Jump to content

verdensvevet.com


Ravenghost

Recommended Posts

har lastet ned målet fra siden din Donaldhino og det er flott du fortsatt legger ut, men har du hørt maken til hva kommentatoren sier?? er det mulig å si at Fabregas scorer da?? eg tror han får begynne å lære litt kunnskap om Arsenal, for det er ikke første gang han kommenterer Arsenal kamper!

Han kalte også Flamini for Hleb et par ganger.. Kan ikke akkurat si at Arve Fuglum er en av mine favorittkommentatorer..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Nei, Fuglum er faen evneveik. Sier helt feile ting konstant, f eks utrolig at han kan kalle Hleb for Flamini og omvendt når de har navn på ryggen er utrolig :blink: Om han ikke vet hvem det er trenger han ikke bruke navnet. For de fleste som ser på vet hvem det er. Flere ganger i løpet av gårsdagens kamp klarte han heller ikke rette på seg selv. En kommentator bør ha mye kunnskap om det han kommenterer og være interessert i det.

Link to comment
Share on other sites

Nei, Fuglum er faen evneveik. Sier helt feile ting konstant, f eks utrolig at han kan kalle Hleb for Flamini og omvendt når de har navn på ryggen er utrolig :blink: Om han ikke vet hvem det er trenger han ikke bruke navnet. For de fleste som ser på vet hvem det er. Flere ganger i løpet av gårsdagens kamp klarte han heller ikke rette på seg selv. En kommentator bør ha mye kunnskap om det han kommenterer og være interessert i det.

Enig... ;)

Arve Fuglum har ikke peiling på hva han driver med i det hele tatt....

Kan han ikke kommentere skøyter isteden da?... da er det bare to navn av gangen... :P

Link to comment
Share on other sites

Ææææ :)

Jeg skjønner ikke jeg vil se dagens mål om og om igjen, men det funker ikke =/

er det bare hos meg!? den åpner et nytt vindu hvor det står : Bandwidth Limit Exceeded.

jeg veit ikke hva det betyr engang :P har fungert før...noen som kan hjelpe?

evig takknemlig for all hjelp jeg kan få :P

Link to comment
Share on other sites

På klippet der RvP scorer på frispark så hakker den idet han tar frisparket, hadde det vært mulig å fått tak i et klipp som ikke gjør det? :P

 

Forøvrig så må jeg bare igjen takke for en fantastisk side! :)

Link to comment
Share on other sites

Ææææ :)

Jeg skjønner ikke jeg vil se dagens mål om og om igjen, men det funker ikke =/

er det bare hos meg!? den åpner et nytt vindu hvor det står : Bandwidth Limit Exceeded.

jeg veit ikke hva det betyr engang :P har fungert før...noen som kan hjelpe?

evig takknemlig for all hjelp jeg kan få :P

 

Har samme problemet her!

Link to comment
Share on other sites

Ææææ :)

Jeg skjønner ikke jeg vil se dagens mål om og om igjen, men det funker ikke =/

er det bare hos meg!? den åpner et nytt vindu hvor det står : Bandwidth Limit Exceeded.

jeg veit ikke hva det betyr engang :P har fungert før...noen som kan hjelpe?

evig takknemlig for all hjelp jeg kan få :P

 

Har samme problemet her!

 

Her og!

Hjelp! :o

Link to comment
Share on other sites

Siden du nå sliter med båndbredde, hadde det vært en idè å starte med torrents?

Link to comment
Share on other sites

med meg så kommer det bare opp et bilde av et skjelett som sitter på datan mens d står:

Windows is starting

please wait...

 

irriterer meg grønn og blå siden jeg ikke fikk sett kampen mot sunderland ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Har Verdensvevet copyright på filmene sine? :unsure: Jeg lagde en film om Adebayor, der jeg brukte klipp der fra (spurte Donaldinho om lov først), og i dag fikk jeg beskjed fra Youtube om at filmen ble slettet, pga copyright! Sinnsykt irriterende, med tanke på hvor mye tid jeg brukte på å lage den filmen...

Link to comment
Share on other sites

Klippene tilhører jo opprinnelig Premier League, og det er kun de TV-kanalene som har tilllatelse til å sende PL kampene, som får lov til å distribuere klipp.

 

Derfor.

Jeg har en annen film på Youtube med klipp fra Premier League, og den er ikke slettet, og det er jo mange andre filmer på Youtube som bruker klipp fra Premier League, så det var litt rart...

Link to comment
Share on other sites

Det er nok riktig det! Klippene har sine rettmessige eiere.

 

Ellers ser det ut til at Verdensvevet har stengt døra av samme årsaker. Nå må vi vente et døgn eller to for å se høydepunktene på Arsenal.com.

 

Takk til Donaldinho for mange gode stunder!

