Polljen Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Dennis Bergkamp er iflg arsenal.com valg inn i the National Museum Hall of Fame av BBC's tvseere/radiolyttere. DB var en av seks kandidater og for å få denne gjeve plassen slo han ut følgende andre kandidater: Sir Trevor Brooking, Ray Clemence, Paul Scholes, Len Shackleton and Ray Wilson. Og han er den første hollender som er blitt valgt inn. Les mer her Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Stort for Bergkamp og fullt fortjent for "Den flyvende Hollender"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Skulle bare mangle at legenden Bergkamps navn føyes inn i de edle rekker! Etter min mening tidenes beste i PL siden oppstarten i 92, og hyggelig å registrere at Scholes kom til kort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Bergkamp vil alltid vere en legende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Gratulerer Dennis! Vel fortjent vil jeg si. En av, om ikke DEN, spilleren(e) som har farget PL opp gjennom årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tony adams Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Savner han eg .......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Herlig, fult fortjent i følge mine meninger Gratulerer Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Skulle smått bare mangle. Han enkelt inne på topp 5 i denne sammenhengen. I mine øyne topp punktum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.