Jump to content

Nei men så s****n, The King of Quoting is back!


Chaz

Recommended Posts

Det er veldig synd at databasa frå det gamle forumet avgjekk med døden.

Trur vi kunne kommt over mange gløymde gullkorn der.

 

Har foresten merka meg at Gaston også har vore mindre mykje aktiv her.

Men han har vel nok med å hylle Shaaban på Fredrikstad sitt forum.

Link to comment
Share on other sites

Og hvis Siri Johnsen skulle oppstå fra de døde, ja da vil TV forumet igjen nå nye høyder. Nok et vendepunkt kan man vel si! :blink:

 

Her har Siri min fulle støtte! Gi oss nok et vendepunkt! :blink:

 

Teddy is still a cunt!

 

En klassiker! Ler meg skakk hver gang denne dukker opp. Genialt! Stå på Toggen!

Link to comment
Share on other sites

Det dukker opp varme minner her. ;)

Husker også en engelsk Fulhamfan ved navn "Ian" som lagde nye tråder i hytt og gevær. Stakkars mann, fikk bare kjeft hver gang han prøvde å blåse liv i den engelske delen av forumet. ;)

 

:D :blink: Det var litt min skyld. Det var en jeg hadde kommet i kontakt med på et annet forum og så sa jeg at jeg pleide å skrive på dette forumet lissom, og da begynte han plutselig å skrive masse kødd her hos oss. Jaja... Kommer frem for en dag. :blink: :P

Link to comment
Share on other sites

Og hvis Siri Johnsen skulle oppstå fra de døde, ja da vil TV forumet igjen nå nye høyder. Nok et vendepunkt kan man vel si! :blink:

 

Hun er nok både død og begravet nå stakkars, men hun hadde en og annen melding om vendepunktene dengang da. "Shit in, shit out" predikerte det irriterende kvinnemennesket. Framsynt dame var det når sant skal sies. Shit var det og shit ble det. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vi bør vel snart flytte denne tråden under nostalgi, etter som alle plutselig ble så nostalgiske her inne :)

 

Apropos nostalgi og gamle ting; gammel musikk: Når West Mclaren (med sin musikkinteresse) står frem tenker jeg igjen på den gamle musikktråden, DEN holdt kvalitet (beklager alle dere yngste, men da snakket vi MUSIKK)

Link to comment
Share on other sites

Shit var det og shit ble det. :P

 

Og shit vil det forbli! :)

 

Morsomt med slike mimretråder! Noen kommer, noen består. Det eneste som er ved det gamle er Spurs! ;) Og det er jo nesten morsomt at Teddy har fått en verdig arvtager i Robbie...! Det er jo nesten som om noen skulle ta opp arven etter Marco her inne...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Shit var det og shit ble det. :P

 

Og shit vil det forbli! :)

 

Morsomt med slike mimretråder! Noen kommer, noen består. Det eneste som er ved det gamle er Spurs! ;) Og det er jo nesten morsomt at Teddy har fått en verdig arvtager i Robbie...! Det er jo nesten som om noen skulle ta opp arven etter Marco her inne...! ;)

 

Marco er det bare ein av B) Var vel han som fikk Chaz sitt blodtrykk til å bevege seg oppover B)

Spurs tråden vil alltid bestå. Og ja det er artig med slike mimretråder.

Og ingen slår Teddy heller....

Link to comment
Share on other sites

Jeg var vel også en av de som havnet raskt i "dialog" :P med Chaz, og husker vi hadde en heftig debatt om betydningen av supporterdrakter. Mange knall tråder på gamle forumet, uten tvil, og kunne nesten vært laget en supporter bok fra det forumet!! :)

 

Syntes forøvrig dette forumet også er bra, selv om det til tider blir vel mye syting fra yngre garde som ikke helt vet hva det vil si å ha motgang.

Link to comment
Share on other sites

For å hive meg på nostalgibølgen (selv om jeg som Henry14 var "aktiv" i en betydelig kortere periode enn mange av dere andre), så må jeg si jeg savner damediskusjonene som stort sett endte opp med at Samantha Fox fortsatt er den ultimate Arsenal-babe. De hjalp vel kanskje ikke på kvinneandelen her inne, men likevel ganske fornøyelig:-)

 

Ellers husker jeg med glede å være en av de få som satte fast Chaz på quizen med å svare korrekt på et spørsmål om trekantete cornerflagg...

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg hadde en plakat med Sam Fox iført en hvit joggedress på rosa bakgrunn med en kanin i armkroken...hyggelig! det eneste jeg turte å ha hengende oppe, de andre lå i skuffen....

 

Ærlig talt! Hyllene til Sam var pent hengt opp veggen. :)

 

Mor til en bekjent satte dog mindre pris på utstyret til Sam, og plasserte likegodt en BH over plakatens go’saker. :P Skadet mor!

Link to comment
Share on other sites

Uff Charlie, det var den gangen mødrene virkelig skulle gjøre "en jobb". Litt ala Gro, kan du vel si. Og man ser jo hvordan det har utviklet seg! :D

 

Jeg har fremdeles Sammy kortet fra 1986 hengende på korktavla på hjemmekontoret. Til glede for både store og små! Hvilke hooters!!!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Det fins kanskje yngre fans som ikke helt vet hvem/hva det prates om her inne for tiden?

Fant dette i et annet diskusjonsforum :D

Jeg kan ikke verifisere at hun spilte for Arsenal Ladies på noe tidspunkt som det står i posten der?! Noen andre som kan? Damelaget ble vel stiftet i 1987 og på det tidspunktet var vel frk. Fox godt i gang med en annen karriere...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...