Jump to content

verdensvevet.com


Ravenghost

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

En fantastisk god side dette her, men den har en meget stygg ripe; Hvorfor i all verden er det reklame for ManU der??????

 

Er vel neppe han duden som har siden som administrerer hvem som får legge ut reklamen sin der, det står jo ads by Google nede til høyre.

Link to comment
Share on other sites

Det er google som bestemmer hvilke annonser som kommer, alt etter hva som er relatert til innholdet på siden. Har sett den united saken, men den er der ikke hele tiden. Det går ann å reservere seg mot "konkurrerende" reklame, men det har jeg ikke giddet å styre på med enda, da jeg driver å lager nye side.

 

dessuten så er det fotball interesserte som bruker siden, og for min del er det større sjangs å få uttelling på en united banner, enn en banner for libresse, for eks ;)

Link to comment
Share on other sites

dessuten så er det fotball interesserte som bruker siden, og for min del er det større sjangs å få uttelling på en united banner, enn en banner for libresse, for eks :(

 

Får du penger for når noen trykker på annonsene?Jeg tenkte du fikk penger for antall ip-er som har vært inn på siden jeg.

Da er det jo bare å gjøre en innsats gutter(Og jenter) ;)

Link to comment
Share on other sites

dessuten så er det fotball interesserte som bruker siden, og for min del er det større sjangs å få uttelling på en united banner, enn en banner for libresse, for eks :(

 

Får du penger for når noen trykker på annonsene?Jeg tenkte du fikk penger for antall ip-er som har vært inn på siden jeg.

Da er det jo bare å gjøre en innsats gutter(Og jenter) ;)

Stemmer det. På Google-ads så får eieren av siden noen få kroner hver gang en PC med annen IP-adresse trykker på disse google annonsene. Så hvis dere føler for å støtte Donaldinhos fantastiske arbeid, så gjør som meg; Trykk en gang om dagen på google-adsene. Det hjelper ikke å trykke flere ganger fra samme IP-adresse.

Link to comment
Share on other sites

Bruker denne tråden til å takke for fantastisk arbeid jeg Donaldinho. Håper du holder det oppe, det er utvilsomt den beste kvaliteten som er å få tak i ute på www! :(

Link to comment
Share on other sites

Bruker denne tråden til å takke for fantastisk arbeid jeg Donaldinho. Håper du holder det oppe, det er utvilsomt den beste kvaliteten som er å få tak i ute på www! :(

 

Støtter denne! Er ALLTID der etter kamp og ser målene et par ganger. Takk ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg får for hvert klikk pr. annonse. Og ja, det hjelper ikke å klikke på de mer enn 1 gang pr dag, tror jeg. Jeg tror google har et passe avansert og bra opplegg for å unngå missbruk.

 

Inntektene kan varriere, fra $0,01 og oppover pr. klikk.. ergo, ikke så mye. Det er uansett ikke hensikt å bli rik på siden. Jeg har kjørt siden i en hel sessong uten en eneste annonse. Men pga mye båndbredde og plass, ble jeg nødt til å fjerne filene og skaffe meg et annet webhotell. Det har jeg gjort, og jobber med nye sider. Nå har jeg mye plass, og skal få 2006-2007 arkivet opp igjen så snart siden er oppe og går. Det ser ut som at google annonsene skal hjelpe meg å betale for webhotellet, og jeg er derfor meget taknemmelig for dere som ofrer et klikk eller to iblandt... man rekker det mens man laster ned klippa ;)

 

Det er veldig inspirerende å høre at dere setter pris på siden! Som Gooner er man selvsagt villig til å bruke mye tid på det man DIGGER, å se oss dundre ballen i målet. Drømmejobb? ja :(

Link to comment
Share on other sites

Kjempe bra side og veldig bra kvalitet!!!

 

Men, et spm. sikkert ikke noe med dine filer og gjøre men, når jeg spiller de av i GOM-player så er det ikke lyd på de, men hvis jeg åpner de i VLC-player så er det lyd på de. TROR at jeg har rett innstillinger på GOM-playeren i og med at lyden fungerer på andre klipp!

Link to comment
Share on other sites

Kjempe bra side og veldig bra kvalitet!!!

 

Men, et spm. sikkert ikke noe med dine filer og gjøre men, når jeg spiller de av i GOM-player så er det ikke lyd på de, men hvis jeg åpner de i VLC-player så er det lyd på de. TROR at jeg har rett innstillinger på GOM-playeren i og med at lyden fungerer på andre klipp!

 

GOM player? Hva er det for noe? Aldri hørt om... link??

 

lyden er ikke MP3, slik som før/vanlig. Det er AAC, er nyere og bedre format, utviklet av de samme folka bak mp3.

 

VLC player støtter det fleste format, så det må være noe med GOM playeren(!??!) din :)

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller stopper videoklippene fra Derby-kampen midt under reprisene? Og Adebayors straffespark stopper jo rett før han skal ta det, på klippet altså.

 

Noen som vet hvorfor?

 

Har lastet ned det klippet som ligger ute, og det spiller av helt normalt hos meg. Det er heller ingen andre som har rapportert inn dette problemet... reboote? <_<

Link to comment
Share on other sites

har lastet ned målet fra siden din Donaldhino og det er flott du fortsatt legger ut, men har du hørt maken til hva kommentatoren sier?? er det mulig å si at Fabregas scorer da?? eg tror han får begynne å lære litt kunnskap om Arsenal, for det er ikke første gang han kommenterer Arsenal kamper!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...