Jump to content

Skribent


Lars Henry

Recommended Posts

Hvis det er så forbaska lite nyheter, så kan man faktisk lese andre steder også. BBC, SkySports, Arsenal.com, og for å samle alle disse nettstedene pluss mer på ett sted; Newsnow.co.uk

Det er da unødvendig å komme med slike kommentarer når det faktisk er to stykker i tråden som har vist interesse til å begynne å skrive nyheter på sida "vår".

Synes de heller skal skrytes av og støttes hvis de får til en ordning som gjør at vi får flere ferske nyheter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også at det er litt lite oppdateringer på den fronten, men det er viktig at det ikke blir motsatt heller; at alt blir skrevet der (ting som egentlig hører hjemme i forumet). For eksempel har ikke rykter og subjektive meninger noe å gjøre i saker på fremsiden. Ser for meg skrekkscenarioet at masse møkkarykter fra News of the World eller tribalfootball preger fremsiden...

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns nå egentlig at man ikke hadde trengt noen nyheter på hovedsiden og heller kunne hatt ting som omhandler supporterklubben der.

 

Slik at det som står der er noe unikt, i stedet for at det blir en kopi av alt man leser andre steder. Overganger kunne man jo f.eks skrevet om der, men da kun hatt bekreftede kjøp eller salg.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at det er litt for lite nyheter på forsiden. En ting vi burde tenke er kanskje et lite område der det er direkte linker til de siste sakene på Arsenal.com slik det er Her., bare med Brann. Rykter vil da aldri forekomme, jeg tror de fleste er vel så interessert i konkrete fakta og uttalelser fra Wenger og spillerne som ikke blir vridd og snudd på mange ganger før vi får se det. Slik føler iaf jeg det. Noen som vet om dette enkelt lar seg gjennomføre.

Om det er enkelt kunne det kanskje være aktuelt at den saken en trykket på åpnet seg inne på gunners.no. For de som har vært borti itsLearning gjøres det der.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns d er helt greit at vi kan få mer nyheter.

Håper dere som vil gjøre d tar kontankt med internettansvarlig sånn at vi kan få mer om Arsenal o.l.

Noen som foresten vet om hvem det er som tar og følger med på poengene på kampene?

Link to comment
Share on other sites

Det kan bli bedre oppdateringer på skader og lignende før kamper.En liten preview til kamper med andre ord. Etter kampene hadde det også vært fint med en liten artikkel og reaksjoner fra spillere og manager. Tabellen kan også bli bedre oppdatert. Ellers synes jeg det er greit. Frykter, i likhet med Ravenghost at det plutselig blir masse tullette rykter og lignende som ellers hører hjemme i forumet.

Link to comment
Share on other sites

Det kan bli bedre oppdateringer på skader og lignende før kamper.En liten preview til kamper med andre ord. Etter kampene hadde det også vært fint med en liten artikkel og reaksjoner fra spillere og manager.

 

 

Helt enig med deg her! Jeg har, dessverre, vært inne på United sida et par ganger, men jeg har lagt merke til at de har særdeles flotte artikler før og etter kamp, noe jeg synes vi også kunne hatt, så dette synes jeg var et bra forslag :)

 

Hadde også vært bra med litt nyheter om reservelaget, litt om hvordan det går med dem og hvilke spillere som gjør det bra, noe jeg skjeldent får med meg ellers. Kanskje noen oppdateringer på utlånte spillere i ny og ne, og litt sånt man kanskje ikke leser om på DB, VG, Sky osv. Men det kommer jo ann på hvor mye tid og ressurser de som skriver på siden har/får :)

Link to comment
Share on other sites

Korekturleser er faktisk en ting som burde vurderes. For skrivefeil på den offesielle Norkse Arsenal siden er ikke bra. En ting er å skrive feil på ett forum, men på forsiden er det ikke bra! Ellers syns jeg heller ikke rykter har noen ting som helst å gjøre på forsiden.

 

Tror heller at enkelte av skribentene kunne skrivd endel artikler og lignende som kunne bli lagt ut. Hadde gjort seg! Nyheter bør bare være kamprapporter/resulatet, BEKREFTEDE overganger og utsagn som er tatt direkte fra Arsenal.com. For å ta ett sitat som er lagt ut på VG er mest sannsynelig vridd på 3-4ganger på veien til oss.

 

Jeg er også for at noen som faktisk har litt erfaring med å skrive får denne jobben. Å ha fjortisser til å skrive der er ikke bare positivt. Jeg mener du bør bevise noe før du får skrive. Jeg har lagt merke til at det er svært enkelt å få skrive på nettsiden. Det er negativ, man bør ha noe å vise til. Du kan jo f.eks skrive en god artikkel om Ian Wright å legge ut på nostalgi delen i forumet. Dette vil heve forumet, og du beviser at du faktisk kan skrive. Noe jeg mener er mye viktigere enn at siden blir tert med masse rør, som ikke har noen sikre kilder i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Synes det har kommet opp mye bra på nyhetsfornten på Gunners.no i det siste, to nyheter per dag nå i det siste er veldig bra. Håper det fortsetter, så stå på! ;)

Enig! Ser at Kim står får de fleste nyhetene. Fortsett slik! :)

Link to comment
Share on other sites

Synes det har kommet opp mye bra på nyhetsfornten på Gunners.no i det siste, to nyheter per dag nå i det siste er veldig bra. Håper det fortsetter, så stå på! ;)

Enig! Ser at Kim står får de fleste nyhetene. Fortsett slik! :)

 

Jeg tror at denne nevnte Kim har nicket Nilsen (hilsen Nilsen) på forumet, altså ikke (nicket) Kim

 

Men jeg er helt enig i at nyhetene har tatt seg opp

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Synes det har kommet opp mye bra på nyhetsfornten på Gunners.no i det siste, to nyheter per dag nå i det siste er veldig bra. Håper det fortsetter, så stå på! ;)

Enig! Ser at Kim står får de fleste nyhetene. Fortsett slik! :)

 

Jeg tror at denne nevnte Kim har nicket Nilsen (hilsen Nilsen) på forumet, altså ikke (nicket) Kim

 

 

BE

 

Dette stemmer da, personen med Kim som nick ikkje har Nilsen som etternavn.

Link to comment
Share on other sites

Synes det har kommet opp mye bra på nyhetsfornten på Gunners.no i det siste, to nyheter per dag nå i det siste er veldig bra. Håper det fortsetter, så stå på! ;)

Enig! Ser at Kim står får de fleste nyhetene. Fortsett slik! :blink:

 

Jeg tror at denne nevnte Kim har nicket Nilsen (hilsen Nilsen) på forumet, altså ikke (nicket) Kim

 

Men jeg er helt enig i at nyhetene har tatt seg opp

 

BE

 

Kan bekrefte at du har rett i det, ben elfen ;)

Hyggelig at dere legger merke til det, skal prøve å holde det gående!

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...