Jump to content

Savner vi Henry?


11095

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Vil ikke si at det er mange motstandere som har hatt sykt kjappe kontringer mot Arsenal på Emirates.

No tenkte eg meir på at dei hadde like langt tilbake til eget mål, som vi har til deira mål. Derfor bør lengda på bana ha lite å sei...

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke si at det er mange motstandere som har hatt sykt kjappe kontringer mot Arsenal på Emirates.

No tenkte eg meir på at dei hadde like langt tilbake til eget mål, som vi har til deira mål. Derfor bør lengda på bana ha lite å sei...

Beklager misforsto. Men jeg tviler på at Arsenal-laget "fra den tiden" hadde greid det samme på Emirates som på Highbury. Den kjappeste kontringen vi har hatt på Emirates må vel være 6-0 målet mot Slavia. Da tok det nøyaktig 14 sekunder fra da Toure headet til Hleb og til ballen lå i nettet. Det angrepet kunne ikke ha blitt gjort bedre. Kanskje ikke lengden på bana har så mye å si på hvordan vi spiller, men heller bredden. Vi kommer mye oftere til innlegg og da vi pleide å spille oss gjennom midten på Highbury går ballene ut til backer/kantspillerne i stedet på vårt nye hjem. Motstanderen legger seg også så kompakt at vi sjelden får gjennombruddspasninger. Jeg tror vi kan telle antall en-mot-en situasjoner på Emirates på en hånd.

 

Det er ingen tvil om at Emirates har forandret spilletype vår litt, men jeg koser meg fortsatt like mye da jeg ser på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det er rett, men eg trur vi no er nærare måten som Wenger ynskjer å spele på. Det var jo ei periode vi var betre på andre stadion enn Highbury, antakeleg på grunn av banestørrelse. I tillegg går det jo en del på spelartyper i laget, og ikkje berre på ytre omstende, som banestørrelse.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Henry på benken hele kampen gjennom mot Real Madrid selv da de jaget fremover med alt de hadde. Må si at det innerst inne gleder meg litt. Hva faen hadde du i Spania å gjøre Thierry?

 

Må si meg enig!

Jeg har STOR respekt får det Henry gjorde i Arsenal, han er en legende og en av de beste spillerne vi noe gang har hatt.

Men likevel gleder det meg ikke hvis han skårer mål får Barca.

Han kommer for alltid til å bli husket som Arsenal spiller. Barcelona drakta kler deg ikke Henry!!

Link to comment
Share on other sites

Den henry vi hadde di 2 siste sesongen hadde nok ikke gjort dagens lag noe bedre,men en henry på rundt 26 år ville gjort dette laget sinnsykt...tror jeg ;)

 

Mulig det, men igjen viser det seg for en utrolig teft Wenger har i forhold til å lukte spillere som har peaket. Han var for rask å selge Vieira og Pires. Henry ble solgt i rett tid, ja kanskje ett år for sent, men tror ikke Wenger torde å selge ham før den første sesongen på Ashburton.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Henry er en legende. Han ville forsterket laget. Men da har jeg som forutsettning at han kommer til sommmeren. En sesong med en gammel smart rev. Ville hjulpet arsenal. Han kunne spilt venstreving. Men problemet er jo at han kanskje er for legende for den nye arsenal. Men vil gjerne se han som trener eller styremedlem

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp som avtager etter Wenger med Henry som reservetrener :unsure:

Høres fint ut. Det var den dagen Bergkamp gikk ut døren Henry for alvor mistet kontakten med bakken. Bergkamp var nok muligens den som Henry følte han ikke kunne kritisere og se ned på, bortsett fra Wenger selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...