Jump to content

verdensvevet.com


Ravenghost

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Dette her føler jeg faktisk er en liten katastrofe! Det du har gjort med nettsiden Donaldinho har vært fantastisk, og det er bare å beklage det som har skjedd!

 

Det er ikke alltid jeg orker å se 10 min for 1 el 2 mål som jeg må AFC.com, og det er deilig med norske kommentatorer som skriker hver gang Arsenal putter!

 

Det du kunne gjort, var å lage en ny side, men ikke la den få fult så mye oppmerksomhet fra hele verden, og la måla ligge der bare et par dager etter kamp. Men jeg skjønner at du antageligvis ikke gidder dette, pluss at det sikkert vil bli funnet ut!

 

Takk for alt! Hvil i fred verdensevet.com/arsenal </3

Link to comment
Share on other sites

Takk for at du la ut alt som heter Arsenal mål i denne perioden, det har vært genilat og eg håper at du vil kanksje å fortsett med å legge ut mål av og til i kamptråden her inne på forumet? det hadde vært artigt..

Link to comment
Share on other sites

Så jævli trist!

Har lastet ned alle målene som fantes på siden, ikke de Arsenal slapp inn da :P

Kanskje det ikke var så bra å skifte navn til Arsenal-goals?

Men tusen takk for den gode siden Donaldinho!

Måtte du finne på noe genialt så du blir kåret til årets nerd for året 2008 også ;)

Link to comment
Share on other sites

Herlig jobbet" Kjipt at det måtte ende slik. Nå er det bare footytube som er igjen av sider jeg kan se på klippfra kampene våre. Det er ikke lenge siden arsenalclips.blogspot også ble lagt ned. Forferdelig av Premier League at de ikke lar folk se på mål fra sin eget favorittlag. Hadde vært greit om de hadde vist målene selv, men det gjør de ikke. Uansett, takk for en supert side, Donaldhino!

Link to comment
Share on other sites

Takker for alle gode tilbakemeldinger. Hyggelig å høre. Skulle gjerne drevet siden lenge, fått en "sinnsykt" arkiv ;) men vi får se. Det er ikke sikkert at NetResult har den jobben for all tid.. tidene forandrer seg.. for eks DRM/CD beskyttelse osv.. vi får se.

 

Fortvil ikke ;) Det dukker vel opp noen klipp her og der :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...