Neida, han har bare byttet webadresse.

 

Den nye adressen er: www.Arsenal-Goals.com

Link to comment
Share on other sites

Det er nok riktig det! Klippene har sine rettmessige eiere.

 

Ellers ser det ut til at Verdensvevet har stengt døra av samme årsaker. Nå må vi vente et døgn eller to for å se høydepunktene på Arsenal.com.

 

Takk til Donaldinho for mange gode stunder!

Neida, han har bare byttet webadresse.

 

Den nye adressen er: www.Arsenal-Goals.com

 

Var litt for rask for meg..

 

Men stemmer det, siden er ikke lagt ned, bare byttet adresse, han sa dette i Burnley - Arsenal kamp tråden :D

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 10 2008, 09:14 PM) 115980[/snapback]

Det er nok riktig det! Klippene har sine rettmessige eiere.

 

Ellers ser det ut til at Verdensvevet har stengt døra av samme årsaker. Nå må vi vente et døgn eller to for å se høydepunktene på Arsenal.com.

 

Takk til Donaldinho for mange gode stunder!

Neida, han har bare byttet webadresse.

 

Den nye adressen er: www.Arsenal-Goals.com

 

Var litt for rask for meg..

 

Men stemmer det, siden er ikke lagt ned, bare byttet adresse, han sa dette i Burnley - Arsenal kamp tråden :D

 

Dessverre ser det ut til at det er slutt på luksusen med å laste ned målene.......

Link to comment
Share on other sites

Helvete!! Så ikke den teksten på forsiden før nå! Møkk!

 

Jævla NetResult! Hvorfor kan dem ikke bare la folk få legge ut disse klippene? Ingen som kan tjene noe mer på at de ikke blir lagt ut uansett. (Med unntak av ATVO. Men folk registrer seg der for å se intervjuer og gamle mål, ikke for å se gårsdagens mål i elendig kvalitet.)

Link to comment
Share on other sites

Ja det er nok desverre sant. Fikk mail i dag fra min ISP at de var kontaktet av NetResult, og de forventer at jeg fjerner alt materiell av lyd/bilde.

 

Jeg er faktisk overrasket over at jeg fikk drive på så lenge, faktisk 1,5 år! Det var nesten litt for godt til å være sant B) Men når man til slutt ligger på øverst på google søk og jungeltelegrafen jobber på spreng, så måtte det vel bare skje. :P

 

Det er synd Premier Leauge vil ha det slik, det virker som de ønsker å skjerme fotballen for alt og alle! Jeg skjønner ikke helt hvorfor de jobber så hardt med å stenge fotballklipp, spesielt når de ikke engang selv tilbyr dette på deres websider.

 

Internetten utvikler seg stadig, så vi får se hva som skjer, men forløpig blir det ingen filer på siden. Det betyr riktig nok ikke at det ikke kan dukke opp en link i ny og ne til noen filer her på forumet... hvem vet B)

 

Takker uansett til alle som har har vært positiv til siden, og alle de gode tilbakemeldingene, samt dere som har vært flinke å brukt noen ekstra sekunder på google annonsene mine. Desverre var det ikke så mange av dere hehe... Litt kjipt er at man må ha $100 på konto for å få utbetalt.. får finne på noe artig for å klare de siste $30 jeg trenger for å få utbetalt :D

 

Har ikke samlet så mye på statistikk, men for den siste uken har siden hatt som følger (for de som synes det er litt spennende hehe):

 

Visits:

Pageviews: 79003

Hits: 182632

Transfer: 354.62 GB (603.00 GB siden 1. jan 2008)

 

(det har vært MYE mer enn dette til tider)

 

 

Top 20 besøkende land, siste 7 dager:

 

# % Users Country

1 16.96% 1156 Unknown

2 12.76% 870 China

3 11.44% 780 Norway

4 8.93% 609 United States

5 7.47% 509 Sweden

6 5.27% 359 Malaysia

7 4.39% 299 United Kingdom

8 2.96% 202 Australia

9 2.55% 174 Singapore

10 2.30% 157 France

11 1.82% 124 India

12 1.73% 118 Taiwan

13 1.73% 118 Russia

14 1.57% 107 Poland

15 1.23% 84 Ukraine

16 1.20% 82 Germany

17 1.16% 79 Hong Kong

18 0.94% 64 Belarus

19 0.85% 58 Indonesia

20 0.72% 49 Serbia and Montenegro

 

Totalt 92 Land

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for målene.

Dette var mål med kvalitet! Forferdelig synd at det endte slik.

 

"Internetten utvikler seg stadig, så vi får se hva som skjer, men forløpig blir det ingen filer på siden. Det betyr riktig nok ikke at det ikke kan dukke opp en link i ny og ne til noen filer her på forumet... hvem vet"

 

Dette høres bra ut. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...