnede hadde vel verdens lengste quotetråd ever på det gamle forumet. Til "gamle" websjef Inge`s store, store fortvilelse. ;) Man lærer heldigvis med årene. ;)

 

Ai ai... Husker det som om det var i går. =)

Det var gode tider på forumet det. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er flere som blir nostalgiske da :) Vinter/vår 01/02 virker som en evighet siden

 

Jeg nevner i fleng bl.a : Enkelte nick på TV ble utsatt for massiv etterforskning (uvisst av hvilken grunn ;) ), enkelte deltakere som var misunnelige fordi de aldri hadde sett Queen live på 70-tallet, Inge som hadde litt av en jobb som moderator for "godt voksne" som oppdaget internettforum som kommunikasjonsform, klapperjakt først på Ma..o og deretter M&B før id avslørt osv osv

Mye snacks fra den tiden.

 

 

Men jeg savner fortsatt de obligatoriske Teddy is a Cunt utsagnene som var kapable til å stoppe enhver diskusjon på Let`s laugh tråden

Link to comment
Share on other sites

Det er flere som blir nostalgiske da :) Vinter/vår 01/02 virker som en evighet siden

 

Jeg nevner i fleng bl.a : Enkelte nick på TV ble utsatt for massiv etterforskning (uvisst av hvilken grunn ;) ), enkelte deltakere som var misunnelige fordi de aldri hadde sett Queen live på 70-tallet, Inge som hadde litt av en jobb som moderator for "godt voksne" som oppdaget internettforum som kommunikasjonsform, klapperjakt først på Ma..o og deretter M&B før id avslørt osv osv

Mye snacks fra den tiden.

 

 

Men jeg savner fortsatt de obligatoriske Teddy is a Cunt utsagnene som var kapable til å stoppe enhver diskusjon på Let`s laugh tråden

 

Tårene triller, Espen! ;) Det var tider, dèt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hallais alle gamle kjente og nye ukjente. Da aksepterte Webby endelig min registrering og jeg kan gå i gang med krangling, diskusjon og ikke minst quoting.

 

Tusen takk for velkomsten. Det varmer å høre at jeg har vært savnet. Jeg må innrømme at det var en etterlysning fra John Inge i en tidligere tråd som gjorde at jeg fant ut at det var på tide å registrere meg igjen. Så får vi se om jeg gjør meg fortjent til velkomsten.

 

Så hva har skjedd de siste årene? Og hvor er Marco?

Link to comment
Share on other sites

Det var tider det gitt, på det gamle forumet.

Husker jeg ble mobbet for min vanvittige tro på Senderos. Han har kanskje ikke slått ut i full blomst slik jeg trodde, men han har fortsatt mange år på seg og jeg har fortsatt stor tiltro til han! :blink:

 

Håper forumet igjen kan nå like store høyder som det gamle forumet til tider nådde. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner vi å snakke :D

 

Eivind, Kjellus, Tommy, Jon-Halvor, Bård "P.Jennings", Magnus, Bjørnstan osv osv Noen er nok av forståelige grunner mest opptatt av å lage blad og drive klubb, mens andre nok har mistet interessen (undertegnede ikke spesielt aktiv heller, men stort sett inne og leser hver dag) Men ser at mange fortsatt er mer eller mindre aktive.

 

Minnes godt quiz om hvem Runcie hadde som avatar (Torvund), historien der Sir John fortalte om "fjellklatring" i Høyangerfjellene for å få inn radio i steinalderen, båtbilde av sistnevnte (Miami Vice)Tusmo sin skildring av jobb i vegbom på nordvestlandet osv osv Mimre, mimre :blink:

 

 

 

 

 

Teddy is still a cunt!

 

 

Endelig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Chaz:

Tusmo er allerede avslørt som Marco. Hvis noen skulle vite dette så er det vel AnabOle, så denne informasjonen har jeg full tillit til.

 

Frank:

Hvis du savner mobbing på grunn av Senderos kan jeg ta på meg å gi deg daglige doser hvis du føler noe abstinens.

 

Toggen:

Tyvtitter med nyvunne skriveferdigheter. There's a new cunt in town named Robbie Keane, but Teddy is still number one.

 

.....og til alle dere på TV-forumet. Dere hadde trengt et feminint touch etter gammelt!! Be aware.....

Link to comment
Share on other sites

 

Frank:

Hvis du savner mobbing på grunn av Senderos kan jeg ta på meg å gi deg daglige doser hvis du føler noe abstinens.

 

 

Daglig er kanskje ikke nødvendig, men sånn innimellom hadde i alle fall vært fint, så slipper jeg å miste tråden helt. Senderos putter i morra!!

Link to comment
Share on other sites

Chaz:

Tusmo er allerede avslørt som Marco. Hvis noen skulle vite dette så er det vel AnabOle, så denne informasjonen har jeg full tillit til.

 

Frank:

Hvis du savner mobbing på grunn av Senderos kan jeg ta på meg å gi deg daglige doser hvis du føler noe abstinens.

 

Toggen:

Tyvtitter med nyvunne skriveferdigheter. There's a new cunt in town named Robbie Keane, but Teddy is still number one.

 

.....og til alle dere på TV-forumet. Dere hadde trengt et feminint touch etter gammelt!! Be aware.....

 

Å du å du å du!!!!! AnabOle stoler jeg på. Nesten. :blink:

 

Og hvis Siri Johnsen skulle oppstå fra de døde, ja da vil TV forumet igjen nå nye høyder. Nok et vendepunkt kan man vel si! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...